Ei menkkoja, ei raskaana - mikä voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Julianna

Uusi jäsen
23.05.2007
10
0
1
Menkat myöhässä pari viikkoa ja silloin kun menkkojen piti alkaa, tuli pieni tuhru+menkkakipuja. Menkkatyyliset alavatsanippailut on jatkunut tuon jälkeen (lähes päivittäin tuntuu jotain nipistelyä ). Raskaustestejä olen pari tehnyt, ja ovat negatiivisia (olen tehnyt kun menkat ovat myöhässä, eli pitäisi jo näyttää..). Ikinä ei ole kierto näin sekoillut tai kesken kierron ollut kipuja. Mistä voi johtua? Kovasti väsyttää ja ärhäkkä hiivakin ilmaantui :| . Mietin, voisiko joku kysta tms. tehdä tällaista? Kiitos jos joku viitsii kommentoida, kenties samanlaista kokenut!

Mulla oli pahimmillaan menkat myöhässä 6vkoa ja negaa vaan testit näytti..Johtu todennäkösesti stressistä..Olin saanu kuulla että isällä leukemia ja samaan aikaan oli yo-juhlat.Eikä mulla yleensä kierto sekoile.
Ja hiiva mulle tuli kans joskus stressin aikoihin mutta en tiä liittykö siihen..

Mulla oli menkat pari vuotta sitten myöhässä 3 kuukautta ja kaikki mahdolliset testit näytti negaa.Johtui sitten siitä että mun hormonitaso oli laskennut niin alas että menkat jäivät pois.Teroluteilla saatiin ne sitten alkamaan uudestaan.

Yhteistyössä