(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirjo

Vieras
Mieheni matkapuhelin soi pe-la-yöllä. Kun hän ei herännyt vastaamaan, vastasin siellä leperteli vähän humalassa ollut nainen. Mies tunnusti pettäneensä, ei ollut vakavaa jne.

Tämä oli toinen kerta, kun hän jäi kiinni. Halua hänen tuntevan, miltä se tuntuu toisesta, jos siitä oppisi. Olen miettinyt, miten minä lähes 20 vuotta kotona ollut 45 v nainen voisin saada tilapäistä miesseuraa. Ulkonäköni on ihan kunnossa, kilotkin kurissa.

Luin viesteistä, että hiihtokeskukset olisivat hyviä tähän tarkoitukseen, mutta se aika on kai nyt ohi. Miten ja missä voisin toteuttaa vastavuoroisen pettämisen, se saisi olla julkinen paikka, miehenikin on julkisesti liikkunut toisten naisten kanssa. Osaako joku neuvoa?

Miten olis jos menent johonkin seksi tai erotiikka chattiin ja lyöt treffit lukkoon;) Sitten vaan sovit tapaamisen johonkin sellaiseen kuppilaan jossa miehesi tuttavat käy tms... Kerrot avoimesti olevasi varattu ja haluat seksiä, kyllä siihen p... kipeet miehet tarttuu... Osa miehiestä on sellaisia:/ tai on terffipalsotja joissa haetaan myös suoraan seksiä.. Siitähän on vaan kyse?? Ja älä ole varma että meihesi haluaa jatkaa sinun kanssa enää kun asia selviää...

Minä en halua jatkaa hänen kanssaan, ellei hän ole saanut kokea samaa nöyryytystä ja pahaa oloa kuin minä. Chattiin en uskalla mennä tietojani antamaan, helpompi olisi mennä esille sellaiseen paikkaan, josta joku iskisi.

..jumal...a, sanon minä! Tuolla tavalla sinä sitten todellakin rakennat ja ratkot parisuhdettasi ja sen ongelmia?! Mitä kakaroita täällä oikein onkaan. Onnea vaan valitsemallesi tielle. Miten tällasia juttuja lukiessani, voinkaan tuntea itseni vanhaksi ja viisaaksi ja tuskimpa olen ainoa täällä! Aikuistukaa nyt herran tähden..

Mitä hyötyä koet kostopettämisestä olevan? Palauttaako se luottamuksesi mieheesi? Auttaako se sinua antamaan anteeksi, auttaako se miestäsi pyytämään anteeksi? Mikä asia teidän parisuhteessanne kostonkierteellä paranee?

Eikö miehesi ilman samaa kokemusta tajua sitä, millaista tuskaa hän on sinulle tuottanut? Eikö hän ole katunut tekoaan tai pyytänyt anteeksi? Oletko varma, että hän tultuaan itse petetyksi, tajuaisi muutakin kuin oman pettymyksensä? Oletko varma, että hän pystyisi ymmärtämään sen suhteessa omiin tekoihinsa, kuten olet asian tarkoittanut? Entä jos hän ei näkisikään yhteyttä, ja ajattelisi vain ettei hänelläkään ole enää syytä edes yrittää?

Mitä jos antaisit vähäsen ajan kulua ja miettisit vielä. Oletko varma, ettet tuntisi omatunnon tuskia omastakin pettämisestä, vaikka kuinka oikeutettuna sitä etukäteen pitäisitkin? Minusta vain tällaisessa suunnitelmassa riskit ovat aika isot mahdolliseen hyötyyn nähden. Näen todennäköisyyden siihen, että homma sillä selviää ja kaikki käy kuten itse tarkoitit, melkoisen pienenä.

Minä en usko, että kostopettäminen antaisi parisuhteellesi paremmat mahdollisuudet jatkua. Ja jos ero tulee jokatapauksessa, niin mitä se enää hyödyttää? Sinä saat hetkellistä egonbuustausta, mutta silti päätät liittosi henkisesti samoilla valmiuksilla kuin petturimiehesi. Ilman kostopettämistä sinulla on mielestäni kuitenkin henkinen yliote: sinun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä vaan voit jatkaa elämääsi puhtaalta pöydältä.

Jos taas haluat jatkaa suhdettanne, sen edellytyksenä on luottamuksen palauttaminen. Siihen taas ei petokset auta mitenkään. Jotta voisit luottaa mieheesi enää koskaan, hänen täytyy kyvetä tajuamaan omien tekojensa vakavuus ilman kostotoimenpiteitäkin. Hänen täytyy kyvetä ottamaan vastuu teoistaan ja katua aidosti. Ei hän muuten ole luottamuksen arvoinen.

Minä taas olen Pirjon kanssa samaa mieltä. Jos hän ei pääse asiasta yli kuin tekemällä samat, niin sitten se on tehtävä. Jos pettää, niin se tarkoittaa sitä että on antanut itselleen luvan olla toisen kanssa ja mitä parisuhteessa oikeuttaa itselleen, on oikeutettava toisellekin. Ainakaan minusta se ei ole mikään kosto vaan tilien tasaaminen. Petetylläkin on oikeus koittaa sitä vieraan kanssa.

Maailma on täynnä upeita, seksikkäitä miehiä ja jos minä heistä kieltäydyn, vaadin kyllä vastapalkaksi myös sitä, että mieheni kieltäytyy muista naisista. Jos hän pettää sopimuksemme, minullakin on oikeus tehdä niin. Vasta sen jälkeen voimme jatkaa taas uudella sopimuksella ja puhtaalta pöydältä. Kyllä minunkin tekee mieli vierasta, hillitsen kuitenkin itseni jos kumppaninikin hillitsee itsensä. Muuten en koe tarvetta hillitä itseäni.

""Jos pettää, niin se tarkoittaa sitä että on antanut itselleen luvan olla toisen kanssa ja mitä parisuhteessa oikeuttaa itselleen, on oikeutettava toisellekin.""

Aivan näin. Ja sen jälkeen kun olet kostoksi pettänyt petollista kumppaniasi, kompastut itse omaan logiikkaasi. Silloin olet oikeuttanut pettämisen itsellesi, joten samalla tulit antaneeksi hyväksynnän kumppanisi toilailuille. Et voi enää vaatia uskollisuutta häneltä, koska et itseltäsikään sitä loppupeleissä vaatinut. Ja kostonkierre on valmis...

""."", juuri näin! Tämä ei tietysti ole se petetyn ajatusketju, mutta mitä todennäköisimmin se on kuitenkin se, miten pettäjä asian näkisi. Silloin hän ei opi virheestään kuten petetty kostollaan toivoi ja hyöty jää saavuttamatta. Sitten on jäljellä vain haitat: entistä enemmän vihaa, pettymystä ja kaunaa, entistä enemmän anteeksi pyydettävää ja annettavaa.

Tai sitten entistä katkerampi ero.

Kukahan ""petti"" ja ketä ?? jos sinä Pirjo otit oikeuden puutua miehesi yksityiseen elämään ja avata sen Pandooran lippaan jonka avattuasi sait tietää että miehesi on ""pettänyt"" sinua.
Sinä ""petit"" miehesi kun otit hänen elämän käsiisi.
Varmaahan oli että mustasukaisena et voinut olla avaamatta puhelinta ja kun sait sieltä kuulla jotain joka , oli mielestäni sinulle aivan oikein.
Jos se että riitelyn pääteeksi tai sen aikana miehesi kertoi että on sinua ""pettänyt"" mutta sinulla ei ole muuta todistusta miestäsi vastaan, sait kokea miltä tuntuu tulla ""petetyksi"".
Jos miehesi on käynyt harrastamassa seksiä jossain muualla kuin sinun kanssasi ei tarkoita miehen maailmassa että hän on sinua ""pettänyt"". jospa hän pitikin itseään ihmisenä kun sinä kalusit sitä kuin koira luuta, mutta miehesi oli päättänyt, kuten miehet yleensä päätäävät että itse lähdin tälle tielle joten eletään sitten siinä ja kestetään, sillä ne muutaman kymmenen vuotta joita yhteis elämä kestää on pääsääntöisesti naisen määrittelemää, naisen jatkuva pyrkimys alistaa miestä.
Sillä mitä minä olen eloni aikana huomannut niin joka ainut minun tuntemani nainen syylistyy siihen.
Kysy mieluummin itseltäsi ja samoin nuo kanssa sisaresi jotka nyt päiviteleevät, miten kovin elämä sinua on kolhinut.
Kysy itseltäsi että montako kertaa sinä, et suostunut seksiin ja helyyden osoituksiin kun yritit miehelle ""opettaa"" jotain sellaista jota hän ei putki aivoineen kyennytkään ymmärtämään, tai muutoin tarvitsi sinun antamaa opetusta.
Teillä naisilla on sellainen ihme huvi että te mollaatte omia ukkoja jotka vapaasta tahdostaan tulivat teidän vierellenne ja sata varmasti rakasti ja rakastaa teitä paljon enemmän kuin te miehiänne, jos mies kieltäytyy esim ,seksistä muutaman kuukauden ajan kun te sitä haluatte, teidän maailma romahtaa, kuitenkin te itse piinaatte joka kuukausi kuukautistenne kanssa miestänne, vaikka hänellä ole osuutta ei arpaa niiden kanssa, mutta joka kuu miehet saavat ne tuntea.

Vielä sen verran että saatte oikein tuulta purjeisiinne, olen ""pettänyt"" teidän mittapuunne mukaan lukuisia kertoja( olen myös vetänyt käteeni ja se on suurinpiirtein sama asia) ja joka ainut nainen joiden kanssa olen rakastellut on ollut naimisissa : P. Siksipä en varmaankaan ole ottanut eroa ,omasta tyrannisoivasta vaimo kullastani, vaan olen pitänyt itseni ihmisenä joka jaksaa rakastaa häntä myös niissä vastamäissä joita herra paratkoon teidän sukupuolella on eteen työntää.

Minun itsekunnioitukseni ja oikeudenmukaisuusvaatimukseni vaatii nyt käymään vieraissa. Osaisiko joku antaa neuvon, missä tällaisella keski-ikäisellä naisella voisi käydä flaksi?

No jopas oli moraalisaarna.
Sinähän olet oikea etiikan filosofi.

Minä sanon tähän, että valitettavasti parisuhde on sellainen paskalammikko, että kyllä siihen molemmat joutuu rypemään, ei säästy toinen roiskeilta kun rapataan.

Toinen nussii vierasta ja toinen sitten vastaa kännykkään. So what? Ihmiset on paskoja, on vain yritettävä pärjätä.
Suosittelen kaikille lämpimästi, siis vastaamaan toisen puhelimeen.

Näin se vinkki tulee, että jotain tarttis tehdä. Joskus ihminen on heikko, eikä osaa itse avata suutaan salailudensa suhteen.

Ja ap:lle terveisiä että miehiä kyllä löytyy, mutta kosto on aina vähän kaksipiippuinen juttu. Kyllä peli on tuossavaiheessa jo aika lailla menetetty, mutta ehkä voitte aloittaa puhtaalta pöydältä vielä joskus, ja vaikkapa aloittaa sellaisen vapaan suhteen.

Ihailtavaa reippautta sinänsä, turha suuttua kun voi kostaakin.

No, ei noita flaksipaikkoja viitsi ruveta miettimään, tiedät ravintolat varmaan itsekin. Tuo sinun logiikkasi tässä vain ihmetyttää. Kuinka paljon tykkäät miehestäsi? Siitä kuitenkin parisuhteessa on kysymys. Jos toteutat tämän kostoreissusi, niin mitä olet sitten saanut aikaan parisuhteesi kannalta? Haluat vain, että miehesi kärsii...

Kuule laitat vain ilmoituksen nettiin, oikein pillunkuvan kanssa niin saa miehesi hävetä. Sitten sovit treffit, kokemuksesta tiedän että kun nainen laittaa ilmoituksen seksiseurasta, niin johan langat kuumuu.
Googlesta löydät parhaat saitit kun googletat sanoille ""treffit"" ""seksiseuraa"", ""sinkut"", ""deitti"" jne.

Ei tarvitse edes laittaa omaa ilmoitusta, siellä on pitkä rivi miehiä mulkunkuvineen ja mailiosoitteineen pyytämässä satunnaista hupaa, senkun vaan valkkaat parhaat oikein mielesi mukaan, tumma vai vaalea, laiha vai pullukka, lihaksikas jne.

Maksullisissakin löytyy, sehän se vasta komeaa olisi jos löytäsit oikean mieshuoran, oikein hyväkuntoisen lihaskimpun joka strippaa ja tanssii, siihen ei miehellä ole paljoa laittamista paremmaksi.

Seksiseuraa saat aivan varmasti, jopa joku miehesi ystävistä voisi sinua panna. Mutta, mitä ihmettä sinä siitä saisit, että panet ehkäpä täysin ventovieraan ihmisen kanssa kostotarkoituksella? Hyvän mielen, kun joku josta et oikeasti välitä on sisälläsi?

Herää hyvä ihminen arvostamaan hiukan enemmän itseäsi!

Tekee mieli, olen ollut koko liittomme ajan uskollinen ja vain mieheni varassa, kyllä minusta on jännittävää sekin, että pääsen kokeilemaan vieraan miehen kanssa. Nuo nettitreffit vain arveluttavat, eikö kukaan tiedä kohtuuvarmaa rarjoutumispaikkaa neljä-viisikymppisille.

Mee tansseihin tai etsi joku harrastus, jossa myös miehiä... Lähde kylpylälomalle tai muuten jonnekin kaupunkilomalle. Hotellien yökerhoissa on kai ikäistäsikin vipinää. Tai pistä ilmoitus lehteen. Uimarantahan on kesällä myös hyvä iskumesta - kuuleman mukaan puskissa on vipinää.

Nettitreffien on syytäkin arveluttaa. Mutta toisaalta raiskaajat ja hullut voi olla baarissakin liikkeellä yhtä hyvin. Netissähän ei pidä antaa koskaan omaa s-postia tai puhelinnumeroa, mieluiten prepaid-liittymän numero, ja jollain nimimerkillä avattu mailiosoite. Ei kannata kertoa missä asut, paitsi paikkakuntatasolla, ja sovit tapaamisen jossain julkisella paikalla, et sano sukunimeä tai mitään esittelet itsesi vain että ""Pirjo"". Miehet on monesti avoimempia, mutta ne onkin lihaksikkaampia joten ei nin haittaa vaikka joku eukko heidän nimensä tietääkin.Kyllä suurin osa miehistä on kuitenkin aivan normaaleja ja tavallisia, mutta turhia riskejä on syytä välttää.
Sinun ei vain pidä kiirehtiä, ja odotat että joku hyvä tyyppi sattuu kohdalle.

En suosittele sulle netti- enkä mitään muitakaan treffejä.
Sä et näköjään hallitse hommaa, teet vain itsellesi vahinkoa kun lähdet tuonne ""saalistamaan"" itsellesi vaikeuksia.

Montako kertaa oot jo kysynyt, että mistä löytää miehiä? V***
herranjeesusristus. Jos ei aikuinen nainen tiedä mistä löytää miehiä, niin parempi, että katselet maailmaa vielä vähän aikaa ihan vain olohuoneen ikkunasta käsin, eiköhän se jossain vaiheessa valkene sullekin tämä maailman meno.

""Pettäjä""

No tässäpä meillä vasta poliitikko, selittäjä ja moraalinvenyttäjä. Näillä kyvyillä sitä pystyy mustankin osoittamaan valkoiseksi ja katsojan silmissä piileväksi sairaudeksi.

Kiitos ja aamen oikein taputusten kera.

Pirjo!!

mene leville siellä on viimeiset kiimaviikot menossa...
vappuna tapahtuu, kollit mouruaa joka nurkassa etkä jää varmaan ilman....
saat keppiä niinpaljon kun kerkiät ottamaan vastaan!!

Paljon kiitoksia , tavoite saavutettu. kun yrittää selittää ettei mitään absolutista totuutta olekkaa, mehän luomme maailmaa koko ajan elämällä sitä.
Kyse on näkemyksistä, toinen pitää fyysitä pettämistä pahimpana asiana ja samaan aikaan , omalla käytöksellään yrittää elää kokonaan toisen ihmisen elämää. Luuletteko te tosiaan että sitä kovin kevein perustein lähdetään vakaasta ja tasaarvoisesta , rakauden ja lämpöisen kodin turvista , kokeilemaan mitä olisi vaihtoehtoina. Typerää .
Mutta kun rakentaa talonsa, maksaa laskunsa, on kiltti ja huoletiva isä , hyvä mies ja pyrkii kaikin tavoin tekemään elon vielä hieman paremaksi, varsinkin kun huomaa ettei sen naisen joka valitsi itselleen mieheksi muiden (miesten ;D) tarjokaiden joukosta, meinaa saada kyllikseen mistään, paitsi seksistä joka yhtä äkkiä onkin hyvin työlästä ja niin vaikeaa, kun lapset tuleevat ja mies omassa roolissaan ,isänä ja laskujen maksajana, tekiessään pitkiä päiviä ja sitten välillä yrittää saada hieman lämpöä ja fyysistä hyvää, hän saa torjuntaa ja aina kun 100 kertaa on vonkannut voi saada jonkun kerran ja päälle hirveä määrä vaatimuksia.
No eihän ne tule listana , mutta vuosikymmenien aikana oppii näin tyhmempikin mies sen käytäytymis mallin, jos ruokit kuin Käenpiika ""poikaansa"" niin saat hunajaa.
Minulle on turha yrittää kertoa mitä miehenä olon tulisi olla jotta parisuhde toimisi ja olisi muka jotenkin parempaa.
Minä elän erittäin hyvää parisuhdetta ja haen voimia avomista syleistä, joita tässä maassa piisaa, jos vaimoni haluaa tehdä myös niin niin sen kuin vaan.
Minä pidin lupaukseni , silloin kun lapsia tehtiin ja kasvatettiin, ne me teimme yhdessä enkä mennyt kuin nyrkiini saamaan tyydytystä, kun vaimo jumpitteli esim; kuukautisten tai jonkin muun oikunsa kanssa.
Nyt pidän lupaustani, en tuo sairauksia enkä tee lapsia muille naisille. Joten kuka teistä kykenee minut tuomitsemaan, eläisitte omaa elämäänne ja jos teette edes puolet vähemmän pahaa kumpanilenne kuin minä , niin valehtelette.

Eipä kannata alentaa itseään samalla tasolle, jos muuta motiivia vieraissakäyntiin ei ole!! Kapakat ja hiihtokeskukset ovat vähän riskialttiita paikkoja suhteiden hankkimiseen. Ota huomioon, että terveytesi on siinä myös vaakalaudalla. Eikö riitä, että käyt vaikka teatterissa, ravintolassa tms. paikassa julkisesti jonkun miehen kanssa?

Lohduttaudu sillä, että ei se mies käytössä kulu, kunhan pitää kortsut päällä. Varmista siis, että niitä on hänellä lompakossaan aina.

Taustalla voisit kyllä mielestäni varmistella itsellesi omaa elämää, harrastuksia, omaa työtä (?) ja menoja. Miestasi saattaa ruveta vaivaamaan uteliaisuus, mitä vaimo puuhaa ja uroksen tavoin alkaa vartioimaan reviiriään. Ruoki vähän tuota vartioimisen tarvetta. Ei tarvitse tehdä mitään, mistä itse ei pidä, mutta luulkoon tai epäilköön toinen sitä. Lähetä itsellesi vaikka kukkia, korttiin sopiva viesti ja salaperäisyyttä peliin.

Yhteistyössä