(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sportti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sportti

Vieras
Kysynpä tältä puolelta aiasta. Itse vielä reilun kuukauden odottajien puolella, mutta ajattelin hankkia yhdet imetysliivit valmiiksi. Kävin pikaisesti kattomassa Kapphalista, mutta siellä ei ollut kuin parit erilaiset ja nekin oli musta ihan kauheet. Mistä olette löytäneet kivoja imetysliivejä vai oletteko pärjänneet ihan tavalliilla liiveillä?

mä ostin kotimyyjältä Carriwellin luukkuimetysliivit ja pehmoimetysliivit. Babyidean sivuilta löytyy kotimyyjät ja myös sieltä voi tilata liivit.
Tavalliset liivit on aika hankalat käyttää kun ne pitäis sit riisua kokonaan kun alkaa imettämään.

en löytänyt kun niitä hirveitä. asun silleen aika sivussa, niin ei kauheesti oo noita vaihtoehtoja. mut pärjäsin niillä kotona. kun lähdettiin johonkin, en yleensä saattanut laittaa niitä mammaliivejä (=mummuliivejä....), joten käytin taviksia. mut kokemuksella voin sanoa, että hankalat on, jos nimittäin imettää meinaa.

Imetysliivit on musta kyllä ihan ehdottomat, tavallisilla on tosi hankala imettää. En tiedä missä päin asut, mutta Helsingissä ainakin Bebesissä (saa myös netistä) on kivoja ja hyvälaatuisia liivejä. Triumphilla kanssa ihan hyviä liivejä, joita saa suuremmista marketeistakin. Itse ostin kanssa vaan yhdet odotusaikana ja parit vasta synnytyksen jälkeen niin on helpompi nähdä oikea koko.

Miksi tavalliset liivit pitäisi riisua kokonaan kun alkaa imettämään??Mä olen ainakin pärjännyt hyvin tavallisilla kaarituetuilla liiveillä,paitsi yöllä,jolloin on pehmeämmät.
Samalla tavalla kuin imetysliiveissä,tissi vaan ulos,ompas vaikeaa ;)
Ihan turhaan pulittaa hirmuisia hintoja joistain imetysliiveistä jotka ei edes tue kunnolla..
Kannattaa kyllä yhdet hankkia ja pari kuppikokoa isommat maidon nousemista varten!

Ostin Triumphin kaarituelliset liivit (nyt 3kpl) ja ovat olleet todella hyvät!!!
Ja ei se kaari paina mitään tiehyitä tukkoon kun on oikean kokoiset liivit.
Yöllä tietty aivan eri asia, varsinkin alussa (itselläni ainakin).
Jos silloin tuntuu, että kaari painaa, niin sit käyttöön kaarituettomat liivit.

Mutta mielestäni muuten ne kaarituettomat ovat aika hyödyttömiä lötköjä, koska liivin tuen tärkeys on suurin juuri imettäessä.
Itselläni normaalisti c-kuppi, pienissä malleissa jopa d, mutta nyt on täytynyt ostaa e-kuppia jottei pulpahda sellasta ""pattia"" tosta liivin edestä (siis liian pieni).

Ja jos ei halua ihan rusinoita omista rinnoista imetyksen jälkeen, niin kannattaa satsata vähän laadukkaisempiin liiveihin. Ja en nyt sano, että triumphit ovat parhaat. varmaan monia muitakin hyviä löytyy!!! Kokeilemaan vaan.

Ja ihanaa odotuksen loppua ja joulun aikaa =)=)

Kiitos vinkeistä, täytyy lähteä katselemaan. Huomasin, että jäi aloitusviestiin otsikkokin kirjoittamatta.... Täytyy nyt aluksi ostaa yhdet ja lisää sitten kun näkee minkä kokoisiksi nämä rinnat muuttuvat maidon noustessa. On varmasti kuitenkin parempi ostaa nämä ekatkin hieman reilummat kuin nykyiset liivit eikö?

Yleensä kai suositellaan ostamaan yksi koko isompi kuin ostohetkellä. ITselläni normaalisti A, nyt mennään C:llä. Ympärysmitta myös isompi nyt, vaikka paino tippunut hyvin. ITselläni eka kuukauden ajan rinnat olivat sellaiset jätit, että kaarituet tms. eivät tulleet kysymykseenkään ja hyvä kun pystyi mitään liivejä pitämään. Mulla on ollut käytössä myös ihan tavallisia pehmeitä toppimaisia liivejä, jotka olivat hyviä tuossa alussa. Nämä olivat ihan ajalta ennen raskautta:)

Joo, muistaakseni mulla kuppikoko oli yhtä suurempi imetysliiveissä. Hennesiltä löytyy myös edullisia ja hyviä. Suosittelen kaarituettomia. On paljon mukavampi käyttää! Mulla tahtoi tulla tukoksia tukien kohdalta jos käytin kaarituellisia...

Yhteistyössä