Ei-persuketju, mutta tässä ketjussa on perinteisen suomalaisen näköisiä ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On Suomessa hyvän näköisiäkin ihmisiä ollut. Tapani Kansa ja Markku Aro. Armi Aavikkokin oli hyvin nätti suomalaisnainen. Samoin Anne Pohtamo. Ihan suomalaisen näköisiä kaikki.

Ohsikossa siis pitää lukea rasismiketju. Ota selvää asioita. Sinulla on valtavia aukkoja perussivistyksessä. Persutietämyksesi lienee vienyt kaiken aivokapasiteettisi.
Minä olen ap ja täsmensin että "ne ulkonäköpiirteet, mistä suomalaisen tunnistaa ulkomailla." Mee sä vaikka itkemään tyynyysi, kun satutaan olemaan vaaleaihoisia pottunokkia.

Toki otsikon kuuluisi olla "mistä suomalaiset tunnISTI vielä 90-luvulla", eli sun syvin haave tulee toteutumaan, Suomi ja muu maailma on kohta sekoitus mokkaa ja maitokahvia, ilman vaihteen varjoa.
Yksi suuri, ruskea ihmiskunta.

Mutta tässä ketjussa vielä iloitaan muistakin väreistä kun ruskeasta.

Minä olen ap ja täsmensin että "ne ulkonäköpiirteet, mistä suomalaisen tunnistaa ulkomailla." Mee sä vaikka itkemään tyynyysi, kun satutaan olemaan vaaleaihoisia pottunokkia.

Toki otsikon kuuluisi olla "mistä suomalaiset tunnISTI vielä 90-luvulla", eli sun syvin haave tulee toteutumaan, Suomi ja muu maailma on kohta sekoitus mokkaa ja maitokahvia, ilman vaihteen varjoa.
Yksi suuri, ruskea ihmiskunta.

Mutta tässä ketjussa vielä iloitaan muistakin väreistä kun ruskeasta.
Sen vävyt on moccakorvia 👂🏾👂🏾👂🏾👂🏾ja siks tuo yliherkkyys pigmenttiasioissa

• Haha
Reactions: Echo
Mä en laske niitä ruskeita suomalaisiksi. Voivat toki asua Suomessa mutta eivät ole suomalaisia.

Tiesittekö muuten, että Somaliassa joulun viettäminen on kiellettyä. Seurakuntalaisessa oli juttu siitä, miten monessa maassa kristinusko ja joulunkin viettäminen on kiellettyä. Mm. tosiaan Somaliassa, Iranissa ja Kiinassa.

En tajua miksei Alatalon Mikko muka näytä suomalaiselta.

Mut komeimmasta päästä ylipäätään jos aletaan ni Tapio Rautavaara. Voi pojat! Mun pappassa, siinä ei biologisessa oli hitosti paljon samaa näköä.

Mä en laske niitä ruskeita suomalaisiksi. Voivat toki asua Suomessa mutta eivät ole suomalaisia.

Tiesittekö muuten, että Somaliassa joulun viettäminen on kiellettyä. Seurakuntalaisessa oli juttu siitä, miten monessa maassa kristinusko ja joulunkin viettäminen on kiellettyä. Mm. tosiaan Somaliassa, Iranissa ja Kiinassa.
Vielä se joulu kielletään Suomessakin.

Yhteistyössä