ei oteta vakavasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilja neiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilja neiti

Vieras
heippa,
Olen ollut kohta vuoden erään miehen kanssa yhdessä. Olen yrittänyt vihjata hänelle pitkin suhdetta esimerkiksi mistä minä pitäisin esileikissä ja muutenkin. Olen myös painottanut hänelle että kertoo toki omatkin mieltymykset yms. Tuntuu että en saa mitään hellyyttä ja kaikki vähenee kun yritän vihjata että näin saisi tehdä. Kaikki mitä sanon tuntuu menevän miehen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..

Olenko tukahduttanut miehen pienillä pyynnöilläni? vai eikä hän vain ota minua vakavasti? Luulisi miehellekin olla tärkeää saada esim nainen tyydytetyksi ja tulla paremmaksi sängyssä, mutta kun ei niksejän haluta ottaa vastaan.

Onko mitään muita keinoja saada mies heräämään että ei kaikki todellakaan ole ihan sama?

Et välttämättä pääse tavoitteeseesi vihjailemalla. Itse olen todennut sen, että kannattaa antaa toiselle sitä, mitä itse haluaa. Jos kaipaat esileikkejä, niin ala toimia!

Kohta vuoden yhdessä ja vieläkin vain vihjailet?! Ei kukaan vihjailuista ymmärrä ainakaan täysin oikein mitä tarkoitat ja jos olette jo noinkin kauan olleet yhdessä kyllä silloin pitäisi jo uskaltaa puhua asioista ihan oikeasti. Sitä paitsi, sehän käy ihan esileikistä makoilla toisen vieressä, hyväillä ja jutella mistä itse tykkää ja (ennen kaikkea kysyä) mistä toinen tykkää ja mitä uutta haluaisi kokeilla... ;)