Ei ole voimia melkein enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miumau

Vieras
Täällä olen kirjoitellut siitä meidän ,minun ja tyttöjen kotiintulosta etelästä ja siit' mit' sitten oli odottamassa.
Mies ei kyllä viitsi yhtään korjata aiheuttamaansa paskaa.
Siskoni laittoi viestin hänelle kuinka olen huonossa kunnossa psyykkisesti jo ja muuta siitä miten mies on käyttäytynyt ym.Eipä vaan ota yhteyttä ja kysele mitä kuuluu tai voitaisiinko edes keskustella tmv.
Asuu nyt yksin siellä omakotitalossamme ja me täällä mummolassa.
Kävin siellä siskoni kanssa tänään ha. työvaatteitani ja mies ei ollut kotona .autolla kyllä liikkeellä eli sen erran ainakin oli promillet laskeneet.
Lisäksi laskimme löytämämme puhelinvippilainat ...eräpäivät olivat jo monessa mennneet ja saldo oli noin 5000euroa.kaiken tämän on tehnyt selkäni takana...mitä mahtaa vielä paljastua?
itse olen niin poikki että täytyy huomenna jutella työnantajan kanssa ettei ihmettele jos joudun jäämään sairaslomalle.

:o Oletko sä se joka joskus aiemmin kysyi sitä, että lähteekö tyttöjen kanssa kolmistaan lomalle ja jättää miehen ja miehen pojan kotia? Ja se jonka mies huoritteli kun palasitte lomalta?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o Oletko sä se joka joskus aiemmin kysyi sitä, että lähteekö tyttöjen kanssa kolmistaan lomalle ja jättää miehen ja miehen pojan kotia? Ja se jonka mies huoritteli kun palasitte lomalta?

kyllä ...sama olen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

kyllä ...sama olen.

No huhhuh. Melkoinen mies sulla on kyllä ollut. Voimia ja jaksamista!

Minulla on onneksi paljon tukijoukkoa ,vanhat vanhempani joilla nyt oleskelemme ja 2 siskoa.
Miehen vanhemmat eivät ehkä kaikkea heti usko pojastaan ja yrittävät minua ylipuhua.
tiistaiksi minulle on aika pankissa ..käyn puhumassa tuosta talosta ja talolainasta .ja kai se sitten tiistaina on eropaperitkin vietävä tuonne käräjäoikeuteen.kauaa emme sitten ehtineet naimisissa olla ,heinäkuussa olisi tullut 2-vuotta.yhdessä olemme asuneet ja talon omistaneet 2,5-vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko ottanu omiin nimiin vipit ettei molempien luottotiedot mene?

Yleensä ongelmat kasaantuu ja kokemusta on. :| Voimia.

Omaan nimiinsä kaikki vipit ,ONNEKSI!!!Jos niistä joutuisin vielä jotain maksamaan en ikinä selviäisi.

siskoni oli äsken jutellut mieheni kanssa puhelimessa.Oli sanonut asiat niin kuin ovat miehelleni.
mies todella luulee että menemme kotiin.hän ei ole nyt mukamas juonut kahteen päivään ja toivoo että tulisimme siis kotiin ja elämä jatkuu.
siskoni teki tittäväksi sen että olen ihan vakavasti hakemassa avioeroa johon mies totesi että eikö sitten mitään ole enää tehtävissä.
Hän oli kuulemma la.-iltana sooitellut kitaraa ja sitten oli vain jokin napsahtanut päässä ja hän oli alkanut juomaan.On siis ent.alkoholisti joka on ollut 5-6 vuotta raittiina.lisäksi hän on kuulemma ollut tosi masentunut kun on ollut työttömänä (ei ole mistään töitä kysellytkään) ja on kuulemma laittanut minulle kymmeniä viestejä ja soittanut johon puhelin ilmoittanut ettei numero käytössä(???JOPAS).
hän on tänään jutellut äitinsä kanssa ,että meissä kummassakin vikaa..joka varmaan pitääkin paikkaansa ,mutta ikinä en ole toiselle ollut epäkohtelias tai nimitellyt tai salannut mitään.
Siskoni laittoi nyt hänelle puhelinnumeroni...eipä vain viestejä tai soittoa kuulu(!!!!)

No soitti se mies sitten sieltä.haluaisi että jatkettaisiin ja kotiin mentäisiin ja vaikka mitä.sanoin että olen tosi rikki ,hajonnut ja pettynyt ja että en jaksa ajatella muuta kuin avioeroa .
sekin asia tässä rassaa se että miehellä siis 13-v poika joka käy meillä tosi harvoin.asuu mummolassa koska poika on vauvana jäänyt isälle ja samalla siis melkein jo sinne mummolaan.
poika ei halua ,ei käy meillä usein ja mies syyttää siiä minua.kuulemma en kohtele poikaa hyvin.Olen toki kieltänyt poikaa samoin tavoin kuin tyttöjä ,mutta en ymmärtääkseni ole häntä mitenkään kaltoin kohdellut.
kun poika käy meillä haluaa isän nukkumaan viereensä ja sabotoi öitä milloin mitenkin jos jsä on nukkunut veiressäni.olenkin ajatellut että on pikkusen mustasukkainen ja sanonut miehelle että menee pojan luo...että kyllä minä pärjään yksinkin.olen ajatellut että nämä nyt vain on jotain lapsen juttuja ja ohimenevää.
nyt tästä on tehty kauhea asia ...siis siitä että kun poika ei meille tule olen minä syypää.Kun sanoin siitä miehelle äsken ,hän sanoi vain ettei kommentoi.
menemme siis yhdessä pankkiin tiistaina lainajuttua selvittämään ja sitten kai talokin jo menee myyntiin.ikävä tulee omaa kotia...