Olin unessa paapan mökillä. Oli aamu ja olin yksin mökissä sisällä, muut oli asuntovaunuussa nukkumassa. Kattoin pihalle meren suuntaan ja rannan lähellä näkyi aikuunen karhu. No sitten näin keittiön ikkunasta, että eräs tuttu nainen on tulossa mökkiin sisälle. Hoputin hänet mökkiin sisälle ja sieltä sitten seurasimme sitä karhua. Yhtäkkiä pihaan tuli joku mies joka ei välittänyt karhusta yhtään vaan alkoi leikata nurmikkoa. Sitten hän rupes ärsyttämään karhua tökkimällä sitä oksalla jne.
Se karhu siirtyi yhden mökin ikkunan taa ja sitten yhtäkkiä se ikkuna oli poissa. Karhu tuli mökkiin sisälle ja me sen naisen lähdettiin mökistä pihalle. Karhu lähti meidän perään, yritin juosta pakoon, mutta en päässyt kunnolla juoksemaan. Siihen sitten heräsin. Oli inhottavaa yrittää nukkua sen jälkeen.
Näin vielä jotakin muutakin painajaasta, mutta mä en muista sitä enää.
Se karhu siirtyi yhden mökin ikkunan taa ja sitten yhtäkkiä se ikkuna oli poissa. Karhu tuli mökkiin sisälle ja me sen naisen lähdettiin mökistä pihalle. Karhu lähti meidän perään, yritin juosta pakoon, mutta en päässyt kunnolla juoksemaan. Siihen sitten heräsin. Oli inhottavaa yrittää nukkua sen jälkeen.
Näin vielä jotakin muutakin painajaasta, mutta mä en muista sitä enää.