(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytteli87

Vieras
Moi!
Mä oon tällanen 18-vuotias naisenalku ja oon tässä just alottanut suhteen yhden 26-vuotiaan miehen kanssa.
Mun ongelmana on lähinnä se, että oon ite aika kokematon ja tiedän, että kyseisellä miehellä on ollut useampia naisia. Miten tyydytän hänet, kun olen vielä kaikenlisäksi aika ujo näissä asioissa vaikka seksistä tykkäänkin..?
Eli siis ei mitään extreme s&m-juttua vaan jotain sellasta, millä voisin tehdä mieheni tyytyväiseksi...
Niin ja vielä toiseksi... Olettaako miehet yleensä, että naiset antaa kakkoseenkin? Kysyn vaan, koska ite en oikeen oo tosta innostunu... Siis en oo koskaan kokeillu, mut ei erityisemmin haluttaiskaan...

Niin ja pliis ei mitään moralisointeja tästä meidän ikäerosta. Mä tiedän, että se on aika iso, mutta mä olen ite valintanu tehnyt, eikä mua kiinnosta mun ikäset pojat...

Kaikki neuvot kelpaa ja kiitos jo etukäteen =)

Ensinnäkin sinä itse riität sellaisena kuin olet. Ole avoin ja keskustele asioista. Opettele tuntemaan itsesi. Hanki vaikka dildo, ja tunnustele ""paikkojasi"". Jokainen mies pitää suuseksistä. Toivottavasti sinäkin. Imuttelet vai hellästi ja pyörittelet kieltä kuin nuolisit jätskiä. Välillä viet kieltäsi vartta pitkin ja nuoleskelet kiveksiä (jos pystyt : ) ) Otat palleron suuhusi ja päästät pois. Siirryt takaisin kielelläsi vartta pitkin ja ahmaiset terskan suuhusi ja hellittelet ja iusaat. Välillä voit huilata ja liikutat kädelläsi esinahkaa edestakaisin ja sitten taas ahmaiset sen suuhusi. Jos miehesi laukeaa ja inhoat ottaa suuhun, pistä käsi eteen tai päästä vartalollesi ( ja sitten yhdessä suihkuun). Jos taas otat suuhusi etkä halua niellä, pistä kieli eteen että et tukehdu. Sitten vain lastia syljeskelemään. Mikäli miehesi on kestävää sorttia, voitte aloittaa mitä itse haluatkin. Ja muista kondomi ; ) Anna hänenkin nuolla sinua ja pyydä tekemään se hitaasti ja hellästi, että pääset mukaan kunnolla. Ja sitten rutkasti hellyyttä ja rakkautta mukaan, niin kaikki tekniikatkin voi unohtaa. Tuossa nyt jotakin aivan pientä ja pinnallista. Toivottavasti auttoi edes vähän. Ja eiku harjoittelemaan ; )

Yhteistyössä