Ei pitäisi seurata "Koko Suomi Leipoo".

Nii-i! Tiedän tunteen, vaikken töllöä katselekaan.

Mulla on sellainen leivontakirja jostain parinkymmenen vuoden takaa. Ja siinä toinen toistaan upeampia ja kaloripitoisimpia herkkuja. Yhtä niistä sit himoitsin lähes kakskyt vuotta ennennkuin kokeilin. Banoffee kakkua. Ja sit... ööö, ei se ollutkaan niin herkku! :D Imelän äitelä, ei tehnyt mieli toista palaa.

Ihan turhaan siis kiusasin itseäni vuositolkulla kieltäytymällä edes tekemästä ja maistamasta...

Mua meinaa vähän ärsyttää ko. ohjelmassa se, että kun kyseessä on leivontaohjelma niin miksi ihmeessä täytyy keskellä kesää kuumassa (kosteassa) avonaisessa tilassa leipoa. Eihän siinä säässä mitkään vaahdot/kermat ym. pysy hyvänä tai hyydy.

Tunnen lähinnä myötähäpeää niitä leipojia kohtaan, oikeasti taidot on todella kotikutoisia suurimmalla osalla ja ne on niiiiin noloja ne tekeleet.

Ja tiedän että kyseessä on itseoppineet amatöörit, mutta voisi silti olettaa että osaisivat edes perusjuttuja.

Tämmösten ketjujen aloittamisesta pitäisi olla säädettynä rikoslaissa ihan omat rangaistukset. Arvatkaa vaan kenen alkoi tehdä kans mieli mokkapaloja ja kaikkea hyvää. Itsekuri missä lienet.

[QUOTE="vihreä";30334483]Tämmösten ketjujen aloittamisesta pitäisi olla säädettynä rikoslaissa ihan omat rangaistukset. Arvatkaa vaan kenen alkoi tehdä kans mieli mokkapaloja ja kaikkea hyvää. Itsekuri missä lienet.[/QUOTE]

:D

Mä teen kanssa sellaisen "maistuiskos"-avauksen jos tuo onnistuu. :p En ole ennen kokeillut tehdä gluteenitonta kakkupohjaa, joten se voi olla vähän tuurissaan...

Hyi teitä minkä teitte...nyt alkoi ihan kamalasti leivotuttamaan ja pakkohan se sitten on jotain alkaa väsäämään. Loppuisikin siihen leipomiseen mutta kun sitten on myös mussutettava leivottuja juttuja ja nehän osaavat suoraan rasvakudokseen...yhyy....

Yhteistyössä