Ei riittäny et ite oon kipee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Neiti on todella kuuma joten ei mee neiti kouluun tänään vaan jää kotiin.

Ite meen töihin. Olen siis huono äiti ku en jää suoraan kotiin kipeen lapsen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Sama juttu.Mun on kuitenki lähdettävä kipeenäki töihin kun tilaustyöt odottaa ja työpari o kolmatta viikkoo pois töist.Muksut saa olla kipeenä kotona.

Meillä on kans tilanne nyt et mun on mentävä ainaki muutamaks tuntii tekee määrätyt jutut pois ei voi mitään ku oon ne jättäny täks päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
pärjäähän ne lapset jos ovat tarpeeksi isoja / omatoimisia.

Täällä vaan ku on tapana haukkua äidit syystä jos toisesta :) Ja osaahan neiti puhelinta käyttää jos näyttää siltä et mua tarttee kuitenki täällä.

Meillä ollaan kipeenä kanssa, vesirokkoa:/ Itsellä hiukan kuumeinen olo, vaan ei passaa tulla kipeeksi, tänään on vanhojentanssit pojalla, harmittaisi suunnattomasti jos joutuis jäämään pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Täällä vaan ku on tapana haukkua äidit syystä jos toisesta :) Ja osaahan neiti puhelinta käyttää jos näyttää siltä et mua tarttee kuitenki täällä.

kannattaa jättää särkylääkettä käden ulottuville, jos likalla kuume kamalasti nousee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

kannattaa jättää särkylääkettä käden ulottuville, jos likalla kuume kamalasti nousee :)

En mä jätä, ku en suostu et tuo vajaa 10v. sentään itse itseään lääkitsee :) Tänään sit tän äitin kännykkä saa soida vaikka se yleensä onkin äänettömällä niin ku koulun säännöt sanoo :)

Yhteistyössä