Ei oo totta! Mun hyvä tuuri jatkuu :D Mä löysin kirppikseltä Muumilaivan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tosin mä en tiedä paljonko se maksaa uutena...eli maksoinko siitä vähän, sopivasti vai paljon : /

Mutta ehkä mä en haluakaan tietää paljon se maksaa uutena, niin ei harmita jos maksoin siitä lähes täyden hinnan :saint:

Voi että on tyttö kyllä varmasti iloinen, kun sen saa jouluna paketista esiin :heart:Vielä kun jostain löytyisi kohtuuhintainen muumitalo :)

Tosin mä en tiedä paljonko se maksaa uutena...eli maksoinko siitä vähän, sopivasti vai paljon : /

Mutta ehkä mä en haluakaan tietää paljon se maksaa uutena, niin ei harmita jos maksoin siitä lähes täyden hinnan :saint:

Voi että on tyttö kyllä varmasti iloinen, kun sen saa jouluna paketista esiin :heart:Vielä kun jostain löytyisi kohtuuhintainen muumitalo :)
Mitäs hyvää tuuria tuossa on jos et edes tiedä oletko maksanut siitä vähän vai paljon

[QUOTE="mie";22057539]Mitäs hyvää tuuria tuossa on jos et edes tiedä oletko maksanut siitä vähän vai paljon[/QUOTE]

No mä luotan kyllä siihen, ettei se kaupasta tuohon hintaan lähde. Eli jos vaikka olen vitosenkin säästänyt niin onhan se parempi, kuin ei mitään, eikö :D

He kaaaamoon...nyt vähän positiivista ajattelua kehiin :D

[QUOTE="vieras";22057548]Meillä meni laiva heti rikki. Tollanen kova muovi on ah, niin kestävää... Mitä maksoit? Oliko siis ihan uusikin?[/QUOTE]

Meillä on aikoinaan ollut muumitalo ja se kyllä kesti esikoisen leikit. Lahjotin sen päiväkotiin ja kyllä se siellä ainakin sen aikaa kesti, kun mein likka siellä oli :)

Maksoin 22€...ei ollut uusi, mutta näytti ihan siistikuntoiselta. Se oli paketoitu ja koska tapero oli mukana ja pomppi nyt seläntakana, en ole vielä päässyt sitä sen kummemmin tutkimaan. Siinä taisi olla mukana ainakin muumi, pikkumyy, oisko ollu Niiskuneiti...ja jotkut portaat siinä ainakin oli. En tiedä onko kaikki tarvikkeet tallella, mutta samakai se, niitä ukkoja meillä ainakin on jo ennestään.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mie";22057561]Eikös muumilaiva maksa uutena about 50 egee, sitten tietty välillä saa tarjouksesta, viimeksi näin 39.90e[/QUOTE]

No hyvä...sitten mä sain sen mielestäni erittäin hyvään hintaan. Kyllä niitä vissiin halvemmallakin on kirppiksiltä löytynyt, mutta mä en ole koskaan törmännyt. Ja nyt kun joka tapauksessa oisin moisen ostanut, niin ennemmin käytetty hintaan 22€, kuin uusi hintaan 40-50€ :)

Mä ostin muumilaivan + muumitalon hahmoineen ja tarvikkeineen, molemmissa oli kaikki hahmot yms. tilpehöörit tallella, maksoin yht 8e . 4e /kpl oli. Ostin kirppikseltä . halvalla lähti ja arvaatkaa onko niillä leikitty :)

[QUOTE="vieras";22057616]Mä ostin muumilaivan + muumitalon hahmoineen ja tarvikkeineen, molemmissa oli kaikki hahmot yms. tilpehöörit tallella, maksoin yht 8e . 4e /kpl oli. Ostin kirppikseltä . halvalla lähti ja arvaatkaa onko niillä leikitty :)[/QUOTE]

No tosiaan oli edulliset :)

Nyt pääsin avaamaan tuon paketin, kun sain muksun unille. Kyllä tuo kaikin puolin ehjältä näyttää ja siinä oli lopulta aika monta osaa mukana. Muumipappaa ei ollut, mutta muumeja oli 2 ja muumimammakin siinä oli :) Kotoota meiltä taitaa löytyä pappa :)

Minä löysin tänään nukketalon, Lundbyn, 3€, kunto ihan hyvä! Aloitin tästä ketjunkin, mutta se ei herättänyt minkäänlaista keskustelua.

Chefillä taas hyvä tuuri! :) Hienoa.

[QUOTE="harmaa";22057718]teit hyvän löydön :) mut se pisti silmään et js teillä on ollu jo muumitalo ja oot luopunut siitä (miksi?) ja nyt havittelet uutta?? :D[/QUOTE]

Eli esikoiselle semmoinen aikoinaan ostettiin ja kun hän ei enää leikkinyt sillä, niin annettiin se hänen päiväkotiinsa. Samalla tapaa ollaan viety päiväkotiin Plaston mopot, taaperokärryt, leikkikeittiöt yms. joille ei ole enää ollut käyttöä.

Meidän ekalla ja tokalla on yli 6 vuoden ikäero, eikä siis ollut edes tietoa siitä, tuleeko meille joskus lisää lapsia. Niinpä ei sitten säästetty mitään, kun ei ollut säilytystilojakaan.

Saatiin sitten 2 lasta lisää ja nyt joudutaan hankkimaan kaikki uudestaan alusta saakka :)

[QUOTE="vieras";22057732]Minä löysin tänään nukketalon, Lundbyn, 3€, kunto ihan hyvä! Aloitin tästä ketjunkin, mutta se ei herättänyt minkäänlaista keskustelua.

Chefillä taas hyvä tuuri! :) Hienoa.[/QUOTE]

Mäkin olen nukketaloja katsellut sillåä silmällä :D Lundbyn nukketalo oli myynnissä tänään vissiin vajaalla 30 eurolla (en muista tarkasti), mutta mä haluan itse tuunata, eli etsin halvempaa, joka siis saa olla huonokuntoinenkin :) Edulisin minä olen löytänyt on ollut 15€...jatkan vielä etsintöjä, josko löydän vieläkin edullisemmalla :)

Mutta onnea sulle löydöstä!!! Mieletön! :)

Eli esikoiselle semmoinen aikoinaan ostettiin ja kun hän ei enää leikkinyt sillä, niin annettiin se hänen päiväkotiinsa. Samalla tapaa ollaan viety päiväkotiin Plaston mopot, taaperokärryt, leikkikeittiöt yms. joille ei ole enää ollut käyttöä.

Meidän ekalla ja tokalla on yli 6 vuoden ikäero, eikä siis ollut edes tietoa siitä, tuleeko meille joskus lisää lapsia. Niinpä ei sitten säästetty mitään, kun ei ollut säilytystilojakaan.

Saatiin sitten 2 lasta lisää ja nyt joudutaan hankkimaan kaikki uudestaan alusta saakka :)

Okei..nyt selvis :D

Mäkin olen nukketaloja katsellut sillåä silmällä :D Lundbyn nukketalo oli myynnissä tänään vissiin vajaalla 30 eurolla (en muista tarkasti), mutta mä haluan itse tuunata, eli etsin halvempaa, joka siis saa olla huonokuntoinenkin :) Edulisin minä olen löytänyt on ollut 15€...jatkan vielä etsintöjä, josko löydän vieläkin edullisemmalla :)

Kiitos! :) Tuossa on seinät ja lattiat melko hyvät. Ehkä vähän tylsät "tapetit" seinissä. Pientä fiksausta vailla (tai tiedä miten sitä vielä innostuu!), tulee varmasti hyvä! Huonekalujakin oli mukaan..

Löysin sitten lisäksi sellaisen lelupuhelimen, vanhanmallin veivattavan. Hyväkuntoinen, 0,50€. Ja puinen etanalelu, työnnetään, jalat heiluu jännästi, myöskin 0,50€ :)

[QUOTE="vieras";22057801]Kiitos! :) Tuossa on seinät ja lattiat melko hyvät. Ehkä vähän tylsät "tapetit" seinissä. Pientä fiksausta vailla (tai tiedä miten sitä vielä innostuu!), tulee varmasti hyvä! Huonekalujakin oli mukaan..

Löysin sitten lisäksi sellaisen lelupuhelimen, vanhanmallin veivattavan. Hyväkuntoinen, 0,50€. Ja puinen etanalelu, työnnetään, jalat heiluu jännästi, myöskin 0,50€ :)[/QUOTE]

Justiin semmoista mäkin etin, jossa seinät on parhaat päivänsä nähnyt...mä tapetoin ne kuitenkin uudestaan :)

Jos siinä oli vielä huonekalujakin, niin sehän oli ihan ilmainen!

Mun sisko sai 23v sitten semmoisen punaisen veivattavan lelupuhelimen lahjaksi, jotta melko nostalginen :D

Pöh, mie pääsen niin harvoin kirppiskierrokselle eikä sieltä sillonkaan harvoin mitään löytyy, ainakaan mitään löydöksi luokiteltavaa, että kateudesta vihreenä luen näitä juttujas..:kieh::xmas:

Saisit miullekin ettiä sieltä löytöjä :)

Ostin pari vuotta sitten kaksiosaisen Lundbyn nukketalon 7€:lla. Tytär leikki sillä aikansa ja arvelin, että sen voisi myydä. Tutkin hieman nukketalojen hintoja ja malleja. Nukketalo onkin Stocholm- malli 70-luvulta. Enpä raaskinut myydä!

löysin MUUMITALON just tänään. Maksoi 4 euroa. Ei ollut kuin 2 hahmoa tallella, mutta meillä on jo hahmot ennestään. Myös jotain ikkunanpuitteita ym. puuttuu, mutta eipä näytä meidän neitiä vaivaavan.... Tällä vkolla, kun on oma pöytä kirpparilla, niin olen käynyt siellä oik. joka päivä ja tehnyt joka päivä ihan älyttömän hyviä löytöjä. Imetyspaita 0,50, uusretrobodeja ym. 1,-, tytölle vking goret 6,- ---- kaikki kuin uusia. Innostuin oikein kirppareista uudelleen!

Voi chef minkäs taas teit. :D
Täälläpäin harvemmin tekee mitään löytöjä, joten kai sitä pitäisi tulla sinnepäin kirppiksiä kiertämään.

Tosin vois tulla kalliiksi kun junalla pitäisi tulla. :xmas:

nimim. kade sun löydöille. :snotty:

:D

Mä meinaan saada sen muumitalon sieltä Raision MLL-kirppikseltä. Jotta jos joku myyjä on kuulolla, niin VINK, VINK! :D

"Mie":llä oli myös melko mukavia löytöjä...ja tervetuloa vaan kaikki tännepäin kirppistelemään, eiköhän täällä senvertaa tavaraa ole, että muillekin riittää :)

Yhteistyössä