vanhemman miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytteli87

Vieras
Moi!
Mä oon tällanen 18-vuotias naisenalku ja oon tässä just alottanut suhteen yhden 26-vuotiaan miehen kanssa.
Mun ongelmana on lähinnä se, että oon ite aika kokematon ja tiedän, että kyseisellä miehellä on ollut useampia naisia. Miten tyydytän hänet, kun olen vielä kaikenlisäksi aika ujo näissä asioissa vaikka seksistä tykkäänkin..?
Eli siis ei mitään extreme s&m-juttua vaan jotain sellasta, millä voisin tehdä mieheni tyytyväiseksi...
Niin ja vielä toiseksi... Olettaako miehet yleensä, että naiset antaa kakkoseenkin? Kysyn vaan, koska ite en oikeen oo tosta innostunu... Siis en oo koskaan kokeillu, mut ei erityisemmin haluttaiskaan...

Niin ja pliis ei mitään moralisointeja tästä meidän ikäerosta. Mä tiedän, että se on aika iso, mutta mä olen ite valintanu tehnyt, eikä mua kiinnosta mun ikäset pojat...

Kaikki neuvot kelpaa ja kiitos jo etukäteen =)

Eli siis jos se nyt tosta jää jotenkin epäselväksi, niin ei siis olla päästy tälle osastolle vielä lainkaan, että ollaan vielä lähinnä ykkös pesällä, mut haluisin nyt kuitenkin vinkkejä tulevaisuutta ajatellen...

Vaikuttaa siltä että olisit neitsyt...Ihan ymmärrettävää että pohdit näitä asioita,mutta jotenkin tuntuu että et ole vielä valmis...Korjaa jos olen väärässä...Anna kuitenkin itsellesi aikaa,ja hyvä olisi jos voisit hieman keskustella näistä asioista miehesi kanssa...Onnea jatkoon...

Sitten, kun olette sillä tasolla, että pystytte puhumaan näistä seksiin liittyvistä asioista, niin olette valmiita. Siis kaikesta siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Itsellä on viisi vuotta vanhempi mies ja hän nautti suunnattomasti siitä, kun sai opettaa minua. Tietenkään ei missään nimessä halunnut satuttaa minua, eikä tehdä mitään sellaista, mikä tuntui minusta liian pahalta ja etenimme todellakin minun tahdissani. Olin nuori ja neitsyt, kun aloimme seurustelemaan ja yhdessä ollaan edelleen. Muistat vaan sen, että se olet sinä joka päätät, minkälaista seksiä harrastat. Kaikki miehet eivät peppupanosta lämpene, useimmat kylläkin. Kyllä se mies mielellään näyttää, että mistä tykkää ja aina on oikeus kieltäytyä. Jos ei pysty kieltäytymään, niin sitten on suhteessa aika paljon vikaa.

Joo toivotaan, että mun mieheni on asiasta samaa mieltä.
Mutta siis niinkun sanoin, niin emme ole päässeet tälle osa-alueelle vielä, joten ei siitä ole vielä ollut mitään puhettakaan, mutta kyllä kyseinen henkilö jo mulle sano, että se haluis tuntee mut ihan kokonaan ja tietää, että mistä mä tykkään kun mua koskee ja mistä taas en, joten kyllä mä uskoisin, että tässä aika lailla mun säännöillä edetään...
Mutta ei siis oo kyse siitä, ettenkö olis valmis kokeilemaan uutta, mutta mun on vaan just kauheen vaikeeta puhuu just siitä, että mikä tuntuu hyvältä tms. vaikkakin seksistä yleisellä tasolla voin puhua vaikka kuinka.
Niin, ja en ole neitsyt, mutta olen ollut vain yhden ihmisen kanssa, enkä hänenkään kanssaan niin kovin montaa kertaa... Mutta kiitos näistä!

Tyttelillä on hyviä kysymyksiä. Edetkää rauhallisesti.
Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää. Normaali mies ei yleensä halua kakkoseen, kokeillahan aina voi. Ajan kanssa sinä annat kakkosta tai sitten et. Jos mies tykkää sinusta ja et anna, niin ei se suutu.

Mies

Niinpä. Kuullostaa ihan normaaleilta alkumetrihankaluuksilta.
Tää voi kuullostaa nyt ihan sika tyhmältä, mutta tämän olen jonkun seksivalistajan suusta kuullut joskus. Siis sen, että sitten kun uskaltaa toisen läsnäollessa pieraista vapautuneesti, ilman että kumpikaan on moksiskaan, niin ollaan valmiita seksiin. Ei ehkä päde kaikkien kohdalla, mutta tavallaan siinä on ihan hyvä pointti. Eikä päde muuten siis pelkästään ekaan kertaan ikinä.

Kiitos vaan...
Kyllä me yritetään ihan rauhallisesti edetäkin...
Mies on vaan mulle tosi tärkee ja haluisin kuitenkin, ettei se nyt ihan kylmäksi ainakaan jäis...
Vaikka mä kyllä luulen, että se tykkää iahn mistä vaan mä teen... Jännittää nyt kuitenkin vaan...

Jos/kun miehesi tietää, että olet kokematon, niin eiköhän hän ota homman haltuun. Muistat vaan itse kertoa, jos joku ei tunnu kivalta. Voit myös kysyä häneltä mitä haluaisi tehtävän, mutta ei kannata yhden session aikana kovin paljon keskittyä selvittelyyn, vaan antaa mennä virran mukana. Monta hyvää suhdetta on keskusteltu piloille.

Tuskin tuosta b-rapusta ainakaan seksisuhdetta kannattaa aloittaa.

Näin ensi alkuun voit vaikkapa harjoitella ottamaan suihin. Sitä useat miehet arvostavat.

Mites ton suihinoton kanssa sitten, kun nehän käskee käyttämään kondomia, mutta kuka nyt kortsua siihen käyttää? Kun haluisin ite olla varma, etten ainakaan saa mitään tauteja ja oon itekin testauksissa ollut, niin voinko mä kysyä siltä, että voisko sekin käydä, vai ottaako miehet yleensä tollaset jutut kauheesti itteensä?
Mut jos nyt ei keskitytä tohon ongelmaan, niin miten se ois parasta tehdä? Kyllä mä oon muutamaan kertaan suihin ottanu, mut ihan vaan esileikkimielessä, et ei olla viety sitä kuitenkaan loppuun asti. Onko jollakin jotain erikoiskikkoja tai jotain?

Minusta on ihan OK, että pyytää kumppaniaan käymään testeissä, kun aletaan harrastaa seksiä ja olet kun itsekin ollut testattavana. Pitäisin kyllä hätävarjelun liiotteluna käyttää suuseksissä kortsua, kumi sitä paitsi maistuu pahalta.

Tärkein kikka suihinotossa on itse nauttia siitä, se ei saa olla 'väkisin tehtyä'. Eri miehet varmaan nauttivat erilaisesta käsittelystä, mutta eiköhän sen oikean tavan huomaa siitä mikä vaikuttaa saavan aikaan suurimman nautinnon.

Molemminpuolinen suuseksi on hyvä tapa aloittaa seksisuhde, pääsee sinuiksi toisen kropan kanssa ilman kovin suuria suorituspaineita.

No en minäkään suuseksissä mieluusti kortsua käyttäisi...
Mutta nyt taas herää uusi kysymys, eli haluaako miehet yleensä antaa suuseksiä naiselle, koska itse en välttämättä tahtoisi sitä vastaanottaa...?
Olen ehkä omituinen, mutta mulla ei ole mukava olo jos mietin koko ajan, että miltä nyt maistun ja mitä jos se onkin siitä ihan hirveää ja kaikkea sellasta. En voi nauttia siitä yhtään...

Voi kyllä, kun otat vaan vastaan, kun mies suostuu antamaan, niin opit siitä ihan varmasti tykkäämäänkin. Ainakin kannattaa kokeilla. Testeissä käyminen ei ole liikaa vaadittu, koska silloin ainakin voit olla varma ja voi antaa itsellesi luvan rentoutua. Muuten et kiihotu, jos et rentoudu. Ja kaikista erilaisista asennoista ei kannata ottaa suorituspaineita. Kaikki asennot eivät sovi kaikkien ihmisten fysiikalle ja tunnu hyvältä.

Piti vielä lisätä, että voittehan kokeilla suuseksiä ensin jossain sellaisessa paikassa, jossa pääsette peseytymään. Silloin tiedätte, että olette molemmat puhtaita ja se taas helpottaa rentoutumista, kun ei sitä enää tarvitse miettiä.

Yhteistyössä