H Hara Vieras 07.10.2005 #31 Harmin paikka,että ollaan niin kaukana toisistamme. Meillä olis ollut varmasti tosi rattoisaa toistemme kanssa. Ai niin Tampereelta noin 40 kilsaa etelään.
Harmin paikka,että ollaan niin kaukana toisistamme. Meillä olis ollut varmasti tosi rattoisaa toistemme kanssa. Ai niin Tampereelta noin 40 kilsaa etelään.
L lissu Vieras 07.10.2005 #32 Vaikka eihän sitä tiedä minne tie vie... En minäkään niin ""kovin kaukana"" Tampereelta ole... Missä menee muuten aikuisen naisen raja..?
Vaikka eihän sitä tiedä minne tie vie... En minäkään niin ""kovin kaukana"" Tampereelta ole... Missä menee muuten aikuisen naisen raja..?
L lissu Vieras 07.10.2005 #34 Kyllähän mä sitten olen jo kunnolla aikuinen nainen... Jatkaisin juttua mutta mielelläni mutta tarvii mennä.
Kyllähän mä sitten olen jo kunnolla aikuinen nainen... Jatkaisin juttua mutta mielelläni mutta tarvii mennä.
L lissu Vieras 07.10.2005 #38 pitänee käydä suihkussa vielä ennen kuin lähden ulos. Sen verran märkä olo jo tuli. Nyt kyllä tekisi oikeasti niin mieli...
pitänee käydä suihkussa vielä ennen kuin lähden ulos. Sen verran märkä olo jo tuli. Nyt kyllä tekisi oikeasti niin mieli...
H Hara Vieras 07.10.2005 #39 Ulos ajattelin minäkin lähteä.Housuissa pullottelee sinun tähden,olis mukava tavata kirjoitellaan..
L lissu Vieras 07.10.2005 #40 Hierova suihku on taivaan lahja. Olo on raukea ja vasta vartin verran myöhässä.