Ei se s******n paska saanut sitäkään aikaiseksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkele

Vieras
Mulla höyryää ja kiehuu.
Lapsen isän piti ilmoittaa mulle ottaako lapsen itelleen kesällä, (asumme n tuhat km päässä toisistamme ). Minä järjestin menokyydin ilmaisen sinne ja ainoa mistä jäi kiinni, oli paluukyyti.

Sitten tämä on mulle soittanut ja vinkunut kännipäissään, että hän ei tunne lastansa ja voikun on surkeaa ja kaikki on mun vikani (siis mun!!!!) ja jos me ei oltais erottu niin ,kaikki ois hyvin (ihmeellisesti jäi muistamatta se, että me erosimme hänen huumeiden käytön takia).

Ja minussa on tietenkin se kaikki paha ja suuri synti ja varmasti Aatamin ja Eevankin lankeemus. Mitä luonnollisimmin.

Ei se saatanan vätyspaska ole edes itse saanut hoidettua lapselleen lentolippuja vuoteen, vaikka lupasinkin viedä lapsen lentokentälle (200 km päähän) omin kustannuksin.
Ja se saatanan vätyspaska on hankkinut itselleen talot ja autot ja työpaikat ja tyttöystävällä on työpaikat.

Eikä se saatanan vätyspaska soittele lapselleen,ei synttäreinä eikä jouluna.
Eikä muutoinkaan.

Ja se saatanan vätyspaska pistää sen oman selkärangattomuutensa mun syyksi, parkuu ja itkee puhelimessa iso mies, kuinka hänellä on kaikki päin vittuja ja se on mun syy.

Sitten mua uhkaillaan, et jos en nää lasta, tän vätyspaskan logiikka on ihan uskomaton, hän hakee huoltajuuden ja pitää huolen rahoillansa (niillä joilla ei ole varaa kustantaa lapsen lentolippuja) että hän pitää lapsen (jolle ei edes halua soittaa) ja hän on parempi isä sille kuin minä (joka oon tähän mennessä ollut herra vätyspaskalle ilmainen lapsenhoitaja, se joka pyyhkii kaikilta paskat housuista ja niistää nenän ja jolle kiukutellaan ja joka sietää )

Ja nyt vielä sitten tämä.
Vaikka oli se arvattavissa, että herra vätyspaska suurine sanoineen nyt istuu siellä kännissä rahakasojensa päällä nyyhkimässä kun paska akka ei anna tavata lasta.
Se saatanan vätyspaska ei kehtaa edes siitä mulle ilmoittaa et saisin lapsen hoidon järjestettyä kesällä, kesäkerhojen ja leirien takia.
Vaan saatanan vätyspaska ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin, et miten se kesä, nyt pitäs jo päättää, pitää alkaa leirit maksaan ja varmistaa kesäkerhot.

Mä vihaan sitä saatanan vätyspaskaa.
Te ette edes tiedä kuinka minä sitä vihaan.l

Unohda koko paskaläjä ja ala elämään niin ettei se kuulu teidän elämään. Helpompaa kun ei tarvitse olla epäluotettavan kusipään kanssa tekemisissä. Parempi lapsellekin ettei tartte mennä ventovieraan ihmisen luokse, eikä pettyä tyhjiin lupauksiin.

Kuulostaa tavalliselta mieheltä. Itse lakkasin kuuntelemasta ja järjestämästä asioita. Lapset (nyt jo aikuiset kaikki kolme) ovat kiittäneet järjestelystä. Ei nekään oikeasti halunneet tavata epästabiilisti käyttäytyvää, pelottavaa aikuista.

No eipä tuo purkaus nyt sinustakaan oikein hyvää kuvaa anna. Tekisikö mielesi päästä osingoille miehen rahoista vai mikä siinä niin kiukuttaa, että miehellä on rahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Unohda koko paskaläjä ja ala elämään niin ettei se kuulu teidän elämään. Helpompaa kun ei tarvitse olla epäluotettavan kusipään kanssa tekemisissä. Parempi lapsellekin ettei tartte mennä ventovieraan ihmisen luokse, eikä pettyä tyhjiin lupauksiin.

No juurikin näin, mä en edes antaisi lapsiani tommoselle vätyspaskalle.

Taitaa olla lapselle parempi, ettei mene isälleen, joka on hänelle lähes tuntematon. Ja mistä voi tietää mitä siellä tapahtuisi sen kuukauden aikana, kun on ollut noin epäluotettava aiemminkin, ja varsinkin, kun on päihdeongelmainen! Ei taitaisi olla lapsella kovinkaan kiva loma... Luulen, että lapsen on kivempi mennä noille leireille ja muille mitä mietit!

Alkuperäinen kirjoittaja perkele:
Mulla höyryää ja kiehuu.
Lapsen isän piti ilmoittaa mulle ottaako lapsen itelleen kesällä, (asumme n tuhat km päässä toisistamme ). Minä järjestin menokyydin ilmaisen sinne ja ainoa mistä jäi kiinni, oli paluukyyti.

Sitten tämä on mulle soittanut ja vinkunut kännipäissään, että hän ei tunne lastansa ja voikun on surkeaa ja kaikki on mun vikani (siis mun!!!!) ja jos me ei oltais erottu niin ,kaikki ois hyvin (ihmeellisesti jäi muistamatta se, että me erosimme hänen huumeiden käytön takia).

Ja minussa on tietenkin se kaikki paha ja suuri synti ja varmasti Aatamin ja Eevankin lankeemus. Mitä luonnollisimmin.

Ei se saatanan vätyspaska ole edes itse saanut hoidettua lapselleen lentolippuja vuoteen, vaikka lupasinkin viedä lapsen lentokentälle (200 km päähän) omin kustannuksin.
Ja se saatanan vätyspaska on hankkinut itselleen talot ja autot ja työpaikat ja tyttöystävällä on työpaikat.

Eikä muutoinkaan.

Ja se saatanan vätyspaska pistää sen oman selkärangattomuutensa mun syyksi, parkuu ja itkee puhelimessa iso mies, kuinka hänellä on kaikki päin vittuja ja se on mun syy.

Sitten mua uhkaillaan, et jos en nää lasta, tän vätyspaskan logiikka on ihan uskomaton, hän hakee huoltajuuden ja pitää huolen rahoillansa (niillä joilla ei ole varaa kustantaa lapsen lentolippuja) että hän pitää lapsen (jolle ei edes halua soittaa) ja hän on parempi isä sille kuin minä (joka oon tähän mennessä ollut herra vätyspaskalle ilmainen lapsenhoitaja, se joka pyyhkii kaikilta paskat housuista ja niistää nenän ja jolle kiukutellaan ja joka sietää )

Vaikka oli se arvattavissa, että herra vätyspaska suurine sanoineen nyt istuu siellä kännissä rahakasojensa päällä nyyhkimässä kun paska akka ei anna tavata lasta.
Se saatanan vätyspaska ei kehtaa edes siitä mulle ilmoittaa et saisin lapsen hoidon järjestettyä kesällä, kesäkerhojen ja leirien takia.
Vaan saatanan vätyspaska ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin, et miten se kesä, nyt pitäs jo päättää, pitää alkaa leirit maksaan ja varmistaa kesäkerhot.

Et kai sinä lastasi tuomoselle lähetä?!?!??!?

Ei tuossa varmasti ole miehen rahoista kiinni, kuin sen verran että kun se ei viitti lapsen takia osuuttaan maksaa?!
Kyllä muakin ketuttais ja rankasti, jos ei tässä vaiheessa jo suunnittele ja maksa just leikimaksuja ja muita ni kesä menee helposti heikommin kuin voisi. Hyi mikä ukko, aika omahyväisen kuulosta. Kaikkeen muuhun on siis aikaa ja varaa, mutta ei oman lapsen näkemiseen liiemmin.
Otan osaa!

Miten korostettu kohta vaikuttaa mihinkään?

Kuulostat hieman katkeralta, onhan se julmaa ettei sinulla ole varaa hankkia taloa ja autoa - mutta onneksi pärjää ilmankin.

Jos ei kerta vastaa puheluihin tai viesteihin, niin ilmoitat lapsesi leireille ja hoitoon, mies voi sitten vikistä nurkassa kun ei hoitanut asioitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
No eipä tuo purkaus nyt sinustakaan oikein hyvää kuvaa anna. Tekisikö mielesi päästä osingoille miehen rahoista vai mikä siinä niin kiukuttaa, että miehellä on rahaa?

No kuule, mulla ei sen rahat voi vähempää kiinnostaa. Ainoa mikä ottaa päähän on se, että se ignooraa poikansa ja sitte leikkii mulle suurta marttyyria.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Mulla höyryää ja kiehuu.

Eikä muutoinkaan.

Et kai sinä lastasi tuomoselle lähetä?!?!??!?

Se paransi tapansa kun sai tyttöystävän. Mutta näköjään ei käytöstapojaan.

Se paransi tapansa kun sai tyttöystävän. Mutta näköjään ei käytöstapojaan.
[/quote]

Sä et voi sitä tietää, kun kyse ongelma käyttäjästä!!
Päälle päin voi näytellä mitä vaan ja todellisuus on toista!
Älä laita lastasi tuollaisen ihmisen tykö!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kuule, mulla ei sen rahat voi vähempää kiinnostaa. Ainoa mikä ottaa päähän on se, että se ignooraa poikansa ja sitte leikkii mulle suurta marttyyria.

No kannattaisko sun antaa herra suuren marttyyrin vaikka mädäntyä pyhyydessään ja ignoorata se...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten korostettu kohta vaikuttaa mihinkään?

Kuulostat hieman katkeralta, onhan se julmaa ettei sinulla ole varaa hankkia taloa ja autoa - mutta onneksi pärjää ilmankin.

Jos ei kerta vastaa puheluihin tai viesteihin, niin ilmoitat lapsesi leireille ja hoitoon, mies voi sitten vikistä nurkassa kun ei hoitanut asioitaan.

Se siihen vaikuttaa, että jos kaksi ihmistä käy töissä, niin kaiken todennäköisyyden mukaan kahden ihmisen töissäkäyvät tulot kuitenkin on paremman kuin yksin olet ja olet töissä.
Mulla on todella vaikea uskoa, että kaksi työssäkäyvää ihmistä ei pysty kesällä maksaan sitä satasen lentolippua, minkä saa blue1.

Ja, minä en ole katkera sen rahoista.
En ole myöskään katkera sen tyttöystävästä. Hyvä että onkin sellainen, lopetti sen mun jaakaamisen.
Mä olen ihan helvetin katkera siitä, että se ei osallistu lapsen matkustuskustannuksiin, vaikka ite oon tullu sen verran vastaan AINA, että maksan omasta pussista sen että vien lapsen parinsadan km.n päähän junilla ja busseilla ja järkkään asiat niin että pystyn lähteen töistä jne, mutta hänelle se lentolippujen maksaminen on suuri ylimääräinen erä.

Mä olen helvetin katkera siitä syyllistämisestä, kännipuheluista yöllä kun se räyhää mulle ja syyttelee mua siitä ettei nää lastaan.
Mä kun oon aina tarjonnut lasta, tullut vastaan, soitellut sille et soitatko lapsellesi.
Siitä mä oon katkera.

Mun lapseni isä on narkkari ja tapojansa hiukan parantanut, mutta en IKINÄ antaisi lastani hänen luokseen 1000.n kilometrin päähän. En koskaan, vaikka olis ollu 5 vuotta kuivilla. En vois luottaa tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

No kannattaisko sun antaa herra suuren marttyyrin vaikka mädäntyä pyhyydessään ja ignoorata se...? :whistle:

Se on ihan totta. Ja pystynkin suurin piirtein siihen. Ei mulla enää ota se soittamattomuus lapselleen päähän, mutta mulla kammottaa ajatus, et nyt selitän lapselle jälleen parhain päin että isillä ei nyt ole aikaa.
Minä siloittelen ja valehtelen sen vätyksen takia, sillä pitäs olla itellä selkärankaa sen verta et soittais lapselleen et nyt ei kesällä nähdä.
Vaan nyt minä saan sotkut selvittää.
Vielä eilen lapsi oli niin innoissaan et hän menee isälleen kesällä :(
Mulla ahdistaa sanoo sille et nyt on isillä kauheasti töitä ja ei kerkeä. Se ilme on sydäntäraastava.
Sama asia oli, kun oli pojalla synttärit. Vätys lupasi tulla, sitten ei vastannut lapsen soittoihin. Vielä synttäriaamuna lapsi innoissaan odotti isäänsä, synttäreiden alkamisajankohtana se totesi et isi on myöhässä. Minä koetin selittää että ei isi nyt kuule kerkeä tulemaan.
Eikä se vätys soittanut.
Ei seuraavaan kolmeen kuukauteen.

Pitäs oikeesti ignoorata kokonaan. Mä pystyn siihen, lapsi ei.

Se siihen vaikuttaa, että jos kaksi ihmistä käy töissä, niin kaiken todennäköisyyden mukaan kahden ihmisen töissäkäyvät tulot kuitenkin on paremman kuin yksin olet ja olet töissä.
Mulla on todella vaikea uskoa, että kaksi työssäkäyvää ihmistä ei pysty kesällä maksaan sitä satasen lentolippua, minkä saa blue1.

Ja, minä en ole katkera sen rahoista.
En ole myöskään katkera sen tyttöystävästä. Hyvä että onkin sellainen, lopetti sen mun jaakaamisen.
Mä olen ihan helvetin katkera siitä, että se ei osallistu lapsen matkustuskustannuksiin, vaikka ite oon tullu sen verran vastaan AINA, että maksan omasta pussista sen että vien lapsen parinsadan km.n päähän junilla ja busseilla ja järkkään asiat niin että pystyn lähteen töistä jne, mutta hänelle se lentolippujen maksaminen on suuri ylimääräinen erä.

Mä olen helvetin katkera siitä syyllistämisestä, kännipuheluista yöllä kun se räyhää mulle ja syyttelee mua siitä ettei nää lastaan.
Mä kun oon aina tarjonnut lasta, tullut vastaan, soitellut sille et soitatko lapsellesi.
Siitä mä oon katkera.

Onhan ne varmasti paremmat, mutta exäsi uudella tyttöystävällä ei ole mitään velvollisuutta osallistua matkakuluihin.

Jos oma aika on noin kortilla, että työnnät lapsen 1000km päähän narkkarin
luokse, suosittelen vaikkapa MLL-hoitajaa. Tulee halvemmaksi ja varmasti on halvempikin.

Jos miehesi tekeytyy marttyyriksi - niin kyllä sinäkin. Jos miestä ei kiinnosta lapselle soitella, tai tavata lasta - olkoon niin, miksi sinä väkisin tyrkytät? Kännyköistä kun saa laitettua niin että esim yhden ihmisen soitot ei hälytä - mikset käytä ko ominaisuutta ja nuku öitäsi?

eipä kuulosta hyvältä tilanne. En mä ainakaan osaa sanoa, mitä sun pitäisi tehdä. Onneksi lapselle riittää yksi välittävä aikuinen. Voimia vaan toivon kovasti teille ja paljon iloisia asioita pikkupojallesi!

No ei ole häävi tilanne :hug: . Annapa sille ukolle nyt deadline, mihin mennessä tulee ilmoittaa ottaako pojan vai ei. Lähetät kysymyksen kirjallisesti esim. kännykällä tai sähköpostilla ja pyydät vastauksen kirjallisesti, muuten ei kelpaa. Jos kieltäytyy ottamasta pojan kesäksi, niin ei ainakaan pysty sitten käyttämään sitä että poikaa "ei saanutkaan" niin sinua vastaan myöhemmin. Ja tästä lähtien kun keskustelet miehen kanssa aikatauluista, niin ilmoita aina, että vastaus kirjallisesti siihen ja siihen mennessä. Ei tosta muuten mitään tule.

Itselläni on yksi kaveri, joka käy vastaavanlaista huototaistelua tyttärestään ex-miehen kanssa. Välimatkaa on vaan 280 km, mutta miehelle ylivoimainen. Ei koskaan voi pitää lupauksiaan, välillä lapsi ei palaa isältään, koska isällä ei olekaan rahaa toimittaa tyttöä kotiin ja sitten kitisee sunnuntai-iltana, että mihin lapsen laittaa kun huomenna täytyy töihin mennä. No mitä tekee äiti, varmasti saman mitä kaikki äidit. Menee bussilla 120 kilometriä, että saa lainattua vanhemmiltaan autoa ja sitten ajaa 300 kilsaa hakemaan tyttöä... Niin ja lastenvalvoja ei puutu, vaikka sille kuin valittais. Paitsi, jos äiti ei päästä tyttöä isälleen, niin sitten älähdetään!

:hug:

Mä sain just tietää, että mun exä ei allekirjoittanu elatussopimusta koska se piti eka viedä äitille näytille :kieh: :kieh: Ku ei hän osaa tehdä päätöksiä ilman äitiänsä.

Exät on |O

Niin munkin exä on sitä mieltä, että kaikki on mun syytä ja mä en anna hänen tavata lasta jne :D Viimeks isänpäivänä nähny tyttöä, silloinkin mun aloituksesta. Ja meillä välimatkaa huimat 25 km... Olen sanonu, että lähes milloin tahansa käy, että on hyvä ja ilmottaa vaa.

Yhteistyössä