ei ne ruokailutavat kotoa periydy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
Minä, joka vetelisin vaikka päivittäin pitsaa, hampparii, kaikkee rasvaista ja päälle kokista yms sekä inhoaa ajatusta kasvisruoasta, olen saanut lapsen joka on viherpiipertäjä :o Nytkin tuolla vetelee naamaansa iltapalaksi porkkanaa ja parsakaalia RAAKANA. Ei ymmärrä ei. Joskus se suostuu äidin mieliksi että haetaan nyt se pitsa :ashamed: kun mä oon ensin sitä 4 päivää ehdotellu. Se vaan pyytää mua tekee soija- tai kasvisruokaa

Juu, miäkii voisin vejellä hamppareita vaikka jokapäivä :p
Mein keskimmäinen taas olis onnensa kukkuloilla jos sais syödä kilo tolkulla jokapäivä porkkanoita, omppuja, mandariineja, viinirypäleitä ja kurkkua!!
Ei tykkää yhtään hamppareista!!
:D

Ei kyllä, ei.
mun poikani maistaa pienenkin lorauksen kermaa tai voita ruuan seassa, ja heti kiljuu pahaa ruokaa. Kaikki pitäis olla hajutonta ja mautonta. tyyliin kaurapuuro veteen ilman suolaa.

Pikkulikka taas rakastaa etikan makua 8suolakurkut, hillosipulit yms )

ja esim. mä itse tykkään voista, kermasta ja inhoan etikkasäilykkeitä-

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Minä, joka vetelisin vaikka päivittäin pitsaa, hampparii, kaikkee rasvaista ja päälle kokista yms sekä inhoaa ajatusta kasvisruoasta, olen saanut lapsen joka on viherpiipertäjä :o Nytkin tuolla vetelee naamaansa iltapalaksi porkkanaa ja parsakaalia RAAKANA. Ei ymmärrä ei. Joskus se suostuu äidin mieliksi että haetaan nyt se pitsa :ashamed: kun mä oon ensin sitä 4 päivää ehdotellu. Se vaan pyytää mua tekee soija- tai kasvisruokaa

Ole iloinen että lapsesi SYÖ TERVEELLISESTI!
Tuntui todella ikävältä kun miesystävän sukulaislapsi 10v kysyi mikätämä on kun annoi välipalaksi kukkakaalia!!Siinä perheessä lasten ruokavalio:pullaa keksejä,sipsejä,limpparia,vaaleeta leipää,einekiä jne.Jatkuvasti kipeenä!

Alkuperäinen kirjoittaja terveys:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

Ole iloinen että lapsesi SYÖ TERVEELLISESTI!
Tuntui todella ikävältä kun miesystävän sukulaislapsi 10v kysyi mikätämä on kun annoi välipalaksi kukkakaalia!!Siinä perheessä lasten ruokavalio:pullaa keksejä,sipsejä,limpparia,vaaleeta leipää,einekiä jne.Jatkuvasti kipeenä!

En tarkoittanut laitttaa tuota hymiötä,mistähän tuli??

Kyllä se van pidemmänpäälle tuppaa periytymää, vanhemmat kun on ne jotka ruuat laittaa ja esimerkkiä näyttävät omilla tottumuksillaan. Lapsilla se ei vaan välttämättä heti näy mutta aika varmasti myöhemmin näkyy.