Ei oo todellista, mun äiti kertoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juu. Mä olin kerran kaverini kanssa kävelemässä kävelytiellä hänen 1,5v:n lapsensa kanssa kun siitä pyyhälsi auto ohi ja parkkeerasi siihen kävelytielle. Sanoin auton kuskille, että kävelytiellä kun ajelee, niin vois ainakin katsoa, että onko alla lapsia, kun tämäkin piti edestä vetää pois ettet aja päälle. Tyyppi alkoi tulla kohti heilutellen ranteen paksuista kettinkiä kädessään. :o ja sanoi, että tää on kuule huoltoajoa. Kun me sitten peräännyttiin, niin mies kääntyi ja marssi viereiseen PUBIIN.

koiranomistaja oli typerà, mutta minà en ala huomautella vieraille ihmisille mitààn. en liikenteessà, en puistossa yms.... se ei ole kauheen fiksua nàet sekààn

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No juu. Mä olin kerran kaverini kanssa kävelemässä kävelytiellä hänen 1,5v:n lapsensa kanssa kun siitä pyyhälsi auto ohi ja parkkeerasi siihen kävelytielle. Sanoin auton kuskille, että kävelytiellä kun ajelee, niin vois ainakin katsoa, että onko alla lapsia, kun tämäkin piti edestä vetää pois ettet aja päälle. Tyyppi alkoi tulla kohti heilutellen ranteen paksuista kettinkiä kädessään. :o ja sanoi, että tää on kuule huoltoajoa. Kun me sitten peräännyttiin, niin mies kääntyi ja marssi viereiseen PUBIIN.

Ja pubissako ei koskaan ikinä mitään huoltotöitä tms tehdä?
Voihan se olla et se oli oikeesti joku kaljahanojen korjaaja tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja pubissako ei koskaan ikinä mitään huoltotöitä tms tehdä?
Voihan se olla et se oli oikeesti joku kaljahanojen korjaaja tms.

No en mä ole missään kohtaa viestissäni niin sanonut. =) Mutta se oli ihan toisella puolen katua se pubi. Jos hän oli sinne menossa huoltotöihin, niin miksei hän ajanut siihen pubin parkkipaikalle, vaan sitä kävelytietä pitkin kerrostalon oven eteen.

Mulle ie mee kyllä jakeluun, että ihmiset tekee hölmöjä eikä ota teoistaan minkäänlaista vastuuta vaan kaiken kukkuraksi hyökkäävät sen kimppuun, joka uskaltaa edes vähän ja nätisti huomauttaa asiasta!!!
Ja kyllä ihmisille SAA huomauttaa!!! Me asutetaan yhteisiä seutuja ja meillä on näillä seuduilla tietyt yhteiset säännöt...

Yhteistyössä