Ei se s******n paska saanut sitäkään aikaiseksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
No eipä tuo purkaus nyt sinustakaan oikein hyvää kuvaa anna. Tekisikö mielesi päästä osingoille miehen rahoista vai mikä siinä niin kiukuttaa, että miehellä on rahaa?

No kuule, mulla ei sen rahat voi vähempää kiinnostaa. Ainoa mikä ottaa päähän on se, että se ignooraa poikansa ja sitte leikkii mulle suurta marttyyria.

kannattaisko vaihtaa vaikka puhelinnumeroa!!! paat sen salaiseks etkä ilmota uutta, sillä siitä pääsee.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Niin munkin exä on sitä mieltä, että kaikki on mun syytä ja mä en anna hänen tavata lasta jne :D Viimeks isänpäivänä nähny tyttöä, silloinkin mun aloituksesta. Ja meillä välimatkaa huimat 25 km... Olen sanonu, että lähes milloin tahansa käy, että on hyvä ja ilmottaa vaa.

No on toi matka aika ylitsepääsemätön, se on ihan totta:D

Miten ne aina viitsii pistää omat mokat toisten syiksi?? Ihmeellistä, ihan kuin olisi kaksi lasta joitten välejä pitää sovitella.
Halaukset!

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
No ei ole häävi tilanne :hug: . Annapa sille ukolle nyt deadline, mihin mennessä tulee ilmoittaa ottaako pojan vai ei. Lähetät kysymyksen kirjallisesti esim. kännykällä tai sähköpostilla ja pyydät vastauksen kirjallisesti, muuten ei kelpaa. Jos kieltäytyy ottamasta pojan kesäksi, niin ei ainakaan pysty sitten käyttämään sitä että poikaa "ei saanutkaan" niin sinua vastaan myöhemmin. Ja tästä lähtien kun keskustelet miehen kanssa aikatauluista, niin ilmoita aina, että vastaus kirjallisesti siihen ja siihen mennessä. Ei tosta muuten mitään tule.

Itselläni on yksi kaveri, joka käy vastaavanlaista huototaistelua tyttärestään ex-miehen kanssa. Välimatkaa on vaan 280 km, mutta miehelle ylivoimainen. Ei koskaan voi pitää lupauksiaan, välillä lapsi ei palaa isältään, koska isällä ei olekaan rahaa toimittaa tyttöä kotiin ja sitten kitisee sunnuntai-iltana, että mihin lapsen laittaa kun huomenna täytyy töihin mennä. No mitä tekee äiti, varmasti saman mitä kaikki äidit. Menee bussilla 120 kilometriä, että saa lainattua vanhemmiltaan autoa ja sitten ajaa 300 kilsaa hakemaan tyttöä... Niin ja lastenvalvoja ei puutu, vaikka sille kuin valittais. Paitsi, jos äiti ei päästä tyttöä isälleen, niin sitten älähdetään!

Oot oikeessa.
Deadline pitää keksiä, koska mulla alkaa koulutus ensi kuussa ja mun pitäs tietää jo, et järkkäänkö hoitopaikkaa ja mitä hoitopaikkaa ylipäätänsä.
Emmä voi näin järkätä asioitani, oon varannut muutaman leirin onneksi, mutta mun pitäs nyt saada ujutettua lapsi johki kesäkerhoon.
Tän takia just mulla niin ottaa saamattomuus päähän, emmä pysty hoitamaan omia asioitani ellei se osaa sanoa mitään.

Mä tänään alan soitteleen kerhojen perään ja varmuudeksi ilmoitan lapsen sinne. Emmä pysty odottamaan maailman tappiin asti.

Meillä on just sama tilanne kuin kaverillas. Voimia hänelle!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
No eipä tuo purkaus nyt sinustakaan oikein hyvää kuvaa anna. Tekisikö mielesi päästä osingoille miehen rahoista vai mikä siinä niin kiukuttaa, että miehellä on rahaa?

No kuule, mulla ei sen rahat voi vähempää kiinnostaa. Ainoa mikä ottaa päähän on se, että se ignooraa poikansa ja sitte leikkii mulle suurta marttyyria.

kannattaisko vaihtaa vaikka puhelinnumeroa!!! paat sen salaiseks etkä ilmota uutta, sillä siitä pääsee.

Ei niin saa tehdä. Sitten on lastenvalvojat kähisemässä ympärillä kun suuri marttyyri saa päähänsä parkua, et paska akka vaihto vielä numeroa.
Tietää kyllä lapsen nron, mutta sille ei voi soitella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No narkkari on aina narkkari, epäluotettava paska :(

Ap:n tilanteeseen: tosi syvältä..Ei voi muuta sanoa.

Mutta sulle ihan vitun fiksu vieras; Esitän ERITTÄIN eriävän vastalauseen sun mielipiteeseesi
Terkuin hyvin luotettava ex-nisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
No rehellisesti sanottuna, mä en kyl edes antas muksuu narkille ilman valvontaa 1000 kilsan päähän... Kerran narkki on aina...

Ja sulle sama. Aika raaka peli sun raksallas. Mä visin kertoo sulle vaikka kuinka paljon entisen nistin elämästä, ja siitä, miten ihminen VOI muuttua.

Yhteistyössä