Ei ole todellista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mä näin taas ihan ihme unia. Olin yläkerrassa ja lapset leikkivät täällä alhaalla. Kun tulin takaisin alas, niin huomasin puuhellassa jonkun jalat. Avasin luukun ja kuopus istui siellä melkein sammuneen tulen keskellä. Nostin pojan pois, oli ihan nokinen, mutta ei ollut saanu minkäänlaisia palovammoja. Yritin kysyä esikoiselta, oliko se laittanut pikkuveljen puuhellaan, mutta kielsi kaiken.
Sitten olinkin metsässä kävelyllä ja yhtäkkiä mun perään tuli karhu. Yritin lähteä huomaamatta pois, mutta karhu seurasi perässä. Menin maahan makaamaan sikiöasentoon ja koitin olla hengittämättä. Karhu haisteli ja lähti sitten pois. Nousin ylös ja lähdin juoksemaan, karhu huomasi sen ja lähti perään, mutta ei saanut mua kiinni. Metsässä mua vastaan tuli meidän vanha (jo kuollut) koira. Sanoin, että sinne metsään ei saa mennä ja yritin saada koiraa mun mukaani. Karhu oli saavuttamassa meitä koko ajan. Vihdoinkin pääsin pois metsästä ja laitoin oven kiinni, ettei karhu pääse enää meihin käsiksi. :laugh: :laugh:
Sitten oltiinkin miehen ja lasten kanssa autoilemassa. Oltiin itä-Suomessa ja siellä oli tiet ihan lumiset ja jäiset ja meillä oli kesärenkaat. Mies alkoi leikkiä autolla ja mä huusin, että nyt lopetet tai mua alkaa supistella ja tää lapsi syntyy ennen aikojaan.
Sitten olinkin taas kotona ja mietin, että kuka sen kuopuksen sinne puuhellaan laittoi. Sitten tajusin ,että mähän voin kysyä Big Brotherilta, kun sehän näkee koko ajan kaiken, mitä tapahtuu. :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh:

Vauhikas yö ollu :D

Mut tol et karhu ajaa takaa, ja kuolleen koiran näkeminen elossa ja puuhellallakin oli joku merkitys mutta en nyt muista tarkemmin.
Karhu tais liittyä petollisiin ystäviin, kuollut koira (oma ) tais luvata että asiat paranee, ja takkaan liittyi tuli, että oliko sytytetty ja heti sammunut-> raskaana olevalle ennustais huonoa, ja jotain muuta.
Pienin on piilottanu unikirjan :kieh:

Mutta se että näkee talven ns. väärään vuoden aikaan, viittaa siihen että edellisen päivän kylmyys vain menee uniin!

Mutta sen voin sanoa sata varmasti että mikään unikirja ei tiedä vastausta tuohon BB hommaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
:laugh:

Vauhikas yö ollu :D

Mut tol et karhu ajaa takaa, ja kuolleen koiran näkeminen elossa ja puuhellallakin oli joku merkitys mutta en nyt muista tarkemmin.
Karhu tais liittyä petollisiin ystäviin, kuollut koira (oma ) tais luvata että asiat paranee, ja takkaan liittyi tuli, että oliko sytytetty ja heti sammunut-> raskaana olevalle ennustais huonoa, ja jotain muuta.
Pienin on piilottanu unikirjan :kieh:

Mutta se että näkee talven ns. väärään vuoden aikaan, viittaa siihen että edellisen päivän kylmyys vain menee uniin!

Mutta sen voin sanoa sata varmasti että mikään unikirja ei tiedä vastausta tuohon BB hommaan :laugh:

Oli mun mielestä jo palanut kauan ja kunnolla, oli siis sammumassa. Silleen hiilloksella.

Yhteistyössä