ei saatu nordeasta asuntolainaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
ohhoh ja oksat pois!
joku sano että lainan saaminen olis helppoa?ainakin oli joskus..
käytiin nordeassa ja haettiin 90 000e asuntolainaa (sillä saa pienen kaksion pk-seudulta).

ja lainasysteemi tyssäs siihen että mulla nyt äitiysloma ..ja mies ei ole suomen kansalinen :/
se pankkivirkailija luki meille kokoajan paperista :o ja sit rupes vänkkäämään että mun tuloja ei voida laskee mukaan koska oon tuilla (lainat se kyllä laski) ja sittn rupes vänkkää että molemmille pitäs hakee erikoislupa mut sitä ei voi hakee kun toiselle.

muta,kysymys kuuluukin miks mulle piäs hakee erioislupaa jos mun tuloja ym ei voida huomioida..miks mun tuloille pitäs hakee erioislupaa jos niitä ei lasketa,tähän se akkakaan ei osannu vastata joten käveltiin ulos.

ihan järkeenkäypä homma, jos mies ei ole suomen kansalainen,nii periaatteessa sä olisit yksin vastuussa koko lainasta ja ei taija äitiysrahat siihen riittää...sama homma luultavasti muissakin pankeissa

Sehän nyt on selvä,etteivät ainakaan anna lainaa henkilölle,joilla ei kansalaisuutta.
Onko sulla työpaikka?Jos olet Kelan tuilla ainoastaan,niin niitä eivät mielellään laske,koska se ei ole työtulo.Ei voi laskea sun saavan Kelan rahaa vuosikausia

Alkuperäinen kirjoittaja d'ä:
Pankeilla on oikeus valita asiakkaansa.

Onneksi asiakkaillakin on oikeus valita pankkinsa =)

Suosittelen kokeilemaan muita pankkeja, Osuuspankki ja Paikallisosuuspankki ovat kuulemma parempia, ainakin sieltä saa parempaa palvelua :D

Nordea on perseestä, ei halua nuoria lainanhakijoita. Meitäkään ei miehen kans huolittu kun oltiin nuoria (21-v ja 23-v) muutamia vosia sitten. Vakipaikka kummallakin ja luottohäiriöitä.... toinen lapsi toki oli sillon tulossa, et kai me oltiin niille riski. Toisesta pankista saatiin hyvä laina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nordea on perseestä, ei halua nuoria lainanhakijoita. Meitäkään ei miehen kans huolittu kun oltiin nuoria (21-v ja 23-v) muutamia vosia sitten. Vakipaikka kummallakin ja luottohäiriöitä.... toinen lapsi toki oli sillon tulossa, et kai me oltiin niille riski. Toisesta pankista saatiin hyvä laina.

Siis EI LUOTTOHÄIRIÖITÄ!!! :D Kirjotusvirheitä tulee ku yrittää kiirees kirjottaa!

Nordea on pyllystä!!! Me ei saatu muutama vuosi sitten asuntolainaa sieltä,tylyä palvelua muutenkin.Meillä ihan ok tulot,olin silloin hoitovapaalla mutta mulla oli vakiduuni ja miehellä ok tulot.Aktiasta otettiin laina ja sieltä sai todella hyvää palvelua ja niin olen kuullut muiltakin tutuilta.Pienistä pankeista kannattaa kysyä ja vertailla hintoja.
No...firman kautta meillä on optioita ja johan on alkanut Nordeaa taas kiinnostaa...mutta meitä ei.Niin huonoa palvelua saatiin aikoinaan.

ihan järkeenkäypä homma, jos mies ei ole suomen kansalainen,nii periaatteessa sä olisit yksin vastuussa koko lainasta ja ei taija äitiysrahat siihen riittää...sama homma luultavasti muissakin pankeissa
Ei ole totta |O Mun mies myös ei ole Suomalainen enkä minä!!!!Ja me saadan lainoja tosi helposti!Vaikutta vaan se kuinka paljon sun mies saa ja onko teillä hyvät työssäkäyvät takajat ja onko työ vakituinen.Meillä on jo toinen asuntolaina,ensimäinen laina oli 103000eu ja nyt 170000eu eikä minkä ongelmia ole!Suositelen teille menkää Sampoon jos ei sieläkän onnistu sitten Osuuspankiin!

ei mekään saatu nordeasta lainaa, ollaan molemmat vakituisessa työsuhteessa (minä ä-lomalla kun lainaa haettiin), 30++ vuotiaita, ei luottohäiriöitä tms.
Op antoi lainaa 195000e ilman takaajia, vaikka mun ä-loma jatkui hoitovapaana ja jatkuu taas uudella ä-lomalla. Vakuutena talo ja omaa rahoitusosuutta n. 50 000e.
Toi Nordean palvelu tosiaan oli niin pyllystä, että teki mieli kesken neuvottelujen nousta ja lähtee kävelemään, no kohteliaasti kuunneltiin loppuun asti. Ihan toista maata Op:ssa

Meillekään ei myönnetty Nordeasta asuntolainaa! Molemmat oltiin kanta-asiakkaita ja vakituisissa työpaikoissa. Oltaisiin tarvittu kaks takaajaa, mutta ei saatu kuin yks. Paska pankki! Haluaa asiakkaikseen just jotain vähän "varttuneempaa" ja parempaa väkee. Käykää kysymässä Sammosta, sieltä saatiin heti lainaa ja vielä paremmalla korollakin!!!

Mulla on ihan hyviä kokemuksia Nordeasta. Ei tosin lainaa olla haettu, mutta pääsin juuri avomiehen siivellä avainasiakkaaksi. Maksut halpeni ja sai oman pankkitätin. =)

lähetin sampoon sähköpostia yhdelle lainaneuvottelijalle ja kerroi että oltais kiinnostuneita asuntolainasta,kerroin tuon että miehellä ei kansalisuutta (asuinvuosia toistakymmenta ja pysyvä oleskelulupa) ja minä ä-lomalla ja määräaikanen työsopimus.
Tää nainen laitto s-postia takasin ja sanoi ettei miehen kansalisuus ole ongelma,eikä mun äp-raha.
periaatteella,mulla kansalaisuus ja miehellä hyvät tulot.
tiistaina mennään sampoon :whistle:

ja muuten,miehen isällä on myös bosnian kansalaisuus ja tää sai 140 000e lainan nordeasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
lähetin sampoon sähköpostia yhdelle lainaneuvottelijalle ja kerroi että oltais kiinnostuneita asuntolainasta,kerroin tuon että miehellä ei kansalisuutta (asuinvuosia toistakymmenta ja pysyvä oleskelulupa) ja minä ä-lomalla ja määräaikanen työsopimus.
Tää nainen laitto s-postia takasin ja sanoi ettei miehen kansalisuus ole ongelma,eikä mun äp-raha.
periaatteella,mulla kansalaisuus ja miehellä hyvät tulot.
tiistaina mennään sampoon :whistle:

ja muuten,miehen isällä on myös bosnian kansalaisuus ja tää sai 140 000e lainan nordeasta ;)

niin kuin mä kerroin edellisessä viestissä ei se kansalaisuus vaikutta meillä molemilla on Viron kansalaisuus ja on jo toinen laina

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Ei ole totta |O Mun mies myös ei ole Suomalainen enkä minä!!!!Ja me saadan lainoja tosi helposti!Vaikutta vaan se kuinka paljon sun mies saa ja onko teillä hyvät työssäkäyvät takajat ja onko työ vakituinen.Meillä on jo toinen asuntolaina,ensimäinen laina oli 103000eu ja nyt 170000eu eikä minkä ongelmia ole!Suositelen teille menkää Sampoon jos ei sieläkän onnistu sitten Osuuspankiin!

Minkä ikäienn olet jos saa kysyä?

Mä suosittelen Tapiolaa.. Ei tartte takaajia ja tapiolapankki ei veloita paljoa sitä lainatakuuta.. :D Se siis maksetaan kerran.. Meillä se oli 90tonnin lainassa 500e maks..
Vaikka mulla onkin tili nordessa niin inhoan sitä lafkaa ylikaiken.. vaan kun en "voi vaihtaa" vielä pankkia.. täytynee odotella hetken aikaa vielä.

Yhteistyössä