ei ole totta mitä häiriköintiä taas viime yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kiasus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kiasus

Vieras
miehen sukulaispoika (päihderiippuvainen, sekakäyttäjä ym..) soitti klo 3 molempien meidän puhelimiin, emme tietenkään vastanneet siihen aikaan. Kohta se oli meidän parvekkeen alapuolella (ja ihan polla sekaisin) ja huusi miehen nimeä ties kuinka kauan ja heitteli kiviä meidän parvekkeelle. Edelleenkään emme päästäneet sisään kun oli niin sekaisin ja kello oli mitä oli. No, jotenkin se oli päässyt rappuun vaikka ovet ovat lukittu öisin, rimputti ovikelloa vaikka kuinka kauan klo 3.30 ja huusi postiluukusta. Seuraavaksi oli mennyt meidän naapuriin(!!) ja koitti soittaa heidän puhelimesta. Kävi vielä rimputtamassa ovikelloa jonka jälkeen vissiin sammui rappuun. Klo 5.30 vielä kävi rimputtamassa, mutta sen jälkeen ilmeisesti lähti vihdoinkin pois koska nyt on ollut hiljaista.
Mitä tuollaiselle tyypille voi tehdä!
Kerran olen soittanut poliisit jo sille kun oli vastaava tilanne että koitti pyrkiä meille pää sekaisin parvekkeen kautta.

Valmiiksi jo pelottaa kun muutamme kohta rivitaloon ja jos tämä saa tietää osoitteemme, niin sehän tulee pian ikkunasta läpi kun olemme maan tasolla! Ei auta kiellot sille, koska kun vetää jotain mömmöjään niin ei muista että on kielletty yöllä/sekaisin tulemasta.

Tosi kurja tilanne. Eikä siinä varmasti auta kuin se poliisien soittaminen aina kun tulee häiriköimään. Päihteiden käyttäjä on kamapäissään niin itsekeskeinen ettei kykene mihinkään sopimuksiin tai muutenkaan ymmärtämään et ei oo sopivaa keskelllä yötä mellastaa, kun nyt tulee mieleen et tonne kylään/rahaa lainaamaan tms. ni siinä ei kellonaika meinaa mitään. Kannattaa vaan itse vetää raja ja pitää siitä kiinni.

Kyllä minä soittaisin poliisit vaikka olisi kuinka sukulainen.Jos on sekava saattaa tehdä Teillekkin jotain.Parempi vaan soittaa poliisit ei ole teidän vika että poika on sekaisin.

Maalaisjärjenkäyttö, mikä, missä, milloin ja miksi!? En antaisi moisesta säälipisteitä, koska meillä on Suomessa kuitenkin sen verran toimiva poliisiorganisaatio. Itse en olisi yöuniani antanut pilata, vaan olisi tuollainen jannu ollut putkassa erittäin nopeaan tahtiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Kyllä minä soittaisin poliisit vaikka olisi kuinka sukulainen.Jos on sekava saattaa tehdä Teillekkin jotain.Parempi vaan soittaa poliisit ei ole teidän vika että poika on sekaisin.

Näin juuri.Ja ei varmana muista muuten Teillä ees käyneesä!Apua pitäs tällaisellä saada,mut minkäs teet jos ei itellä oo mtn halua raitistua!

Yhteistyössä