Ei oo totta!!! (Huutisasiaa!) Ilmoitanko ylläpidolle vai mitä?

29.09.2009
228
0
16
Siis ihan törkeää, myin keväällä T2H haalarin ja sain itse siitä n. 50e, nyt huomasin että sillä joka sen osti, on se sama haalari myynnissä mutta osta heti- hinta 90e!!!
Ei saakeli oo totta, ihan uskomattoman törkeää!!!

Mulla meni oikeasti päivä pilalle, toivottavasti ei kukaan sitä osta tuolta helkkarin trokarilta..... En helvetti myy enää mitään huutiksessa, on mennyt maku tuosta hommasta noiden trokareiden takia!!! :'(

Voiko tuosta ilmoittaa ylläpidolle, saako tuo tyyppi porttikiellon huutikseen vai mitä minä voin tehdä?

En usko et toi on kiellettyä eli et oikein mitään voi. Mut onhan tommonen vähän törkeetä. :/
Itekin aina myy tavarat halvalla siks, et menis tarpeeseen eikä raha oo pääasia. Harmittaa sit jos joku ostaa vaan myydäkseen ite eteenpäin. Mut eihän toi nyt mikään uus ilmiö ole.

miksi myit halvemmalla kuin siitä olisit saanut? oma moka, sori. Jos ei ollutkaan hyvänkokoinen ja koittaa nyt (ei saa välttämättä myytyä) jos saisi hiukan extraa uutta haalaria varten?

Ei se kiellettyä ole, vaikka ärsyttäis kuinka.

Mä tiedän monta tyyppiä jotka ihan työkseen kiertelee kirppiksiä, kyttää ja vie parhaat päältä ja myy ne sitten voitolla.

Mä myyn pois, koska tahdon niistä eroon, sama se mulle vaikka joku myisikin eteenpäin, mun ei käytetyillä tarvitse voittoa saada- minimaalinen korvaus riittää mulle.

Eikä ongelma tosiaan ole vain huutiksessa, tai ei ongelma vaan ilmiö.

Kaverikin suunnitteli tienaavansa myymällä reiman outletista hamstraamiaan kuteita.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei se kiellettyä ole, vaikka ärsyttäis kuinka.

Mä tiedän monta tyyppiä jotka ihan työkseen kiertelee kirppiksiä, kyttää ja vie parhaat päältä ja myy ne sitten voitolla.

Mä myyn pois, koska tahdon niistä eroon, sama se mulle vaikka joku myisikin eteenpäin, mun ei käytetyillä tarvitse voittoa saada- minimaalinen korvaus riittää mulle.

Eikä ongelma tosiaan ole vain huutiksessa, tai ei ongelma vaan ilmiö.

Kaverikin suunnitteli tienaavansa myymällä reiman outletista hamstraamiaan kuteita.... :/

köyhän on yritettävä, jos viitsii. Tuossahan on ihan järkyttävä homma ja tuntipalkka naurettava ;) Itsekin meinaan tuota joskus tein, ei kannata ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:
No siis olen myynyt merkkivaatteita halvalla kun olen ajatellut että ne menee sellaisille joilla ei itsellä välttis ole varaa ostaa uutena. Tuokin haalari oli siis aivan uudenveroinen.

Tästä lähtien laitan kaikki roskiin, ketuttaa niin hirveästi! :'(

No höh. Myy pois ja lakkaa ärsyyntymästä tuollaisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Janni-JameliaJessicaMöttönen:
No siis olen myynyt merkkivaatteita halvalla kun olen ajatellut että ne menee sellaisille joilla ei itsellä välttis ole varaa ostaa uutena. Tuokin haalari oli siis aivan uudenveroinen.

Tästä lähtien laitan kaikki roskiin, ketuttaa niin hirveästi! :'(

Kateus ja ahneus on kyllä hirveä ominaisuus ihmiselle.

Mitäs jos se myyjä on köyhä ja yrittää noin saada itselleen hieman enemmän rahaa? Ostaa halvalla myy kalliilla?

Siis oletko kateellinen siitä, että joku voi myymäsi tuotteen saada eteenpäin kalliimmalla hinnalla. Hei vaan ja tervetuloa bisnesmaailmaan :D Kiellettyähän tuo ei huutiksessa ole.

Yhteistyössä