(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepe

Vieras
Löytyisikö täältä naista joka panisi minut nuolemaan peppureikänsä...
Vaimoa ei asia innosta.
Itse tykkäisin viipyillä mehevien pakaroitten välissä kieleni kanssa:)

Älä yllytä... Mulla on kyllä oma petikaveri, vaikka joskus fantasioinkin vieraasta miehestä. Tai vaikka kahdesta... Yks panis ja toinen pitäis muuten vaan hyvänä... ;)

Niin, mutta taitaa ainaki mun kohdalla jäädä fantasiaks... Vai haaveiletko sä enemmän siitä että pääsisit miehen kans painimaan...? Mistäpäin Pasi olet? Mun täytyy nyt mennä nukkuun, huomenna aikanen herätys. Huomenna lisää? Pistä joku herkullinen & kiihottava tarina

Peppuseksi ei oo mun juttu! En tiedä sitte oonko siinä suhteessa ""epänormaali"". Mä en vaan osaa nauttia siitä. Mut siitä mä sitte nautin siitäki edestä kun mun porsliinipillua nuollaan! Hyvä ettei taju lähde... Se on sitte taivaallista! Että alkoki tekeen mieli... Mut nyt on pakko mennä nukkuun. Toivottavasti tavataan täällä vielä. Öitä! :)

Peppuseksi ei oo mun juttu! En tiedä sitte oonko siinä suhteessa ""epänormaali"". Mä en vaan osaa nauttia siitä. Mut siitä mä sitte nautin siitäki edestä kun mun porsliinipillua nuollaan! Hyvä ettei taju lähde... Se on sitte taivaallista! Että alkoki tekeen mieli... Mut nyt on pakko mennä nukkuun. Toivottavasti tavataan täällä vielä. Öitä! :)

Moi! Tulin just töistä. Onneks on viikonloppu edessä, oon ihan kuitti. Menen tänään viiden aikaan pois ja tulen vasta myöhään kotiin joten mua ei ""näy"" täällä silloin. Nyt pitäis hypätä suihkuun... Hauskaa perjantai-iltaa... :)