Ei ole surmatalo mennyt kaupaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kans vois asua tuolla. En usko kummituksiin mutta varmaan pyöris mielessä, mitä siellä on tapahtunut. Ja jos joutuisin olemaan kotona yksin yön niin en varmaan nukkuis yhtään, miettisin vaan sitä. Pelkuri kun oon.

joka talosta joku kitisee, kun se on niin ruma. Jos on siä nykyajan muotia, mitä monet uudet talot on, niin on tusina tavaraa, eikä mitään omaperäistä. Taas kun on paljon puun väriä ja ei niin viimesen muodin mukainen sisustus, niin ei sekään oo hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yöllä kun katsoo noita kuvia, löytyy makuuhuoneistakin kuvat. Kun katsoo oikein tarkasti, on tavarat vaihtaneet paikkaa. Joku on nähnyt vaalean hahmonkin kuvissa. En uskalla kokeilla.

Juu juu :whistle:

Kokeile ja tule sitten kertomaan mitä näkyi? Itse en uskalla.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Yöllä kun katsoo noita kuvia, löytyy makuuhuoneistakin kuvat. Kun katsoo oikein tarkasti, on tavarat vaihtaneet paikkaa. Joku on nähnyt vaalean hahmonkin kuvissa. En uskalla kokeilla.

Juu juu :whistle:

Kokeile ja tule sitten kertomaan mitä näkyi? Itse en uskalla.

Oli ihan pakko kokeilla ja samat kuvat siellä vaan möllöttää kuin aiemminkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Tuohan on kuitenkin tosi nätti talo ja niinhän naapurit on sanoneet että rauhallinen paikkakin.Minua ei se itse surma estäis ostamasta tuota taloa vaan se että sitten kun se ukkeli vapautuu,se saattaa ikkunasta hypätä sisään hekumoimaan muisteloillaan ja ottaa vaikka uusinnan... :snotty:

Hmmm, tuota en tullut ajattelleeksi, kun se niin hullu oli/on niin voisi ihan hyvin tulla riehmuaan sinne sitten, vois kllä jäädä sittenkin väliin :D[/quoteu

Ensinnäkin, se ukko tuskin tuonne taloon ventovieraiden luo tulee rieuhmaan, hänhän ei surmannut ketä tahansa vaan vaimon, eli kyse oli parisuhdejutuista, jotka kaveri päätti hoitaa samaan malliin kuin amerikan leffoissa.

Toisekseen, jos tulee, voi hankkia lähestymiskiellon. Kaverin taustan takia sen saa jo ensimmäisestä kerrasta, kun se tyyppi seisoo katukivetyksellä. Muuta tuskin tarvitaan.

Kolmas juttu on, että kannattaa ylipäätään suojata oma koti. Aroundio derect securitas järjestelmällä on semmonen palvelu että hälytinlaitteet hälyttää suoraan vartijalle, joka soittaa annettuihin numeroihin ja varmistaa, onko vikahälytys ja jos ei, lähettää partioivan vartijan paikalle, joka on siellä aika nopsaan paikalla, riippuu asipoista, yleensä nopeammin kuin poliisi.

Neljäs tosiasia, nyt on asuntojen myynti muutenkin hidastunut, isoja, uusia ja kalliimpia myydään aina pidempään.

Mä en kykenisi... miettisin kans, että tuohonko se on tapettu ja monta kertaa se äijä on sitä ennen piessyt sitä naista ja lapsi rukka kaiken vielä nähnyt...

ja joo, uskon, että jos kuollut ei ole saanut rauhaa, se hengailee jossain... Tässä tapauksessa vois olla tossa talossa...

ja joo, olen aikuinen ja ihan järkeväkin..;D

Yhteistyössä