"Ei ole kaukaa haettu, että ensi vaalikaudella vastakkain pannaan sosiaaliturva ja puolustusmenot: hoivaa vai aseita?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"– Mutta jos joskus rytinä alkaa, eikä puolustus ole kunnossa, ei ole sitten sosiaaliturvaakaan, muistuttaa yksi puolustusvaliokunnan jäsen."

Luin noin tunti sitten tuon artikkelin eilen Lidlin tarjouksessa olleesta Iltsikasta.
Ei kannata murehtia asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa.
Eniten lehdessä säväytti israelilaisen eläkkeellä olevan 65 v. everstin suorapuheinen kannanotto Israelin hallituksen epäpätevyyteen.
Samoin Venäjän kostoa ennakoiva artikkeli sai pohtimaan, oliko viime yönä tehty isku Harkovaan ennakoitu kostoisku.
Fiksusti päätelty miksi kouluttamattomat uskonnolliset hörhöt kannattavat nykyistä Israelin hallitusta.

Siihen voi vaikuttaa elääkö sossurahoilla vai palkkarahoilla.

Ei kannata murehtia asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa.
Eniten lehdessä säväytti israelilaisen eläkkeellä olevan 65 v. everstin suorapuheinen kannanotto Israelin hallituksen epäpätevyyteen.
Samoin Venäjän kostoa ennakoiva artikkeli sai pohtimaan, oliko viime yönä tehty isku Harkovaan ennakoitu kostoisku.
Fiksusti päätelty miksi kouluttamattomat uskonnolliset hörhöt kannattavat nykyistä Israelin hallitusta.

Yli 100 000 euron varallisuudesta puolustusvero eli varallisuusvero. Varakkaiden omaisuuttahan puolustusvoimat suurelta osin suojaa Venäjän ryöstöltä, joten kunniavelan maksuun mars, mars!

Suomen verotuksen tuleekin olla länsinaapureitaan suurempi koska meillä on Venäjä rajanaapurina ja varusmiesjärjestelmä joka tuo lisäkuluja. Oikeiston veropopulismi ja veronkiertovelkatalous on vienyt pohjaa Suomen turvallisuudelta. Nyt äkkiä yli 100 000 euron varallisuudelle puolustusvero!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Olen työssäkäyvä järjestäytynyt duunari, sinä taas olet ennen eläkeikää makaamaan jäänyt laiskimus.
Hyvin arveltu. Olisi jo korkea aika saada kunnon profilointi tätä palstaa alatip rampauttavasta pässinpäästä.
Toi koksupersuti-ankauttaja on itse kertonut olevansa ennenaikaisesti eläkkeellä, lieneekö sitten kehari- vai sairaseläke? Itselläni ei ole mitään kehareita tai sairaita vastaan, mutta tämän tunnevammaisen luonnevikaisen mielipiteet on kyllä perseestä.

Toi koksupersuti-ankauttaja on itse kertonut olevansa ennenaikaisesti eläkkeellä, lieneekö sitten kehari- vai sairaseläke? Itselläni ei ole mitään kehareita tai sairaita vastaan, mutta tämän tunnevammaisen luonnevikaisen mielipiteet on kyllä perseestä.
Samaa olen ajatellut. Jäljet johtavat sylttytehtaalle eli monina sivupersoonina kirjoittavaan Super-Setikseen. Hän on taas haukkunut minut pataluhaksi olemattomasta syystä.

Ei näillä muutamalla reppanalla ilmeisesti ole muuta keinoa purkaa pahaa oloaan kun kirjoittaa tänne. Täällä kirjoittelu antaa harhaisen tunteen siitä, että kuuluu johonkin sosiaaliseen ryhmään.
Kokevat olevansa turvassa tietoteknisten laitteidensa takana ja siksi kirjoittelevat ei aina niin julkaisukelpoista tekstiä.
Aina kannattaa muistaa että sen mitä kirjoittaa niin myös vastaa kirjoituksistaan.

Ei näillä muutamalla reppanalla ilmeisesti ole muuta keinoa purkaa pahaa oloaan kun kirjoittaa tänne. Täällä kirjoittelu antaa harhaisen tunteen siitä, että kuuluu johonkin sosiaaliseen ryhmään.
Kokevat olevansa turvassa tietoteknisten laitteidensa takana ja siksi kirjoittelevat ei aina niin julkaisukelpoista tekstiä.
Aina kannattaa muistaa että sen mitä kirjoittaa niin myös vastaa kirjoituksistaan.
👍 Otan rennosti tämän palstan kirjoitukset.
Pienet ovat ilot ihmisellä, jos minun mollaaminen on päivän suurin riemun aihe.

Yhteistyössä