Ei oo mies, jonka kans mulla on ollu säätöä, laittanu viikkoon mitään viestiä... "Suhteen" loppuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viikko sitten näimme seksin merkeissä, ja viikko sitten olimme viimeksi yhteyksissä. Normaalisti viestittelee aina perjantaina - ellei jo viikolla, ja nyt ei ole kuulunut mitään. Eli tulkitsenko tämän että "suhteemme" on nyt finito?

Ja en itse laita viestiä, koska hän on ottanut aina yhteyttä, ja ei mua niin paljon kiinnosta, että jaksaisin hänelle itse pistää viestiä. Kunhan nyt vain arvuuttelen, mikä tilanne.

Juu siis siksi "suhde" onkin lainausmerkeissä, meillä ollut nyt muutaman kuukauden ajan seksiä ja muuta mukavaa. Eli ei mitään vakavaa!

Niin ei olekaan sinänsä mitään merkitystä, mutta mietityttää vain, että näinkö ne vaan loppuu nää seksisuhteet... Hiipumalla. :) No, miten muutenkaan.

Ja ihan itsekin oon halunnut vaan seksiä/hauskanpitoa hänen kanssaan, varmaan lähes yhtä paljon kuin hänkin minun kanssa.

Ja on siis sekstailtu useaan otteeseen, eli yhteydenpito ei loppunut nyt siihen, että kerran ois sutaistu ja that's it. Mutta varmaan löytänyt jo uuden misukan ja siksi hiljaisuus.:)

siksi häntä ei enää kiinnostakaan. saalistaminen on miehen vietti ja kun nainen antautuu toistuvasti ja muuttuu helpoksi, mielenkiinto lopahtaa. jos haluat pitää seksisuhdettanne yllä, ole kiireinen etkä aina valmis tapaamisiin...tai hän on voinut tavata jonkun toisenkin tietysti, jota nyt "saalistaa"...

mä halusin pitää pelkkää seksisuhdetta yhteen mieheen ja en muuta halunnut siltä suhteelta...ja se oli sovittu ettei se suhde tule koskaan mitään muuta olemaan.
ja kun halusin lopettaa, se yritti soitella ja kävi oven takana viel puoli vuotta ennen kuin luovutti...en siis vastaillut soittoihin ja oven löin monta kertaa kiinni nenän edestä... tyyppi oli pelimiehiä, komea pirulainen ja sillä oli siis kyllä muitakin säätöjä ettei se nyt epätoivoisuuttaan multa vongannut.

Yhteistyössä