olen saanut apua palstan naisilta, kiitos vain GM ja KN.
Arvaatte varmaan nikkinne? Toinen Espoosta ja toinen Nummelasta tai jostain....
Toinen laittoi ruokaa pari kassia, toinen äitiys- ja vauvanvaatteita.
Olen ollut masennuksen takia sairaslomalla, mies on mitä on... ongelmana se että asunto on miehen nimissä, joten en voi miestä ja hänen lastaan noin vain häätää.
Ilman tuloja olin 3 kk, nyt sentään saan 500e/kuussa... ja sillä kustannan omien lasten jutut, plus muut mitä mies ei tahdo maksaa. (mm, vuokra joka on 640e)
Mies valehtelee minkä ehtii, viimeksi siitä että menee työmatkalle Kiinaan ja jää sinne pariksi päiväksi lomalle.
Ei siinä muuten mitään, mutta mies on jonkun naisen tilille laittanut rahaa lentolipuihin, enkä mä "tiedä mitään".
Periaatteeni on kuitenkin se, etten aio tästä asunnosta mihinkään lähteä, sillä lapseni (5, 10 ja 12vee, 12-veellä on dysfasia) ovat juurtuneet tänne ja saaneet ystäviä.
Miehellä on yksi lapsi, ja hän voi hyvin puolestani muuttaa pois.
Me emme lähde ja piste!
Eipä tässä mitään valittamista ole, syön lääkkeitä ja käyn psykologilla.
Rahaa ei ole, eikä ystäviäkään enää.
Onneksi lapset on tyytyväisiä!
Arvaatte varmaan nikkinne? Toinen Espoosta ja toinen Nummelasta tai jostain....
Toinen laittoi ruokaa pari kassia, toinen äitiys- ja vauvanvaatteita.
Olen ollut masennuksen takia sairaslomalla, mies on mitä on... ongelmana se että asunto on miehen nimissä, joten en voi miestä ja hänen lastaan noin vain häätää.
Ilman tuloja olin 3 kk, nyt sentään saan 500e/kuussa... ja sillä kustannan omien lasten jutut, plus muut mitä mies ei tahdo maksaa. (mm, vuokra joka on 640e)
Mies valehtelee minkä ehtii, viimeksi siitä että menee työmatkalle Kiinaan ja jää sinne pariksi päiväksi lomalle.
Ei siinä muuten mitään, mutta mies on jonkun naisen tilille laittanut rahaa lentolipuihin, enkä mä "tiedä mitään".
Periaatteeni on kuitenkin se, etten aio tästä asunnosta mihinkään lähteä, sillä lapseni (5, 10 ja 12vee, 12-veellä on dysfasia) ovat juurtuneet tänne ja saaneet ystäviä.
Miehellä on yksi lapsi, ja hän voi hyvin puolestani muuttaa pois.
Me emme lähde ja piste!
Eipä tässä mitään valittamista ole, syön lääkkeitä ja käyn psykologilla.
Rahaa ei ole, eikä ystäviäkään enää.
Onneksi lapset on tyytyväisiä!