ei plussaa, ei menkkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
kp on nyt 40/29-59. Menkkoja ei kuulu, mutta ei kyllä plussaakaan. Ehkä aavistuksen aavistus haamusta oli edellisessä testissä tai sitten vaan toive teki tepposet. Palelen, olen flunssainen ja väsynyt. Nukuin kyllä 10 tuntia yöllä, mutta edelleen olen ihan poikki. Toivottavasti se plussa nyt tulisi. Harmittaa todella paljon jos kierto onkin mennyt taas ihan sekaisin kun se jo pitempään on ollut enintään 39p.

että menossa pitempi kierto jollon ei vielä näkys...

Ku kumminki näyttäs olleen tuo 59päivän kiertoki...

Ootko ajatellu mennä veritestiin jos ei muuta?

Pidetään peukkuja

Alkuperäinen kirjoittaja Hei voisko olla:
että menossa pitempi kierto jollon ei vielä näkys...

Ku kumminki näyttäs olleen tuo 59päivän kiertoki...

Ootko ajatellu mennä veritestiin jos ei muuta?

Pidetään peukkuja

Voihan se olla niinkin. Jos menkkoja ei kuulu, niin tottakai täytyy sitten soitella neuvolaan joskos pääsisi veritestiin tai sitten vaikka yksityiselle.

Oliko sulla Phoebs sitten viikkoja kuitenkin ihan sen verran kuin edellisistä menkoista saatto laskea? Vai oliko myöhänen ovulaatio? Mun äiti ei kyllä oo oikeen yhdestäkään raskaudestaan saanut selkeää plussaa testiin muutakun tosi myöhään. Voiko sellanen periytyä? Onko mahdollista, että mulla vaan erittyy tosi hitaasti se hormooni virtsaan?

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Oliko sulla Phoebs sitten viikkoja kuitenkin ihan sen verran kuin edellisistä menkoista saatto laskea? Vai oliko myöhänen ovulaatio? Mun äiti ei kyllä oo oikeen yhdestäkään raskaudestaan saanut selkeää plussaa testiin muutakun tosi myöhään. Voiko sellanen periytyä? Onko mahdollista, että mulla vaan erittyy tosi hitaasti se hormooni virtsaan?

En minä tiedä mikä mulla oli :D Siis oli vahinkoraskaus enkä ole koskaan kiinnittänyt huomiota ovulaaitoihin sun muihin. Enkä nyt muista tarkkaa päivää milloin se plussa tuli, mutta myöhään se tuli.

Mulla kävi niin että viime menkat jäi kokonaan pois. 2 raskaustestiä tein jotka negoja. Nyt tänään alkoi sitten menkat ja runsaat ovatkin. Mulla ilmeisesti oli joku hormoonihäiriö. Tosin minä täällä nyt kiljun innosta, kun kuukautiset alkoi, koskaan en ole ollut menkkojen alkamisesta näin onnellinen. Mutta toivottavasti sinä saat plussan jos raskautta toivot:)

Yhteistyössä