Ei mitään uutta auringon alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aksu ei ainakaan ole herännyt arkitodellisuuteen, eikä ole lakannut ihailemasta raiskaavia ja loisivia m@tuja, eikä kykene lukemaan faktoja, esim

https://kaksplus.fi/threads/jengiraiskaus-ruotsissa-kukaan-ei-auttanut-naista.2497976/

Kieltää siis edelleen tapahtuneet, todistetut rikokset. Ja haluaa roudata niitä rikollisia lisää tänne, tuo vieraan väkivaltakulttuurin ja -uskonnon kätyri

Olettekos te vähän niinkuin 2 marjaa?:eek:, sinä häivyit pian, kun minä olin tullut tänne.

Semmoinen mielikuva jäi:cautious:

Aksu ei ainakaan ole herännyt arkitodellisuuteen, eikä ole lakannut ihailemasta raiskaavia ja loisivia m@tuja, eikä kykene lukemaan faktoja, esim

https://kaksplus.fi/threads/jengiraiskaus-ruotsissa-kukaan-ei-auttanut-naista.2497976/

Kieltää siis edelleen tapahtuneet, todistetut rikokset. Ja haluaa roudata niitä rikollisia lisää tänne, tuo vieraan väkivaltakulttuurin ja -uskonnon kätyri

Olettekos te vähän niinkuin 2 marjaa?:eek:, sinä häivyit pian, kun minä olin tullut tänne.

Semmoinen mielikuva jäi:cautious:
Mä en ole häipynyt mihinkään. Ei vain ole vähään aikaan ollut aikaa pyöriä täällä. Mut ihan kiva kuulla, että keskustelijoita on saattanut jopa tulla lisää. Ehkäpä pidänkon vielä pidempään taukoa, jos vaikka väki lisääntyisi.

Ja mitä Aksun ja mun samanlaisuuteen tulee, niin ei me todellakaan olla kuin 2 marjaa. Jokainen on omanlaisensa, edes identtiset kaksoset eivät ole täysin samanlaiset.

Siis kuten huomaat, mikään ei ole muuttunut.

Harmaat latelevat totuuksina väärinymmärtämiään asioita ja seuraavaksi haukkuvat ne jotka eivät kumarrellen todenneet että joo, joo, olet oikeassa.

• Tykkää
Reactions: Softy

Harmaat latelevat totuuksina väärinymmärtämiään asioita ja seuraavaksi haukkuvat ne jotka eivät kumarrellen todenneet että joo, joo, olet oikeassa.
Joo osa meistä harmaista on ihme huutelijoita. Mutta joillain on ihan fiksuja juttuja ja jopa ihan oikeaa tieteellistä tietoa asioista. Mua ärsyttää että esim sinä olet niitä jotka tyrmäävät kaiken asiatiedonkin mikä tulee harmaan suusta ihan vaan siksi että se on harmaan suusta. Harmaalla ei vaan voi koskaan olla mitään järkevää pointtia teksteissään, ei vaan voi olla. Sille on aina vängättävä vastaan ja sulla varsinkin on kova tarve saada sanoa the viimeinen sana. Ei pahalla. Meitä harmaitakin kannattaa joskus kuunnella eikä lähtökohtaisesti tulkita kaikkea meidän sanomaa vittuiluksi. Meidän kanssa voi käydä asiallista keskustelua jos vain annatte mahdollisuuden. Hölmöä että pari huutelijaa pilaa kaikkien maineen. Ja ennen kuin ehdotat että rekisteröidy niin kysynpä vaan että miksi ihmeessä alistaisin itseni huutelijoiden hyökkäyksille? Niinpä, harmaana saa olla rauhassa.

Mä en ole häipynyt mihinkään. Ei vain ole vähään aikaan ollut aikaa pyöriä täällä. Mut ihan kiva kuulla, että keskustelijoita on saattanut jopa tulla lisää. Ehkäpä pidänkon vielä pidempään taukoa, jos vaikka väki lisääntyisi.

Ja mitä Aksun ja mun samanlaisuuteen tulee, niin ei me todellakaan olla kuin 2 marjaa. Jokainen on omanlaisensa, edes identtiset kaksoset eivät ole täysin samanlaiset.

Aijuu, muistan tuon nolon tapasi ladella itsestäänselvyyksiä, ikäänkuin omina suurina viisauksinasi :giggle:

Majuri on vielä hengissä.
Ei vaan o hetkeen kirjoitellut.
No ehkäpä hän sitten palaa vielä joskus tännekin. Mä jo säikähdin.

Niin täällähän ei kenelläkään saisi olla omaa mielipidettä vaan kaikkien pitäisi olla harmaille mieliksi. Epävarmoja itsestään ja mielipiteistään, kun eivät uskalla tulla julkisesti sanomaan asioista.

No ehkäpä hän sitten palaa vielä joskus tännekin. Mä jo säikähdin.

Niin täällähän ei kenelläkään saisi olla omaa mielipidettä vaan kaikkien pitäisi olla harmaille mieliksi. Epävarmoja itsestään ja mielipiteistään, kun eivät uskalla tulla julkisesti sanomaan asioista.
Sori nyt, mutta ette te mustatkaan julkisesti täällä mielipiteitänne jakele, nimimerkin takana olette "piilossa". Muutenkin ihan turha vängätä ja vääntää jotain mustat vs. harmaat jargoniaa. Vinkkinä vaan teille mustille, osa meistä harmaista on entisiä mustia, jotka kyllästyivät palstadraamailuun ja henkilökohtaisiin hyökkäilyihin. Luulin, että loan heitto loppuu harmautumiseen, mutta eipä loppunut: sanalla sivaltajien joukko vain vaihtui toisiin (mustiin).

Sori nyt, mutta ette te mustatkaan julkisesti täällä mielipiteitänne jakele, nimimerkin takana olette "piilossa". Muutenkin ihan turha vängätä ja vääntää jotain mustat vs. harmaat jargoniaa. Vinkkinä vaan teille mustille, osa meistä harmaista on entisiä mustia, jotka kyllästyivät palstadraamailuun ja henkilökohtaisiin hyökkäilyihin. Luulin, että loan heitto loppuu harmautumiseen, mutta eipä loppunut: sanalla sivaltajien joukko vain vaihtui toisiin (mustiin).
Aika moni musta täällä tuntee toisensa myös irl. Toki varmasti osa harmaistakin. Itse en varmuudella tunne täältä ketään. Ja vaikka kuinka vetoaisit nimimerkin suojaan, niin kyllä pikkaisen enemmän painoarvoa on rekisteröidyn nimimerkin sanomisilla, koska hän on tietty henkilö, jonka kaikki nimimerkillä tekemät kirjoitukset voi helposti selvittää, ei joku harmaista. Toki varmasti aina tulee olemaan niitäkin, jotka omaa egoa pönkittääkseen tekevät muutaman nimimerkin, joilla puolustavat itseään. Toki sitten aina on niitäkin, jotka kirjoittavat sekä että ja heitä, jotka eivät vaan periaatteesta halua rekisteröityä.

Puhuu ihan p*skaa M42

On käynyt koko tuon "taukonsa" ajan ITSE KIRJOTTAMASSA HARMAANA.

Lähti karkuun ku alko ketuttaa ettei saanu tahtoaan läpi. Hävetti sitten sen verran et toivoi pölyn laskeutuvan.

Tekopyhä per*se sun kansas. Kannattasko vaan jatkaa sitä "omaa elämää" jota sulla ei ees palstan lisäksi ole. Eli jatka ihmeessä harmaana vaan.

Puhuu ihan p*skaa M42

On käynyt koko tuon "taukonsa" ajan ITSE KIRJOTTAMASSA HARMAANA.

Lähti karkuun ku alko ketuttaa ettei saanu tahtoaan läpi. Hävetti sitten sen verran et toivoi pölyn laskeutuvan.

Tekopyhä per*se sun kansas. Kannattasko vaan jatkaa sitä "omaa elämää" jota sulla ei ees palstan lisäksi ole. Eli jatka ihmeessä harmaana vaan.
Vinkuti vinkuti

Yhteistyössä