ei ole tupakoinnin lopettaminen helppoa ei....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
viikko takana, ihan sinällään hyvin mennyt mutta kun en osaa nähdä itseäni ei tupakoivana. olen polttanut lähes aina. olin 11v kun aloitin, hyvä kun muistan aikaa ettei ole rööki kärynnyt...

mun on hirveen vaikea nähdä että istuisin kaverin luona kylässä polttamatta kun kaverikin polttaa. tupakoimattomien lähellä menee ihan ok, mutta jos toinen polttaa, alan heti kinuta röökiä (näin siis aikaisemmin kun olen yrittänyt lopettaa)

Viikko ilman on jo saavutus. Mulla nyt 7 viikkoa ilman yhtäkään tupakkaa. Viikko viikolta helpottaa. Mua tosin auttoi se kun ultrassa todettiin sikiön kasvun olevan hidasta. Johan oli vauva kasvanut huimasti neljässä viikossa kun jätin tupakan.

Tseppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja gaisfgö:
Viikko ilman on jo saavutus. Mulla nyt 7 viikkoa ilman yhtäkään tupakkaa. Viikko viikolta helpottaa. Mua tosin auttoi se kun ultrassa todettiin sikiön kasvun olevan hidasta. Johan oli vauva kasvanut huimasti neljässä viikossa kun jätin tupakan.

Tseppiä!

kuka hullu polttaa raskaana ollessaan? vankilaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kauhee, minkäs ikänen oot tällä hetkellä? eli kauanko oot polttanu?

oon 28v. eli 17v olen polttanut. ja ennen sitä 11v ikää polttelin välillä joitakin satunnaista hatseja vanhemmilta kavereilta. yhteensä polteltua on tullut siis n. 20v.

Tämä kirja on lopettanut monen tupakoinnin. Idea siinä, että lopettaminen on itseasiassa helppoa.
http://www.bookplus.fi/kirjat/carr%2c_allen/stumppaa_t%C3%A4h%C3%A4n!-4344034?gclid=CJ-I9oykoqMCFUg_3god2k-G3Q

Yhteistyössä