(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

thelma

Vieras
Löydättekö erotiikkaa pulskasta,nelikymppisestä blondista.Olen huumorintajuinen ja en väitä olevani kuvankaunis mutta pikkusievä .Elämä on aika ajoin mutkikasta ja mutta elämää se on silti.En etsi täältä seikkailua....( järki pelaa ) Kyselisin vain että heräisikö kiinnostus..muutenkin kuin kahden promillen humalassa...
Ja hei urokset,tahdon sitten kommentteja miltä sinusta tuntuisi seurustella minunlaiseni kanssa,kestäisikö itsetuntosi istuskella terassilla tai laulaa karaokea vierelläni.

Jos olisit n.puolet nuorempi, niin eihän siinä silloin mitään, mutta huom. jos olsit ?, mutta on niin monta ""muttia"" matkassa että, ei tiedä ?, mutta onnistuuhan tämä näinkin

Yleensä todella lihavalla ihmisellä on mielenterveysongelma. Lihominen kun ei johdu syömisen ilosta, vaan siitä että syö suruun, ahdistukseen ja patoutuneeseen vihaan - ja kieltää sen paisuvan totuuden, joka peilissä vilahtaa.

Harva lihoo sairauden johdosta. Sen tyyppiseen lihomiseen on muuten olemassa niin hyvät lääkkeet, ettei läskejä kauan tarvitse kantaa (esim. kilpirauhasen vajaatoiminta). Jos läskit johtuu siitä, ettei kroppa kestä liikuntaa - miten kukaan uskaltaa sitten niin heikkokuntoisen kanssa kokeilla seksiä?

Pieni pyöreys ei siis haittaisi ollenkaan, mutta jos olet reilusti ylipainoinen, löytyy kaapistasi liikaa psyyken luurankoja. En haluaisi niitä kanssasi käsitellä. Toivottavasti hakeudut hoitoon varsinkin tuon ruhosi suhteen - et ole enää tyttönen, eikä nivelet ja sydän kauan jaksa ylikuormaa ylläpitää.

(käy suomi24-etusivulla, siirry testiosioon ja tsekkaa kuinka monta elinvuotta sinulla on jäljellä)

Älä tulkitse kaikkien mielipiteeksi! Suurin osa miehistä on jossakin elämänsä vaiheessa kaltaisesi kanssa naimisissa ja ihan tyytyväisesti. Eli monelle kelpaisit, ainakin mulle!

""onko sulla miten karvainen"" voi herranen aika teitä miehiä! Vai karvasuus kiinnostaa. Vai oletkohan poikanen vielä? Sori aloittaja, en voinut olla kommentoimatta, oli niin huvittava kysymys!

En tietenkään ota todesta kaikkia vastauksia.on mukava tietää,että jotkut osaa ajatella muutakin kuin toisarvoisia asioita.Mulle merkitsee ainakin miehen luonne enemmän kuin ns.komeus.On nimittäin ollut vuosien aikana muutama todellinen hyvännäköinen lemmiskelykaveri...;)ja aina ei älykkyys ja komeus viihdy samassa persoonassa!

Sydämen sivistystä olis kyllä hyvä löytyä. Kirjaviisaus ei ole parisuhteessa sitten niin tärkeää. Tuumiskelen. Mutta erotiikasta vielä, kyllä pulska aikuinen nainen on kovin haluttavainen!

Muistan joka päivä arvostaa sitä että olen terve,on asunto,on mieluisa työ ja lähelläni ihanat ihmiset.En vedä hernettä nenään joka asiasta yhtä helposti kuin nuorempana vaikka olenkin tempperamenttinen luonne.
Juttelen mielelläni mukavien henkilöiden kanssa...:)

Yhteistyössä