Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milloin se muka on ollut turvallista?
Sille, miksi en aina menisi maassa makaavan ihmisen avuksi, on syynsä.
Turha hokea fraasia, kuinka nykyään on kaikki kamalaa ja pahaa. Miettikää nyt vaikka sodanjälkeistä aikaa ja rintamalta palanneita ihmisraunioita. Tuskin kannatti silloinkaan mennä tökkimään hereille ketään viinalla tuskaansa lääkinnyttä... Nyt ei ole sotaa, mutta elämä on eri tavalla julmaa päästään sairaille.
Auttaa voi siten, ettei aseta itseään vaaraan. On opetettu ihan ensiapukurssillakin.Auttaminen on kansalaisen velvollisuus. Julmia ootte, jossette auttamaan menisi. Itse auttaisin, jos puukosta tulisi selkään niin jumalauta on kyllä ihmiset outoja nykyään.
Auttaa voi siten, ettei aseta itseään vaaraan. On opetettu ihan ensiapukurssillakin.
Ja avun soittaminen paikalle on auttamista sekin.
Tuttavalle kävi aikoinaan niin, että meni auttamaan kaatunutta miestä, ja mies pomppasikin pystyyn & alkoi raahaamaan tuttavaani kohti metsää. Onneksi tuli ohikulkijoita ja homma keskeytyi. Myöhemmin toisella paikkakunnalla oli raiskattu nainen samaa menetelmää käyttäen, lehdestä sen luimme.
Kun itse olen mennyt auttamaan maassa makaavaa isokokoista miestä, niin lähestyin ensin pääpuolelta. Totesin että hengittää, ei herännyt kun pari kertaa huutelin ja kengänkärkiä potkaisin, joten soitin ambulanssin paikalle. En mennyt nostelemaan tms, en saata itseäni sellaiseen vaaraan yksin ollessani.