Ei ne kilot kyllä helposti lähde!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Tosi helposti kyllä tulevat :(

Eilen olin taas siellä Endermologisessa hoidossa ja aina sen jälkeen paino vähän nousee (ei taida toimia minulla tai sitten pitää vaan odottaa....)

Kolmas viikko laihdutusta menossa ja vain 2,5kg on tämän aamun punnituksen mukaan lähtenyt (eilen oli 3kg) :(

Yhtä päivää lukuunottamatta olen lenkkeillyt rattaiden kanssa joka päivä 1,5-3h/pvä ja keventänyt ruokavaliotani - ei mitään sokerista tai kovin rasvaista ja ei mitään kovin paljoa kerralla, mutta syön kuitenkin varmaan riittävästi :)

Huomenna aloitan ne laihdutuspillerit, saa sitten nähdä mitä ne vaikuttaa...

Eilen kävin vaatekaupassa motivoimassa itseäni =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:27 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mutta sulle on todennäköisesti lisääntynyt kintuissa lihasmassa.

Se selittää osin sen miksei paino putoa.

ÄLÄ luovuta, kyllä se siitä ja ainakin kunto kohoaa kovaa tahtia!
=) Juu, en luovuta - alan vain katselemaan rasvaimutarjouksia =) tosin en taida näin kesää vasten viitsiä, syksyllä sitten kipeänä ja mustelmilla ihailen keventynyttä olemustani löysien nahkojen kera :whistle:

mä haluan sanoa tämän ja toivottavasti tämä on enemmän kannuste kuin mitään muuta..

olen nyt viikon verran juossut 10km/päivä ja tehnyt siihen muutamat vatsalihakset ja pyllylihakset (juoksen sekä aamulla että illalla, eli en putkeen tuota, vaan kahdessa osassa) sekä olen pitänyt ruokavalion korkeintaan 1000 kcal/päivä. juon myös paljon vettä. liikun myös paljon rattaiden kanssa.

nyt viikossa olen pudottanut 3kiloa. tiedän että on nopea pudotus, mutta vointi on superhyvä ja kun kerta putoaa niin mikäs siinä.

kyllä se putoaa, kun vaan syö kevyesti ja liikkuu paljon. koko juju on kuluttaa enemmän kuin syö.

mulla kans laihdutus ongelmia, kun ei putoa niin ei putoa!!! :kieh:
oon urheillu ja kevyesti syöny mut ei....
ottaa kyllä päähän!!!!!!!
oon kans joskus harkinnu rasvaimua mut en tie olisko mul pokkaa
mennä ku oon telkkarist nähny miten tehää...aika ällöä!
ja kivuliaan näköstä....pakko kai koittaa vaan lisää urheilla ja
syödä vaan jotain kevyttä....sitten mulla on vielä se et niin vähän
vapaa-aikaa että ei tahdo keretä kun on työt ja niin pitkät työmatkat että
siihen on vaikee sovittaa kotitöitä,lapsen kanssa olemista ja urheiluu....

asiasta kolmantten: olen ajatellut aloittaa Nutriletin 5 päivän tehostartilla, onko joku kokeillut sitä, toimiiko? Viekö ne litkut ja patukat oikeesti nälän pois, saako syödä sen kuurin aikana kasviksia/hedelmiä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:29 ananaskirsikka kirjoitti:
asiasta kolmantten: olen ajatellut aloittaa Nutriletin 5 päivän tehostartilla, onko joku kokeillut sitä, toimiiko? Viekö ne litkut ja patukat oikeesti nälän pois, saako syödä sen kuurin aikana kasviksia/hedelmiä?
Vie ne nälän ja itse olen juonut vain vettä ja kahvia lisäksi.