(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies mekossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies mekossa

Vieras
Vaimoni on aika paljon poissa kotoa ja näin ollen minullle jää paljon hoidettavaa kotona . Olen alkanut tuntea itseni aina vain naisellisemmaksi ja viimeviikolla tuli laitettua sukkahousut ekan kerran ja alkuviikosta olin jo hameessa ja sukkahousuissa. Vaimoni tultua tänään kotiin töistä hän ihasteli farkkuhametta ja mustia 40 denin sukkiksia ja sanoi että ne ovat todella hyvännäköiset minulla.Sitten hän otti minut rajusti . Voipuneena laitoin hänelle illallisen. Ja huomenna on kuulema korsetin ja bodystockingin vuoro jos pesen ikkunat hyvin. Ja sen aion kyllä tehdä mielelläni.Täytyy olla vain hieman varovainen ettei liiaksi paljastele itseäni siinä asussa ikkunassa :)

Ihan hyvä juttu.Ainoata vaan mitäs sun pitää varoa ettei korsetti tu liian kireälle. Hyviä ikkunapesuja.
Ps. pidä kynnet kunnossa ettei tule sukkiksiin silmäpakoja.
Näin me miehet sitten alamme hoitaa kotijommia

Olisi mukava tietää,miten nainen voi ottaa rajusti,kun olen aina ajatellut,että vain mies voi ottaa rajusti..kerropa tämä asia nyt ap.miten se kävi..

Karilla tosin vaimo tulossa kotiin. Voi ei.

Ja Karilla etäsuhde. Voi ei.

Ja Kari päässyt irti mustasta aukosta. Nannaa!

Jos olet se Kari, muista pitää jatkossakin jalat kuivina.
Sukkahousutkin saa siten paremmin ylleen.

Vaikka siitähän sinä et mitään maininnut, mihin ne aiot vetää.
Poolopaita ja mustat sukkahousut päässä kuulostaisi kyllä roistomaisen kii...

Huomenta kaikille ! Vaimo lähti töihin ja antoi lisää silitettävää mutta silitti se minua lähtiessään päästä ja vähän muualtakin .... ja nyt tämä poika laittaa 70 denin Amarin tukisukkahousut jalkaan ja jatkaa silittämistä . Tukisukat siksi että seisominen käy pitemmän päälle jaloille,vai mitä vaimokullat.

No, meillä minä ainakin otan miehen rajusti joko painamalla hänet selälleen sängylle ja ratsastamalla villisti samalla pitäen hänet paikallaan. Tai sitten otan strap-on dildon, laitan ukon kontilleen ja panen perseeseen

Yhteistyössä