O
olenko ainoa?
Vieras
meillä mies ei seksiin suostu vaikka minä haluaisin ja sitä ehdottaisin. Itse ehdottaa sitä korkeintaan 1krt viikossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olenko ainoa?:meillä mies ei seksiin suostu vaikka minä haluaisin ja sitä ehdottaisin. Itse ehdottaa sitä korkeintaan 1krt viikossa.
Kokeilepa noitaAlkuperäinen kirjoittaja olenko ainoa?:meillä mies ei seksiin suostu vaikka minä haluaisin ja sitä ehdottaisin. Itse ehdottaa sitä korkeintaan 1krt viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei pelkät pitsti kaunista:Alkuperäinen kirjoittaja olenko ainoa?:meillä mies ei seksiin suostu vaikka minä haluaisin ja sitä ehdottaisin. Itse ehdottaa sitä korkeintaan 1krt viikossa.
Riippuu paljon siitä millainen nainen sitä ehdottaa...hommaa kroppa kuntoon jne...
Alkuperäinen kirjoittaja :Kokeilepa noitaAlkuperäinen kirjoittaja olenko ainoa?:meillä mies ei seksiin suostu vaikka minä haluaisin ja sitä ehdottaisin. Itse ehdottaa sitä korkeintaan 1krt viikossa.
http://www.blackstyle.de/lshop,showrub,1282040805-7350,e,1282040805-7350,frauen,,,,.htm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata tuhlata omaisuuksia miestä varten hankittuihin seksihepeneisiin jos ei tiedä miehen mieltymyksistä. Mun miehen mielestä esim "puumamaiset" pitsihepenet satiiniaamutakkeineen on kauhistus. Enemmän häntä kiihottaa se, että olen tavallisessa topissa jonka alla ei ole rintaliivejä. Kannattais avata suu ja selvittää, millaisia eroottisia eleitä miehesi arvostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Koita flirttailla sille. Ohimennessä kaupassa hipaset, ei ensin varmaan edes tajua. Teet toisen kerran, sitten varmaan jo katsoo että mitäs meinaat. Vastaa katseeseen intensiivisesti viestittäen että haluat ja hymyile vienosti. Jo mies hämmentyy tai punastuu tai virnistää niin tiedät viestin menneen perille.
Lasten kanssa touhutessanne/ muutenkin kotona ollessanne ole lähellä, koskettele (ei sopimattomasti). Kehu kun miehesi tekee jotain hyvin, oikein yms., kehu on parasta esileikkiä.
Käytä aikaa ja energiaa siihen että huomioit miehen. Pari päivää saattaa mennä mieheltä ennen kuin älyää mutta yleensä aina tuo tulosta tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Koita flirttailla sille. Ohimennessä kaupassa hipaset, ei ensin varmaan edes tajua. Teet toisen kerran, sitten varmaan jo katsoo että mitäs meinaat. Vastaa katseeseen intensiivisesti viestittäen että haluat ja hymyile vienosti. Jo mies hämmentyy tai punastuu tai virnistää niin tiedät viestin menneen perille.
Lasten kanssa touhutessanne/ muutenkin kotona ollessanne ole lähellä, koskettele (ei sopimattomasti). Kehu kun miehesi tekee jotain hyvin, oikein yms., kehu on parasta esileikkiä.
Käytä aikaa ja energiaa siihen että huomioit miehen. Pari päivää saattaa mennä mieheltä ennen kuin älyää mutta yleensä aina tuo tulosta tämä.
Olen mä nämä asiat kokeillut ei siihen tehoa ne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies on kasvanut naisten kanssa, ja jotenkin hän kuvittelee että kaikki pitää tehdä naisten mielen mukaan.
Eli mun pitäis tehdä seksialoitteet, ja huomioida häntä paljon, jotta seksiä olisi.
Joten syystäkin on seksielämä nollissa, sillä ei sellainen passiivinen mies kiihota...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies on kasvanut naisten kanssa, ja jotenkin hän kuvittelee että kaikki pitää tehdä naisten mielen mukaan.
Eli mun pitäis tehdä seksialoitteet, ja huomioida häntä paljon, jotta seksiä olisi.
Joten syystäkin on seksielämä nollissa, sillä ei sellainen passiivinen mies kiihota...
Mistä näitä passiivisia miehiä oikein tulee!! Tuntuu että yhellä jos toisella (minullakin) on sellaiseen taipuvainen yksilö. Muuten hyvä mies, mutta helekatin passiivinen. Mitä me naiset voidaan tehdä asialle? Ei viittis vaihtaa kun sitten ei taas tiiä, minkälaisen ongelmakimpun saa vaikka seksielämä olisikin vilkasta.
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Koita flirttailla sille. Ohimennessä kaupassa hipaset, ei ensin varmaan edes tajua. Teet toisen kerran, sitten varmaan jo katsoo että mitäs meinaat. Vastaa katseeseen intensiivisesti viestittäen että haluat ja hymyile vienosti. Jo mies hämmentyy tai punastuu tai virnistää niin tiedät viestin menneen perille.
Olen mä nämä asiat kokeillut ei siihen tehoa ne.
Onko teidän suhde muuten kunnossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mies on kasvanut naisten kanssa, ja jotenkin hän kuvittelee että kaikki pitää tehdä naisten mielen mukaan.
Mistä näitä passiivisia miehiä oikein tulee!! Tuntuu että yhellä jos toisella (minullakin) on sellaiseen taipuvainen yksilö. Muuten hyvä mies, mutta helekatin passiivinen. Mitä me naiset voidaan tehdä asialle? Ei viittis vaihtaa kun sitten ei taas tiiä, minkälaisen ongelmakimpun saa vaikka seksielämä olisikin vilkasta.