Ei raskausoireita, apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Muina päivinä on ollu paljonkin raskausoireita, on ollu nännit tulessa ja kuvottanut ja tänään ei mitään. tuli hätä et onko kaikki ok? Viides viikko alkoi juuri. Lievää menkkamaista kipuilua oli eilen ja tänään, mut ei mitään kunnon kipua. Joku vaan joskus sanoi, et jos oireet loppuu niin kesken se menee :'(
Mä oon ihan hädissäni kun en tiiä et mihin uskoa :'(

Toivotaan et sul ois kaikki siel masussa hyvin! :) :hug: eiköhä siel ole :)

en haluu pelotella mut mulla oli raskaus aika vähäoireinen sillo plussaamisen tienoilla ja muutenkii senkii jälkeen sit aika vähäisiä oireita ja sit ne vähäisetki oireet eli nännien pingottuneisuus ja arkuus hävis ja 7+4 illalla alkoi vuoto ja seur. pvänä runsaantui ja alkio tuli pois :'( mutta toivotaan et sul se ei mitään pahaa merkitsis! Onnea raskaudesta vain :) :hug:

no ne nyt vaihtelee niin paljon päivittäin, älä huoli. mulla ei esikoisesta ollut kun vähän ällötystä rv 10 asti ja väsymystä, mutta nekin vaihteli joka päivä ettei välillä tuntunut missään - vessassakaan ei tarvinnut koko aikaa ravata jne.
ja se menkkamainen kipuilu kuuluu alkuraskauteen :hug:

älä ny viel murehi!! Yks oireeton pvä mittään kerro :) eikä sekkään kerro vaikka ne vaa häviäis kokonaan, hormonit vaan tasottuu ja keho tottuu niihin :hug: Kuten sanottu, mul itelläni vaa oli just se huonompi kokemus mut niin hirmusen monet o sanonu et o menny hyvinki silti :) Mul tosiaan ol menkkamaista kipua ku plussasin vkolla 4+0 ja sit ne mahakipuilut alko haihtua.. mut vkolla noin 7 ne alko uudelleen kovempina.

Mut älä viel stressaa, hyvin siel kaik asiat on ja sit ultrassa ku käyt ni sit näätki sen :) ei pidä semmoista stressata ja pelätä mikä kummiski useimmiten on, et kaik menny hyvi :)

Mulla ainakin oireet vaihdellu paljonkin päivistä toiseen.Nyt vasta kun liikkeitä tuntee niin oireita jokapäivä.Elä huoli.Ja ne menkkamaiset kivut kuuluu raskauteen ja jatkuu mulla vieläkin.Nyt viikkoja 18+1

Justjust. Viides oireeton raskaus menossa. En ymmrrä miks ihmiset pelkää pahinta, jos ei ole oireita tai ne loppuu yhtäkkiä. Enemmän olisin huolissani kivuista ja vuodoista.

Älähän nyt hätäile. Mulla ei oo tässä raskaudessa ollu oikeen mitään oireita. Tuossa viikolla 7 pukkas muutaman päivän kuvotusta ja sit ei mitään. Ja nyt on kuitenkin jo viikkoja 9 kasassa. Rauhoitut vaan ja otat rennosti (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Justjust. Viides oireeton raskaus menossa. En ymmrrä miks ihmiset pelkää pahinta, jos ei ole oireita tai ne loppuu yhtäkkiä. Enemmän olisin huolissani kivuista ja vuodoista.

Vähän vaikea tietää, mikä on normaalia ja mikä ei ,kun en koskaan ennen oo raskaana ollu... anteeksi nyt vaan kovasti että kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vähän vaikea tietää, mikä on normaalia ja mikä ei ,kun en koskaan ennen oo raskaana ollu... anteeksi nyt vaan kovasti että kysyin.
Hei, älä pyytele anteeksi kysymisiäsi. Mulla on menossa kymmenes raskaus ja silti hermoilin minäkin. ;)

Kiitos teille rauhoittavista kommenteista.
Olen niin ylitarkkana nyt kun vuosi tätä yritettiin ennenkuin onnistu niin nyt pelko menettämisestä on kova. Kyllä mä tiedän et pitäis vaan relata, kun eipä itse oikein voi muutakaan tehdä. se menee ninkuin menee. On vaan tunteet muutenkin niin pinassa.

Minulla yksi lapsi ja se raskaus oli puoleenväliin asti täysin oireeton..ei muuta kun masu kasvo ja kiloja..sitten loppu aika pelkkä närästys, ja tietysti myös maha tuntui painavalta.
Ei siis nippaillut mistään ennen kun supistukset alkoi. Ei ees tissejä särkenyt.

Mun sisko oli koko raskauden tosi oireeton, samoin serkku ja niillä on terveet vauvat. Serkku aina sanoi, et hän ei edes tietäis olevansa raskaana, jos ei oikeesti tietäis. ...mut vauva syntyi.

Mulla oli kuudennella viikolla vielä jatkuva paha-olo, en oksentanu, mut huono olo. Tissit turvoksissa loppuun asti ja nännit arkoina. Silti mulla oli tuulimuna.

Et... Eniten mulla oireita meistä oli, mut ainoo olin, joka ei vauvaa saanu. Ei ne oireet mitään sano.

Yhteistyössä