Ei saisi varmasti huvittua vakavista asioista, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraella

Jäsen
19.12.2011
352
0
16
Julia Tukiainen koomassa sairaalaan | Viihde | Iltalehti.fi

No nyt on Julia Tukiaisella todettu diabetes, joka on edennyt melkoisen pitkälle ennen diagnoosia. Muutenhan asiassa ei ole mitään hauskaa, mutta kun sekä Julia, että Johanna Tukiainen ovat hehkuttaneet Julian "upeaa laihtumista" tässä jo pidempään ja taisipa Julia jopa jakaa ihan dieettivinkkejäkin. Jotenkin aloinkin epäilemään jotain outoa siinä kohtaa kun vinkki meni jotenkin niin, että on syöty vain valmis-pakastepizzaa ja jotain muuta samaa tasoa olevaa "ruokaa". Mutta saatiinpahan ihan oikeakin selitys sitten sille Julian äkkihoikistumiselle :D Ja ei, mulla ei ole mitään elämää :laugh:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26871019:
joo, ei sulla todellakaan ole elämää näköjään. ja mä en tossa mitään hauskaakaan huomaa

Ei ole kun odottelen sohvalla omaa persettä syömällä levittäen muksun ulostuloa :) Siis lähinnä sitä ajoin takaa kun diabeteksen (diagnosoimattoman) ensioire on juurikin se dramaattinen laihtuminen. Jos olet fb:ssä, vilkaise ihmeessä Julia Tukiaisen sivua (on julkinen). Siellä haistattaa ns. paskat ihmisille kun on onnistunut laihtumaan, samaa tekee siskonsa. Jos kyseessä olisikin joku muille ystävällinen ja empaattinen ihminen, en varmasti olisi huvittunut.

Mua naurattaa kyllä kans. Mustaa huumoriahan tuo on, mutta olkoot. Tiedän ihan tarkkaan, mikä on ykköstyypin diabetes ja miten vakava ja kamala sairaus se on. Meillä on ollut kyseinen sairaus kolme vuotta yhdellä lapsella.

Muistan, kuinka oma ennestään hoikka lapsikin laihtui ihan humisemalla pelottavan laihaksi. Tehokas dieetti, täytyy sanoa. :D

Kyllä se varmaan tyypiltään myös sitä ns. ykköstä on. Se on juurikin se, jonka saa viinaa kiskomalla ja siten haimatulehduksen itselleen aiheuttamalla. Kakkostyypissä se oma insuliinintuotanto ei romahda ihan täysin, eikä johda diabeettiseen koomaan hoitamattomana.

Kyllä kakkonenkin tarpeeksi pahan tarvitsee insuliinihoidon. Jokseenkin epäilen näiden kooma-puheiden todenperäisyyttä, näillä sisaruksilla kun tuppaa olemaan tapana jokseenkin liioitella tapahtumia.

• Tykkää
Reactions: Wolt
paskan marjat on ykkös tyypin dm. se on juonu haimansa paskaks, ei tuota ennää insuliinia, kakkos tyypin dm:äänkin varsinkin pahaan sellaiseen tarvittee insuliinihoidot

Niin, no...hieman outoa on jos vakava asia huvittaa. Minä en oikeasti näe mitään huvittavaa tässä, mutta näyttää olevan ihmisiä, joille toisen ikävä tilanne on hupia...

[QUOTE="vieras";26871265]Niin, no...hieman outoa on jos vakava asia huvittaa. Minä en oikeasti näe mitään huvittavaa tässä, mutta näyttää olevan ihmisiä, joille toisen ikävä tilanne on hupia...[/QUOTE]

Yhä ja edelleen: mua ei huvita se, että toinen on sairastunut krooniseen sairauteen tippaakaan. Vaan se, kun ensin hehkutetaan sitä laihtumista kaikkea muuta kuin positiivisessa hengessä ja sitten taustalta löytyykin asialle tämmöinen selitys :D

Yhteistyössä