V
vieras
Vieras
Mä olen ainakin mennyt molempien lasten kans aikanaan rattailla liukuportaissa. Eikä oo mitään ongelmaa koskaan ollut. Pitää vaan rattaista kii eikä irrota! Eikä joka paikkaan tosiaankaan oo hissiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isomuija:Itse ei koskaan ollut neljän lapsen kans ja rattaiden ja vaunujen kans liukuportaissa ongelmia, hyvin menee kun tukevasti kiinni pitää ja rauhallisesti. vaaratilanteita koskaan tullut. Sen sijaan pikkulapset jotka yksin niissä juoksee niin se onkin jo toinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:siis miten muka liukuportaat voi olla vaaralliset? kun niihin menee etuperin jolloin rattaiden/vaunujen eturenkaat loksahtaa siihen portaaseen ja itse tukee ja nostaa käsillä ylölspäin vaunujen takaosaa!! näin olen aina mennyt ja tulen aina menemäänkiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Siihen kieltoon on muitakin syitä kuin se että ne rattaat saattavat pudota. Aika paljon kaatuu ihmisiä niissä portaissa ja jos siihen portaisiin joku kaatuu niin mitenkäs väistät vaunujen kanssa? Tai jos joku kaatuu päälle, jälki on todennäköisesti aika paljon pahempaa silloin jos siellä portaissa on ne vaunut.
Joskus ne portaat ei toimi kunnolla ja pysähtyvät tai tulee hätäpysäytys jolloin siellä portaissa on niiden vaunujen kanssa enkä usko kovin monen ainakaan pitkissä portaissa jaksavan niitä vaunuja raahata mihinkään kovin nopeaan.
Lisäksi, hätätilanteissa niissä portaissa pitäisi olla esteetön kulku pelastushenkilökunnalle ja vaunujen kanssa niissä ei todellakaan väistä yhtään mihinkään suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Lähes päivittäin liukuportita käytän, ja kyllä, rattaiden kanssa.. tuplien aikana en käyttänyt, syystä etteivät mahtuneet.. silloin sai kiertää ja kaartaa etsien niitä hissejä, joita kaikkialla ei niin helposti ole löydettävissä..
Ylöspäin mennessä en näe mitään ongelmaa, olenhan itse rattaiden alla, mutta kyllä sitä välillä alaspäin mennessä kiroaa ku joku tulee just siihen liukuportaiden alle jumittaa..
Hissiä käytän silloin jos olen yksin kahden lapsen kanssa liikkeellä, toinen siis on rattaissa ja toinen kävelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:onko liukuportaissa meno vaunujen kaa muka jossain kiellettyä? en oo ainakaan yhtäkään kieltomerkkiä tuol triossa nähnyt :|
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mua raivostuttaa just esim. Stokkalla kun terveet ja nuoret ihmiset änkee hisseihin vaikka vieressä menis portaat tai liukkarit.Ja sit vaunujen kanssa saa odotella tunti tolkulla et mahtuis hissiin et olis TURVALLISTA LIIKKUA! |o
Stadin Stocka on ihan toivoton paikka rattaitten kanssa, mä oon muutaman kerran menettäny hermoni siellä... Jos satut odottamaan vähänkin sivussa siitä hissistä mikä tulee alas, niin ei toivoakaan päästä sisälle, kun kiireiset turkismammat änkee ittensä ensinnä sisälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:Lähes päivittäin liukuportita käytän, ja kyllä, rattaiden kanssa.. tuplien aikana en käyttänyt, syystä etteivät mahtuneet.. silloin sai kiertää ja kaartaa etsien niitä hissejä, joita kaikkialla ei niin helposti ole löydettävissä..
Ylöspäin mennessä en näe mitään ongelmaa, olenhan itse rattaiden alla, mutta kyllä sitä välillä alaspäin mennessä kiroaa ku joku tulee just siihen liukuportaiden alle jumittaa..
Hissiä käytän silloin jos olen yksin kahden lapsen kanssa liikkeellä, toinen siis on rattaissa ja toinen kävelee.
Siellä rattaiden alla on useimmiten muitakin ihmisiä kuin sinä. Törkeää piittaamattomuutta kanssaihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyrsälle siksi kun aina voi tapahtua vaikka mitä arvaamatonta asiaa mitä ei ennakolta tiedä!