Mulla ei kai sitten ole enää isää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tästä on noin vuosi. Sain isältäni viinanhuuruisen puhelun, jossa kertoi katkaisevansa välinsä minuun jos en eroa avomiehestäni.
Ensimmäisenä herää kysymys kuka jättää puolisonsa uhkavaatimuksen takia?

No tietenkään en miestäni jättänyt. Miksi olisin? Lapseni isä, minulle äärettömän rakas, enemmän mitä uskalsin edes toivoa.
Isä tietenkin on minulle tärkeä, onhan hän ollut osana elämääni jo syntymästäni asti. Mutta silti hän jäi uhkavaatimuksessaan kakkossijalle.

No, eilen minulla oli syntymäpäivä eikä isä edes onnittelutekstaria laittanut.
Muutenkaan hänestä ei ole kuulunut.

Siskoni kanssa isä on paljonkin tekemisissä, soittelevat viikottain, näkevätkin usein. Ja siitä olen iloinen!

Mä en tiedä miksi isä ei hyväksy avomiestäni. Siihen ei vaan ole hyvää syytä. Mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, isänä on aivan mahtava!

Enhän mä toisaalta, aikuinen ihminen, isääni niin tarvitse, mutta kyllä se onnitteluviesti silti olisi hyvältä tuntunut.

[QUOTE="hmm";22007095]Ehkäpä isää hävettää kännipuhelu.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä? siitä on jo kohta vuosi eikä se ollut ensimmäinen laatuaan.

Tähän asti on aina muistanut, ainakin viestillä. Enkä mä mitään lahjaa odottanut. Tärkeintä olisi ollut saada ne onnittelut, joku muistaminen.

No nyt on isänpäivä tulossa. Ota miehesi mukaan, menkää kahville ja jutelkaa asiat halki. Kysyt mistä kiikastaa ja yritätte selvittää kismaa aiheuttavat asiat. Kenenkään ei tarvitse jättää ketään, ja se asia pitää isällekin tehdä selväksi että teet itse omat valintasi.

No nyt on isänpäivä tulossa. Ota miehesi mukaan, menkää kahville ja jutelkaa asiat halki. Kysyt mistä kiikastaa ja yritätte selvittää kismaa aiheuttavat asiat. Kenenkään ei tarvitse jättää ketään, ja se asia pitää isällekin tehdä selväksi että teet itse omat valintasi.

Mä olen tässä koitellut isälle soittaa, ei vastaa. Viesteihin ei vastaa.
Siskolta olen kysellyt, niin isä ei ole puhunut minusta mitään, ei vaikka sisko olisi kysynyt.

Yhteistyössä