=( ei niin hyvää huomenta..alkohan se mitä pelkäsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
:'(

http://www.youtube.com/watch?v=66hxlEOgDlM
tommi läntinen-syvälle sydämmeen sattuu..

ei tarvii varmaan enempää :'( :'(

Pojalla on kyllä kavereita ja se leikkii niitten kaa. Mut onhan sillä muitakin kavereita tai sit luokkakavereilla muitakin kavereita.
Se menee näennäisesti reippaasti kouluun..tai menee ja menee mut aamut on viime aikoina ollut yhtä tappelua ja vitkastelua ...
:'( :'( vit perk..vit perk... :'(

Pojat oli ollut tiistaina Eid juhlassa(ramadanin päätösjuhla)..yks poika joka on pojan kaa kerhossa(5luokalla) oli tullu juttelemaan miehelle et miks XXX antaa yhen pojan kiusata :o mies oli ollu et whaat..kiusata ? ei se ollu meille kertonut mitään.
Eilis iltana sitten kun mies tuli ajosta niin se kerto meille.
Et yks 5luokkalainen poika oli/on kiusannut sitä toistuvasti.
Nimes paikat..potkinu kovasti käsivarsin,jalkoihin,takapuoleen(ympäri kehoa) sekä ottanut kuristusotteeseen. Jumalauta... se oli menny välkkävalvojalle kertomaan..ne oli vaan lässynlää puhuttelun pitänyt ja se kiusaus oli sitten jatkunut uudestaan :(
Se ei ollut enää kertonut opelle tai meille ku pelkäs ettei saa apua.
Olkoon jumalauta kerta tai kaks mut sekin on liikaa..varsinkin ku jukoliut puolta isompi vitonen käy käsiks pikkaseen ekaluokkalaiseen.
Mie laitoin reksille illalla sähkäriä et miks ei tämmösestä jo vakavamman sorttisesta kerrota meille? tää kun ei ollu eka kerta ees et poikaa kiusataan..ekana vai tokana päivänä yks häirikkö poika tökkas kepillä silmään!!!! Sekin saatiin tietää pojalta..
Ja mie tiiän ton pojan..se ei tee piru kelleen pahaa, se ei ees soita suutaan. Se on kiltti ja kohtelias ja pitää huolta pienemmistään(ja se on viesti myös opeilta et miten reipas oppilas).
Ihan tekee pahaa..nyt jälkikäteen on selkeempää..miks mä en tajunnu :(
Se on ollut vähän semmonen reppanan olonen ja kouluun lähtö on takunnut uhmausten kera,unohtelut..ei oo ihmekkään..
Muoks.. ja just muistin et jokuhan oli poikaa uskonnon tunnilla ma lyönyt naamaan kesken tunnin..äsken kysyin niin se oli tää kiusaaja poika. Se ope oli onneks puuttunut heti asiaan ja se oli saanu rangastuksen.

:'( saas nähä mikä on reksin vastaus...toi laukas vielä kunnon migreenin eilen illalla..tais olla tajukin vissiin poikki illalla.

jotenkin paha olo toisen puolesta...kyl me tiiän mitä toi poika käy läpi..ite olin niin pahasti koulu kiusattu..fyysisen lisäksi henkistä :(

Voi prkl! Ihan uskomatonta toimintaa koululta! Mut nyt tosiaan vaadit selityksiä ja ennenkaikkea tekoja koulun puolelta! Voi teidän pientä koululaista! :'(

Isot :hug: pojalle, ja paljon jaksuja teille!

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Voi prkl! Ihan uskomatonta toimintaa koululta! Mut nyt tosiaan vaadit selityksiä ja ennenkaikkea tekoja koulun puolelta! Voi teidän pientä koululaista! :'(

Isot :hug: pojalle, ja paljon jaksuja teille!

kiitos totta hemmetissä.
Sillä mie laitoin reksille postii kun ei toi lässyn lää ope(vaikka muuten kiva onkin) niin tee mitään.
Se on vaan poskensilitys puhuttelu ja homma on siinä.
Jos ei kiusaus lopu tai asialle tehä jotain niin aina on astetta ylempi. Minuu ei autettu mut piän huolta ettei poika joudu samaa kokemaan..

http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc&feature=related
nyt mä ymmärrän miks poika menee hiljaseks tossa kappaleessa.

:'(

Alkuperäinen kirjoittaja b:
:hug: Voi että, tuo on kauheeta...miten julmia lapset ovatkaan:( Toivottavasti asiaan puututaan!

kiitos... parempi onkin puuttua..viimesen tunnin vaan vollottanut..
se vasta tänä aamuna yksin ollessa ryöpsähti päälle..unissakin näin niitä omia painajaisia kouluajoilta..

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
:hug: se on puututtava keinolla millä vaan. Itse olen joutunut elämään helvetissä lähes koko peruskoulun.

on..mie kuulin siskon muksulta(joutunut vielä pahemman kiusauksen kohteeksi)...että toi on ulkokultainen paikka ainakin sillon kun se oli siinä koulussa :(
Mie oon joutunut rankan kiusauksen uhriksi 10vuoden ajalta..tappouhkauksia kirveen kaa..eristämistä porukasta,fyysistä kiusaamista, tavaroiden hävitystä ym ym

Voimia :hug:
Tätähän me kaikki pelkäämme omalle lapsellemme tapahtuvan ja nyt sinulle on painajaiset käyneet toteen. :( Nyt ehkä olisi aika vaatia asian selvittämistä ihan kaikkien osapuolten läsnä ollessa, myös vanhempien. Voimia asian selvittämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Voimia :hug:
Tätähän me kaikki pelkäämme omalle lapsellemme tapahtuvan ja nyt sinulle on painajaiset käyneet toteen. :( Nyt ehkä olisi aika vaatia asian selvittämistä ihan kaikkien osapuolten läsnä ollessa, myös vanhempien. Voimia asian selvittämiseen.

mie laitan sulle yv.tä

Voi miten kurjaa! Ja vielä kurjempaa, jos koulussa ei myönnetä ongelmaa eikä siihen meinata tarttua. Ei siinä auta varmaan muu kuin pitää asia esillä kovaäänisesti, mennä läpi jokainen kouluviranomainen koulun yläpuolelta, kirjoittaa vaikka paikalliseen lehteen... Mutta pakko on tilanne saada kuriin heti. Hirveintä on, että kiusaajat pääsevät ilman isompaa vastuuta, ja kaikki kaatuu kiusatun niskaan. Valtavasti voimia teille :hug:

Voi kamala :'( pienelle pojalle suuri :hug:
Mä varmaa laukkaisin tänään tukkaputkella koululle, möykkäisin reksille, luokanvalvojalle ja jumankeuta jos se kiusaajapentu osus kohdalle.. kävisin kertomassa koululla että mikäli asia jatkuu otan yhteyttä poliisiin koska koulukiusaamisestakin voi nostaa syytteen, varsinki noin rankasta.

Muoks. meillä on jo vuos käyty läpi kun yks poika kiusas seurakunnan kerhossa, nyt se sama kakara jatkaa eskarissa tosin vaan taksimatkoilla, mut on se seki liikaa..

:hug: sinulle ja pojalle :hug: :hug:

Jos rehtorista ei ole apua, seuraavaksi lääninhallitukseen. Lakikin oikeuttaa turvalliseen oppimisympäristöön ja laki on siitä kiva kaveri, että sillä voi uhkailla.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:hug: sinulle ja pojalle :hug: :hug:

Jos rehtorista ei ole apua, seuraavaksi lääninhallitukseen. Lakikin oikeuttaa turvalliseen oppimisympäristöön ja laki on siitä kiva kaveri, että sillä voi uhkailla.

kiitos..tota paikka hainkin(mihin valittaa jos toimintaa ei tapahdu).
Poika nukkui yön paljon paremmin kun sai kerrottua meille..
Ja kertoipa sitten että uskonnon tunnilla tää sama poika oli lyönyt sitä suoraan naamaan.
Mutta tää opettaja oli fiksumpi ja oli nakannut "niskasta kiinni" ja puhuttanut kovemmin(entisen harjottelu paikan asiakkaita ja tiedän et on jämpti mies).

*huokaus*
kiitos kaikille tuesta..mie mieluummin ootan meili vastausta reksiltä..
ja jos tarvii niin meen käymään siellä. Kai sekin on jossain vaiheessa edessä mutta jo eilinen pojan kertoma aiheutti v-mäisen reaktion mulle migreenin kaa(mut se on sivuseikka)...
äst ajatukset on jotenkin sekavat

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Voi kamala :'( pienelle pojalle suuri :hug:
Mä varmaa laukkaisin tänään tukkaputkella koululle, möykkäisin reksille, luokanvalvojalle ja jumankeuta jos se kiusaajapentu osus kohdalle.. kävisin kertomassa koululla että mikäli asia jatkuu otan yhteyttä poliisiin koska koulukiusaamisestakin voi nostaa syytteen, varsinki noin rankasta.

Muoks. meillä on jo vuos käyty läpi kun yks poika kiusas seurakunnan kerhossa, nyt se sama kakara jatkaa eskarissa tosin vaan taksimatkoilla, mut on se seki liikaa..

:hug: jaksamisia sinnekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja hyrskylän muori:
voi ei, tiiän miltä siusta tuntuu. Meillä sama tilanne :hug:

:hug: voi että :( kurjaa.. monenkohan aikaan reksi tulee kouluun..saa nähä vastaako edes heti.

luulis, et jos on fiksu reksi niin ottaa asiaan kantaa pikimmiten

parempi onkin...tosin epäilyttää että onko semmonen näennäisesti jämpti reksi että joka pitää vaan sitä ulkokuorta ja oikeesti ei välitä..
:hug:

:hug: sulle ja toinen pojallesi. Me käytiin tuota helvettiä läpi pari vuotta. Nyt itse kiusaaminen taitaa olla mennyttä (uskaltaako näin edes ääneen sanoa?), mutta lapsella ei ole edelleenkään kavereita.

Minä en tiedä enää ollenkaan, mitä pitäisi tehdä :/

:hug: Miä vaadin aikoinani kouluun paikalle kiusaajien vanhemmat. Yhdessä asiaa selvitettiin (kiusaajia oli kolme joista yksi ainakin aina selän takana. edestä päin hyökkääjiä vastaan kun yritti puolustautua niin takaapäin pääsi yksi potkimaan). Seuraavasta uhkasin tehdä rikosilmoituksen.

Koulu on velvollinen säilyttämään 10 vuotta arkistoissa tapauksesta tehtyä "pöytäkirjaa" ja siitä tehtiin ihan mustaa valkoiselle. Vanhemmat olivat aika tyrmistyneitä omien tekemisistä (puremista, potkimista, lyömistä jne).

Meilläkään poika ei sitä itse ensin kertonut vaan kiertotietä kuulin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ketju pitäisi laittaa jollekin hallituksen tyypille.
Koulukiusaamisesta vaan puhutan ja puhutaan mutta mitään ei pahemmin tehdä asialla.
;'( :hug:

Totta. Minä ja mies kun ollaan uhreja niin pelkää että jos omaakin sitten kiusataan. On se kumma ettei puututa vaikka puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ketju pitäisi laittaa jollekin hallituksen tyypille.
Koulukiusaamisesta vaan puhutan ja puhutaan mutta mitään ei pahemmin tehdä asialla.
:'( :hug:

Totta. Minä ja mies kun ollaan uhreja niin pelkää että jos omaakin sitten kiusataan. On se kumma ettei puututa vaikka puhutaan.

No niinpä!!

Yhteistyössä