Ei ny millään pahalla (crazy age farkuista), mutta ei nekään käy mille tahansa kropalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
itse oon sitä mieltä, että mieluummin vähän pyöreä kroppa kuin langanlaiha ja muodoton. En ole yhtään kateellinen tälle vaikka itselläni on muotoja jonkun mielestä varmaan liikaakin..
http://www.trendiks.fi/shop/components/com_virtuemart/shop_image/product/02efe20890511646edc1ec6be5f018cd.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ou jee.

Täällä tuntee itsensä älyttömän viisaaksi, kun ei jaksa toisten muodot -ja vielä vähemmän mallinukkejen- muodot vaivata.

Joo, kylla sita omissa muodoissa riittaa ihan paanvaivaa, seka kantamista. Ei muiden muodot haittaa patkaakaan.

Ou jee.

Täällä tuntee itsensä älyttömän viisaaksi, kun ei jaksa toisten muodot -ja vielä vähemmän mallinukkejen- muodot vaivata.

Joo, kyllä täytyy sanoa, että mallinuket ovat saaneet olla vaikka neliön mallisia, ei paljon meikäläistä paina! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Ou jee.

Joo, kylla sita omissa muodoissa riittaa ihan paanvaivaa, seka kantamista. Ei muiden muodot haittaa patkaakaan.

no sanokaas muuta..

Ou jee.

Etkö vois joskus edes teeskennellä tyhmää, ja alentua meitin rahvaitten tasolle?? :xmas:

rumat farkut, onko muotia? Mielestäni tosi typerän näköiset.

mikä ihme crazy age?

Ja minä olen sitä mieltä, että nainen ei voi olla liian laiha. (jos ei anoreksiaa tai sairautta).

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ou jee.

Etkö vois joskus edes teeskennellä tyhmää, ja alentua meitin rahvaitten tasolle?? :xmas:

Okei, mun oli helppo sanoa toi, kun perseeni on täydellinen. :xmas:

no tuskin mallinukelle kukaan on kateellinen :D mut ne kuvat noissa nettiliikkeissä missä on ihminen kuvassa niin mun mielestä heillä hyvä kroppa, eivät ole mielestäni liian langanlaihoja, mut tosin jokaisella oma mielipide

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikä ihme crazy age?

Ja minä olen sitä mieltä, että nainen ei voi olla liian laiha. (jos ei anoreksiaa tai sairautta).

Tässä sinulle vaihtoehtoja.Onneksi on mistä valita, eikö vaan :) .

dm940924.jpg

dm060523.jpg

dm037317.jpg

dm986752.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

mikä ihme crazy age?

Tässä sinulle vaihtoehtoja.Onneksi on mistä valita, eikö vaan :) .

dm940924.jpg

dm060523.jpg

dm037317.jpg

dm986752.jpg

Sinä olet hassu :laugh:
Btw, näin sut jokunen aika sitten ohi mennen ja jestas sentään ku olet kaventunut :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

mikä ihme crazy age?

Sinä olet hassu :laugh:
Btw, näin sut jokunen aika sitten ohi mennen ja jestas sentään ku olet kaventunut :o

:o :o :o missämissämissä?
¤vainoharha nostaa hiljaa päätään¤

Onhan nuo sentään fiksumpia, tosin itse pidän tavallisia suoria farkkuja, normaali tai matala vyötärö, bootcut-lahje. reisistä pitää olla aika kapea että tykkään. Yksinkertainen olla pitää.
Nuo aloituksen farkut oli täysin typerän näköiset. Naurettavat. ensin pesty puoleen väliin vaaleiksi ja lahje tummempi. kyllä varmaan pennut laittaa päällensä, jos joku heille kertoo, että tämä on nyt muotia, mutta että aikuiset?

Yhteistyössä