(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sirpa

Vieras
Moi kaikki. Olen 40 nainen ja ollut 21 vuotta naimisissa. Ukko on nainut työkaverinsa kanssa monta vuotta. Naisen aviomies soitti minulle ja kertoi. Mieskin on myöntänyt. Meillä on neljä lasta ja mä olen kotona. Erota en voi, vaikka tekisi mieli jättää koko kotileikki ukolle.

Mä olen päättänyt mennä vieraisiin. Mies saa kohta sellaista porttoa kuin ansaitsee. En välitä vaikka ihmiset saisivat tietää, itse asiassa haluaisin, että kaikki töllistelisivät miestäni, joka on porton kanssa naimisissa.

En ole vuosiin käynyt missään. Mikä on Helsingissä tai lähistöllä paras mesta tämänikäiselle kevytkenkäiseksi alkavalle naiselle?

Sinne vaan Vantaan Hotlaan ja pylly pyörimään, niin ei tartte munatta olla.
Varaa huone ylhäältä ja paneta huorahtava pillus oikein kunnolla. Älä jätä yhteen kertaan.

""En välitä vaikka ihmiset saisivat tietää, itse asiassa haluaisin, että kaikki töllistelisivät miestäni, joka on porton kanssa naimisissa.""

No, ne töllistelijät surkuttelisivat ja päivittelisivät samalla lapsianne, joilla olisi portto äitinä. Et kai sentään tosissasi anna häntäheikin äijäsi tehdä sinustakin samanlaista?

Pää pystyyn ja pidä sinä itsesi ihmisenä, jos ei ukkosi siihen kykene.

Hei Sirpa älä mene sellaiseen paikkaan vaan ota salaystävä jonka kanssa on paljon mukavempi harrastaa kaikenlaista.. Siitä voi koitua ikuinen ystävyys??
Annan minulle s-postiosoite niin kirjoitellaan ja sitten?? Olen yli 40v mukava mies!!

Moicca! Ei siinä muuta auta kun teet saman tempun miehellesi. Ota nyt kerran ilo irti ja anna niin monelle miehelle kun vaan pystyt ja jaksat. Kerran me vaan eletään täällä ja olet nainen parhaassa iässä!
Siihen sun kysymykseen niin en voi auttaa kun en ole sieltäpäin. Jos olisin niin tulisin mielellään ”auttamaan” sinua:)

Moicca! Ei siinä muuta auta kun teet saman tempun miehellesi. Ota nyt kerran ilo irti ja anna niin monelle miehelle kun vaan pystyt ja jaksat.
Kerran me vaan eletään täällä ja olet nainen parhaassa iässä! Siihen sun kysymykseen niin en voi auttaa kun en ole sieltäpäin. Jos olisin niin tulisin mielellään ”auttamaan” sinua:)

Mielestäni reilu peli on perseestä joten aina vain samalla mitalla takaisin... Kannattaa mennä vantaalla myyrmäen Topparin yläkertaan perjantaisin ni on sekä nuorta että vanhempaa miestä liikenteessä.. Ps. Hyvää kesää. T:Kimmo