?
:(
Vieras
oikein teit. meillä on joskus mökillä jopa aikuisetkin polttanut itsensä tuossa kuumavesi padassa :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Olisit pyytänyt kaikki naiset samaan aikaan saunomaan. Olisitte saunoneet tyttöjen ja naisten kesken. Miehet sitten keskenään myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Hyvin teit.
Mä oon nähny ensiaputunnilla VALOKUVAN, jossa oli noin 9v lapsi.
Kaato päälleen tietämättään tulikuumaa vettä saunapadasta.
Selkä palannu III-asteen palovammoille ja pakara syöpyn luuhun saakka.
Luoja se kuva kumittelee mun päässä yhä... =(
Alkuperäinen kirjoittaja :(:oikein teit. meillä on joskus mökillä jopa aikuisetkin polttanut itsensä tuossa kuumavesi padassa :/
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:meillä lapset 7v ja 9v osaavat olla pihasaunassa ihan keskenään. vedet sekoitan valmiiksi ja istuvat peseytyessään. loppuhuuhtelut seisaalteen, niin ei tarvi toikkaroida saippuat silmissä. se on ihan kuinka neuvotaan asiat tekemään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Hyvin teit.
Mä oon nähny ensiaputunnilla VALOKUVAN, jossa oli noin 9v lapsi.
Kaato päälleen tietämättään tulikuumaa vettä saunapadasta.
Selkä palannu III-asteen palovammoille ja pakara syöpyn luuhun saakka.
Luoja se kuva kumittelee mun päässä yhä... =(
Ai kamala, hirveetäLapsiparka :'(
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:kumma ettei teillä ole aiemmin jo saavia tai kahta ollut. hulluahan se on sekoitella noita vesiä yhtenään. meillä tehdään kahteen saaviin pesuvedet.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:kyllä täällä käy viellä 14 vuotias tyttö ja 16 v poika koko perheen kanssa saunassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:kyllä täällä käy viellä 14 vuotias tyttö ja 16 v poika koko perheen kanssa saunassa.
16v poika?? äidin kans saunaan?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Mä olisin käynyt tekemässä pesuvedet valmiiksi ja kieltänyt koskemasta kuumaan veteen.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:kyllä täällä käy viellä 14 vuotias tyttö ja 16 v poika koko perheen kanssa saunassa.
miksei ? ja tyttö myös isänsä kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:kyllä täällä käy viellä 14 vuotias tyttö ja 16 v poika koko perheen kanssa saunassa.
passaa ehkä teille ite en osais kuvitella et passais meille. Tai et sen ikäinen poika suostuu
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:kyllä täällä käy viellä 14 vuotias tyttö ja 16 v poika koko perheen kanssa saunassa.
passaa ehkä teille ite en osais kuvitella et passais meille. Tai et sen ikäinen poika suostuu
no jotkut tekee jonkun ihmeen tabun asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:me on suunniteltu et vaihdetaan tuo pata sellaiseen syteemiin joka on kiukaassa kiinni.. siis et siinä on hana. Tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta.
Ja tosiaan tuo et sekoitetaan lapsille se vesi valmiiksi
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja no:Mä olisin käynyt tekemässä pesuvedet valmiiksi ja kieltänyt koskemasta kuumaan veteen.
mä olisin tehnyt näin, ja teenkin mökillä aina. koskaan ei ole kukaan lapsista polttanut itseään pataan tai kiukaaseen, ja ovat kuitenkin saunoneet keskenään jo 8vuotiaista asti-
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja ap:me on suunniteltu et vaihdetaan tuo pata sellaiseen syteemiin joka on kiukaassa kiinni.. siis et siinä on hana. Tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta.
Ja tosiaan tuo et sekoitetaan lapsille se vesi valmiiksi
elkää ihmeessä vaihtako. se roiskii ja ei siihe mahdu vettäkään kuumenemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja no:Mä olisin käynyt tekemässä pesuvedet valmiiksi ja kieltänyt koskemasta kuumaan veteen.
mä olisin tehnyt näin, ja teenkin mökillä aina. koskaan ei ole kukaan lapsista polttanut itseään pataan tai kiukaaseen, ja ovat kuitenkin saunoneet keskenään jo 8vuotiaista asti-
Silleen mäkin olisin tehnyt, ja noin tehtiin mun ollessani lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä en vain uskaltanu luottaa siihen et eivät lyö takapuoltaan padan kylkeen :/ no ehkä mä oon höppänä