Ei ole surmatalo mennyt kaupaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo

Vieras
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&query=%26subNavi%3Dapartments_forsale%26subNavi%3Dapartments_forsale%26searchtype%3Dquick_search%26target%3Dapartment%26cookieValue%3D120561042537001368%26listlength%3D25%26mainNavi%3Dapartments%26rooms%3Dkaikki%26orderby%3Dsalesprice%26fcid%3D555923101257525786%26searchtotal%3D30%26rootCompanyId%3D-1%26selectedpage%3D1%26aptType%3D6%26dir%3Dasc%26locationFreeText%3DJ%25E4ms%25E4&s_index=20&fcid=555923101257525786&id=1489755&mainNavi=apartments&subNavi=apartments_forsale

Tuohan on kuitenkin tosi nätti talo ja niinhän naapurit on sanoneet että rauhallinen paikkakin.Minua ei se itse surma estäis ostamasta tuota taloa vaan se että sitten kun se ukkeli vapautuu,se saattaa ikkunasta hypätä sisään hekumoimaan muisteloillaan ja ottaa vaikka uusinnan... :snotty:

Mun on pakko sanoo, että jos tiedän jonkun kuolleen talossa jota oltais katsomassa niin jäis kaupat tekemättä.
Siis en tarkoita jotain vanhuuteenkuollutta tai tälläistä, mutta tollanen raaka murha kyllä karkottaa mut kauas.
En pystyis asuu tollases talos.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Tuohan on kuitenkin tosi nätti talo ja niinhän naapurit on sanoneet että rauhallinen paikkakin.Minua ei se itse surma estäis ostamasta tuota taloa vaan se että sitten kun se ukkeli vapautuu,se saattaa ikkunasta hypätä sisään hekumoimaan muisteloillaan ja ottaa vaikka uusinnan... :snotty:

Hmmm, tuota en tullut ajattelleeksi, kun se niin hullu oli/on niin voisi ihan hyvin tulla riehmuaan sinne sitten, vois kllä jäädä sittenkin väliin :D

En edes tiedä, missä on Jämsä, mutta kuulostaa pieneltä paikalta. Siellä ei varmaan ole kovakaan kysyntä. Hinta on todella edullinen ja tuskin suomalaiset kovin taikauskoisiakaan ovat. Luulen siis, että sijainti takahikiällä on suurin syy.

Mut hei, kumpaan mielummin... sinne Ulvilan surmataloon vai tonne? Se Ulvilan talohan on aikaa sitten kaupattu ja SURMAAJA ON VAPAALLA JALALLA? Tuo Björkvisthän on vankilassa ja vielä PITKÄÄN!

Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

Hmmm, tuota en tullut ajattelleeksi, kun se niin hullu oli/on niin voisi ihan hyvin tulla riehmuaan sinne sitten, vois kllä jäädä sittenkin väliin :D

Näinpä =) Ei muakaan häiritsis yhtään se mitä siinä talossa on joskus tapahtunut,onhan ne jäljet siivottu sieltä!!!!!!!!!! Mutta koska se ukko on elossa ja vapautuu joskus(suomessa kun elinkautinen ei valitettavasti tarkoita elinkautista :kieh: )niin sen takia jäis ostamatta =)

Monessakohan asunnossa tässäkin maassa on joku tapettu? Niistä ei vaan välttämättä tiedä. Enkä ois minäkään tuota enää muistanut jos Jämsään oisin yhtäkkiä muuttamassa. Kai se jotenkin häiritsis. Tosin eipä tuon hintaluokan taloja muutenkaan ostella.

Mä en vois asua tuossa! Aivan kamala juttu, kun se lapsi oli nähnyt kaiken. Jos mä asuisin tuolla, en vois olla koko ajan miettimättä että tuossakohan se sen tappo... HYI! Puistattaa jo ajatuskin että joutuis tuossa asuu.

Yhteistyössä