EI SE MIEHEN EX JÄTÄ RAUHAAN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoraunio

Vieras
Aiemminkin oon tästä purkautunu. Käsittämätöntä.
numerot vaihdettu salaisiksi, sitä ennen sanottu hänelle vielä kertaalleen (tai siis kuinkahan mones kerta...) että JÄTÄ MEIDÄT RAUHAAN, EMME HALUA OLLA KANSSASI MISSÄÄN TEKEMISISSÄ. Ja aiemmin joskus sovittu, että ei tosiaan olla tekemisissä, siis hän itsekin oli sitä mieltä. Eihän yleensäkään exien kanssa kaveerata, ellei nyt muutenkin olla oltu hyviä frendejä.

no, nyt se on siis muuttamassa tänne samalle paikkakunnalle! ja kuulemma ihan vain siksi että saa "näyttäytyä" meille, ettemme unohtaisi! Ei helvetti!
Mitä ihmettä tässä voi tehdä, vaihtaa taas työpaikkaa ja muuttaa karkuun?!!

Ja ei ymmärrä, että halveksimme häntä, emme jauha hänestä keskenämme ihailevasti tai surkuttele tms. Meitä myös huvittaa se kun hän niin tyrkyttää itseään.
Aina jossain tapahtumissa jossa ollaan yhtä aikaa, niin kiertää oikein "huomaamatta" meidän ympärillä ja kerrankin muka vahingossa tönäisi minua ja alkoi vuolaasti pyydellä anteeksi ja lupautui tarjoamaan meille juomat yms... Ei hitto!

Mulla taas ex:n nykyinen on yli kiinnostunu mun asioista. Ärsyttää kun utelee ihmisiltä ja vahtaa, satuttaa itsensä "sattummalta" paikalle mun harrastuksiin yms.
Tuli tässä mieleen, että pitäskö kokeilla "aikuista" lähestymistapaa ja keskustella sen kanssa. Vaikkapa pyytää peräti kahville tai muuta. Jos se vaikka huomais, että oon ihan tavis tyyppi enkä mitenkään päänvaivan arvonen enkä varsinkaan puuttumassa heidän elämäänsä.
Saattaa kiinnostus johtua siitä, että kuvittelee päässään jotain ihmeellisyyksiä, mitkä ei välttämättä ole edes totta.
Pääsisköhän tollee eroon kiusallisesta utelijasta? Toinen keino on katella niin kauan, että räjähtää akalle päin näköä..

Ja eiköhän tullut häly aamulla miehen puhelimeen,
sen jälkeen viesti perään "Hupsista, aloin soittaa väärään numeroon..."
Niin varmaan joo! JA mistä helkkarista se on tuon numeron onkinut, varmaan eräältä yhteiseltä tuttavalta, että senkin vaivan on nähnyt sitten...! Aaaaaargh!

Mitenkä ovat eronneet tää ex ja sun mies? Onko miehesi jätänyt hänet? Tosi inhottavaa tuommoinen... Tiedän kyllä, että jotkut ovat exiensä kanssa hyvissä väleissä ja jopa ystäviä, mut uskon et meitä on enemmän, jotka eivät elämäänsä omia tai miehen exiä halua.

Ja tuo puhelinnumerojuttu, tosi törkeää yhteiseltä ystävältä mennä se paljastamaan!! Älkää kertoko hänelle, jos vielä vaihdatte numeron.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitenkä ovat eronneet tää ex ja sun mies? Onko miehesi jätänyt hänet? Tosi inhottavaa tuommoinen... Tiedän kyllä, että jotkut ovat exiensä kanssa hyvissä väleissä ja jopa ystäviä, mut uskon et meitä on enemmän, jotka eivät elämäänsä omia tai miehen exiä halua.

Ja tuo puhelinnumerojuttu, tosi törkeää yhteiseltä ystävältä mennä se paljastamaan!! Älkää kertoko hänelle, jos vielä vaihdatte numeron.

No eivät ole edes varsinaisesti seurustelleet, ollut säännöllisen epäsäännöllinen kevyempi suhde noin vuoden ajan nelisen vuotta sitten. Nainen ei ilmeisesti halua, että mies unohtaa hänet autuaasti.
Vaikka meillä ei ole mitään sanottavaa tuolle naiselle, miksi olisi!
Hänelläkin oma perhe jo.
Ja miehen ja tuon naisen juttu loppui siihen, kun mies ihastui minuun ja aloimme seurustella.

Meillä kesti helvettiä miehen exän taholta neljä vuotta. Ei loppunut edes siihen, kun tämä exä löysi itselleen uuden kumppanin. Poliisiinkin oltiin yhteydessä, mutta poliisi varoitti kostonkierteestä. Miehen oli pakko olla exäänsä yhteydessä, koska heillä 2 yhteistä lasta. Nykyään on jättänyt meidät rauhaan, lapsetkin sen verran isoja, ettei heitä tarvitse hakea, vaan tulevat itse julkisilla. Mutta kyllähän se aika jälkensä jätti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hermoraunio:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No eivät ole edes varsinaisesti seurustelleet, ollut säännöllisen epäsäännöllinen kevyempi suhde noin vuoden ajan nelisen vuotta sitten. Nainen ei ilmeisesti halua, että mies unohtaa hänet autuaasti.
Vaikka meillä ei ole mitään sanottavaa tuolle naiselle, miksi olisi!
Hänelläkin oma perhe jo.
Ja miehen ja tuon naisen juttu loppui siihen, kun mies ihastui minuun ja aloimme seurustella.

pistä julkiseksi sen miehes exän touhut! hanki todisteita että se ahistelee ja eikun sen ämmän miehelle vaan tietoa, kyllä loppuu!!!

ja voimia, mieki oon ollu samanlaisessa tilanteessa eikä se loppunu ennenku muutettiin 900 km:n päähän. :headwall: :headwall: