Ei olisi pitänyt tehdä lasta, en mä näköjään osaa sitä hoitaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Lapsi 2,7kk aloitti täällä viikolla pottailut. Alku meni hyvin teki useita pissoja pottaan, kakka ei onnistunut. Nyt sitten on lopettanut pottailun kokonaan. Syö myös taas nykyään huonosti, aina ollut ranttu mutta muutama kuukausi meni hyvin. Sitten yskinyt jo 3 viikkoa etenkin öisin ja aamuisin, ventoline vähän auttaa yskänlääkkeestä ei apua. Sitä ennen oli vatsataudissa ja usein kipeänä.

[QUOTE="pettynyt";23904496]No enhän mä osaa kun pottailut eikä mikään suju.[/QUOTE]

no en mä sanois että se liittyy siihen että et osaa hoitaa lasta. Kuitenki viet sitä potalle. lapsesta se on kiinni eikä äidistä silloin. kyllä se ajallaan oppii kuivaksi, ei varmasti käytä vaippaa enää kun kouluun menee.

[QUOTE="pettynyt";23904536]No eipä ne siellä mitään sano. Viimevuonna oli 3kk yskää eikä lääkärit sanoneet mitään.[/QUOTE]

Kävitkö terveyskeskuksessa vai yksityisellä? Jälkimmäisellä kyllä otetaan asiat todesta.

Mun epeli on liki samanikäinen, ja en oo viel tosissani potalle miestä tunkenut.
Käy itse välillä ja sillo huudetaan jippii jos tulee osuma. :D
Kesällä panostetaan paremmin.
Ja tuosta kipeenä olemisesta, meil ollaan sairasteltu niiiin paljon viimeisen puolen vuoden aikana.
Sellasta se välil on. :)
Noin pitkä yskä voi johtua jopa siitepölystä. Mitä useammin piipahat lekurilla, sen tarkemmin ne tutkivat kun ei köhä mee ohi. ;)
Nou hätä, jos mä en oo huono äiti ni et oo säkään jos näillä perustellaan. :D

[QUOTE="pettynyt";23904727]Päivisin ei paljoa yski, öisin ja aamulla pahiten. Mies yskii kanssa sillä jo viikkoja kestänyt. Sillä on joku allergia eikä allergialääkketkään tehoa.[/QUOTE]

Öisin ja illalla allergiayskä yltyy kun asettuu levolle.
Kuulostako yskä haukkumiselta? Vinkuuko keuhkot? Vuotaako nenu "vettä?"
Sinnikkäästi vain sinne lekurille. Ja sanot lekurille että ei täs oo mitään järkee kun yskä ei lopu! Pistät ne tutkimaan, jotta saat asiaa eteenpäin. Tsemiä! Be hard if you have to. :)

Öisin ja illalla allergiayskä yltyy kun asettuu levolle.
Kuulostako yskä haukkumiselta? Vinkuuko keuhkot? Vuotaako nenu "vettä?"
Sinnikkäästi vain sinne lekurille. Ja sanot lekurille että ei täs oo mitään järkee kun yskä ei lopu! Pistät ne tutkimaan, jotta saat asiaa eteenpäin. Tsemiä! Be hard if you have to. :)

Yskä kuulostaa kuivalta. Ei kuulosta haukkumiselta, ei vinku tai rohise. Eikä ole nuhaa.

Lasten kanssa arki ja elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista (eikä se ole sitä ilman lapsiakaan..) Lapsilla nyt on yhtä sun toista vaihetta, pienenpää ja isompaa ongelmaa. Mun mielestä kuulostat nyt vähän uupuneelta ja työlääntyneeltä. Se on ymmärrettävää välillä. Yskä asiaa kannattaa hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;23904899:
Lasten kanssa arki ja elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista (eikä se ole sitä ilman lapsiakaan..) Lapsilla nyt on yhtä sun toista vaihetta, pienenpää ja isompaa ongelmaa. Mun mielestä kuulostat nyt vähän uupuneelta ja työlääntyneeltä. Se on ymmärrettävää välillä. Yskä asiaa kannattaa hoitaa.

Peesi ja :flower:

Yhteistyössä