Ei sais nauraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Lapselle ei sais kyllä nauraa mutta äsken oli pakko... Meidän ipanalla on ollu syntymästään saakka kaverina Kake-niminen pehmokoira ja kuten arvata saattaa, Kake-ressukka on kulkenut vaikka missä ja nyt hajusta päätellen olisi taasen pesun aika... Hain nimittäin kaverin autosta kun oli sinne jäänyt ja koko auto haisi aivan hirveeltä, suoraan sanottuna p.askalta. Sanoin sitten tytölle että huomenna kyllä laitetaan Kake pesuun kun se haisee niin pahalta. Tyttö alko tihruuttamaan itkua ja sanoi että ei se niin pahalta haise :x Sitten itku yltyi kun toinen oli niin huolissaan että josko kake ei elävänä tule enää koneesta ulos :D Yritä sitten selittää hysteeriselle lapselle että pehmokoira ei ole elävä. Hitto kun mulla ei pitänyt pokka. Ja hitto kun tuntuu että omat kädet haisee sille elukalle vaikka kävin ne pesemässä :laugh: Jospa se on se haju joka tytön aina tainnuttaa yöunille :whistle:

Mä muutes ostin just ton takia ennen lapsen syntymää sille Ikeasta kaksi täsmälleen samanlaista konepestävää nallea. Muttei niistä sit koskaan tullutkaan lapselle rakkaita leluja. Ehkä oikeat koirat on kivempia unikavereita kuin lelut.

Voi pientä. Minä kierrän nuo pesujutut lupaamalla lelut huvipuistoon. ensin pääsee kylpylään ja sitten maailmanpyörään. Kerro tytölle terveisiä, että meidän tyttöjen pehmot rakastavat hemmottelua ja ovat tyytyväisiä päästessään huvipuistoon.

Vaikka pesulapussa mitä sanottaisi, kaikki pehmot ovat kestäneet 60 asteen pesun ja rumpukuivauksen.

Voi pientä. Minä kierrän nuo pesujutut lupaamalla lelut huvipuistoon. ensin pääsee kylpylään ja sitten maailmanpyörään. Kerro tytölle terveisiä, että meidän tyttöjen pehmot rakastavat hemmottelua ja ovat tyytyväisiä päästessään huvipuistoon.

Vaikka pesulapussa mitä sanottaisi, kaikki pehmot ovat kestäneet 60 asteen pesun ja rumpukuivauksen.

mä en oo uskaltanut meidän "rekkua" laittaa koneeseen ikinä :o oon pessy käsin sillon tällön... ja sitten ootellaan aina sen kuivumista itku silmässä... mitäköhän tapahtuis jos se katois tai menis rikki ihan lopullisesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Tämä oli muutes erittäin helpottava lukea.

:flower: Meidän tytöllä on nimittäin myös Unsku, eli unikoira, joka on kulkenut vauvasta asti mukana, ja on jo hiukan nuhjaantunut kohta 6 vuoden maailmanmatkaamisen jälkeen... ja lapussa lukee tietysti vain käsinpesu. Olen kyllä joutunut sitä pesemään kerran jos toisenkin, viimeksi eilen oksennuksesta :x Mutta hyvä tietää, ettei mikään oo vielä koneeseen hajonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Meil pojan pupu pääsee välillä kylpylään ja vesihuvipuistoon suojapuku (pesupussi ) päällä.
Ekoilla kerroilla poika oli ihan kauhuissaan ja itkeä tihrusti koneen alkaessa linkoamaan. Onneks tos meitin Fagorissa on lyhyt ohjelma jolla saa puhdasta jälkeä alle puolen tunnin.

Mulla petti kans pokka tuossa aiemmin illalla, kun herra 2,5 vee keräili lelujaan lattialta, ja yritti saada liian monta tavaraa kantoon yhtä aikaa. Puuha-Pete-vasara tippui sen hyppysistä vissiin kolmannen kerran, niin tämä tokaisi, että "Herranjumala että voi olla vaikeaa".

Mistähän lie oppinut :whistle:

Joku aika sitten salaa aamulla nappasin mein pienimmän pupun. Se oli alun perin vaalean keltainen, semmonen ainu-pupu, mutta ennen pesua jo mustunut ja haisi pahalle :x
Pesin sen ja kuivatin ja annoin illalla pikkuselle.
Tietenkii heti haisteli sitä, kuten aina, ja huus TÄÄ HAISEE!! Eli luulisin että se pienen mielestä HAISI puhtalle, kun oli jo niin tottunut rassukka siihen kaameeseen käryyn :x

Nyt ois taas pesun aika sillä pupulla. Kysyin pieneltä että haiseeko pupu? nuuhkii aikansa ja totes: "EI haise"!
Saa nähä mitä salapesun jälkeen tuumaa :whistle:

Meillä lähtee noi pehmolelut välillä käymään "kylpylälomalla" pyykkikoneessa. Niitä on pakko välillä pestä, ja aika useinkin kun alkavat haista :x . Voi sitä riemua kun otus sitten palajaa "kylpylälomalta". =)

Mä muistan pienenä, kun mun Misu lähti aina joskus "kummitätille kauneushoitolaan" :D En vieläkään tiedä, pesikö sen äiti vai täti, mutta aina Misulla oli ollut kauhean kivaa, ja se tuoksui hyvältä kotiin tullessa. :D

Vielä ei oo tarvinnu ite käyttää samaa kikkaa :D

Yhteistyössä