Ei se tuo uskottomuus ihan niin kamala ja tuomittava asia ole!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Luottamus ei palaa koskaan ennalleen, ja kunnioitus on lopullisesti mennyttä.

Kannattaa olla pirun varovainen tuon "koskaan" -sanan käytön kanssa. Se on eri asia voiko sinulla koskaan luottamus palautua ennalleen, mutta ei tuo todellakaan ole mikään yleispätevä ja ainoa totuus. Joissakin tapauksissa luottamus VOI palautua ennalleen ja kunnioituskaan EI välttämättä ole lopullisesti mennyttä. Aikaa saattaa viedä, mutta voi onnistua. Ja jotkut parisuhteet vain kertakaikkiaan ovat pelastamisen arvoisia, uskottomuudestakin huolimatta.

JA tiedän tämän kokemuksesta.

Meillä menis suhde pilalle kun luottamus ei palais pitkään aikaan ja jos suhteessa olis kunnioitus kadonnut niin hirveetä sellaises suhtees olis kituuttaa. Ja luultavasti pettäminen kummittelis siellä takaraivossa vuosia, tulis eteen aina riidoissa vaikka sen olis kuinka anteeksi antanut.

137914vn5.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minulle se luultavasti olisi maailmanloppu ja anteeksi voisin ehkä vielä antaa, mutta kyllähän se suhteesta pohjan veisi ihan täysin! Ajattelisin aina kun mies koskisi minuun, että tuo on lääppinyt jotain toistakin...hyi hitto kun ahdistaisi!!!! Ei meidän elämästä tulisi enää yhtään mitään!

Eikö miehelläsi sitten ole ollut ennen sinua ketään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä menis suhde pilalle kun luottamus ei palais pitkään aikaan ja jos suhteessa olis kunnioitus kadonnut niin hirveetä sellaises suhtees olis kituuttaa. Ja luultavasti pettäminen kummittelis siellä takaraivossa vuosia, tulis eteen aina riidoissa vaikka sen olis kuinka anteeksi antanut.

Ei sitä silloin olis anteeksi antanut jos se riidoissa aina pomppais esille.. oikea anteeksi anto on ihan eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Kyllä se meillä suunnilleen maailman loppu ois. Ehkä sen vois anteeks antaakin, mutta ei mikään ois enää ennallaan sen jälkeen :/ kyllä se jäis kummittelemaan, kumminkin päin.

Tätä peesailen.
Kyllä se varmasti kivenä kengässä hiertäisi pitkään!
Ehkäpä lopuun asti.

Ja varmaan riitojen ym. selkkausten yhteydessä ei malttaisi olla vetämättä asiaa aina esille. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Moppeliini:
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Kyllä se meillä suunnilleen maailman loppu ois. Ehkä sen vois anteeks antaakin, mutta ei mikään ois enää ennallaan sen jälkeen :/ kyllä se jäis kummittelemaan, kumminkin päin.

Tätä peesailen.
Kyllä se varmasti kivenä kengässä hiertäisi pitkään!
Ehkäpä lopuun asti.

Ja varmaan riitojen ym. selkkausten yhteydessä ei malttaisi olla vetämättä asiaa aina esille. :|

Niin, joku tuossa sanoikin, että ei se oo silloin oikeasti anteeks annettu... Ehkä en tosiaan pystyis siihen, eikä mieskään pystyis. Yhdessäoloa ainakin haluis vielä yrittää, mut kaatuisko se sitten ennemmin tai myöhemmin katkeruuteen...
Apua, toivottavasti ei tuu koskaan sitä tilannetta eteen :/

Mun luottamus ja usko tähän avioliittoon olisi kyllä sillä "sutasulla" menny :'(
En pystyisi elämmään ainakaan vähään aikaan miehen kanssa joka on minua pettäny, tuskin koskaan. Eli mies menisi sillä teolla vaihtoon. Samoin kävisi minulle jos hyppäisin vieraaseen petiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minulle se luultavasti olisi maailmanloppu ja anteeksi voisin ehkä vielä antaa, mutta kyllähän se suhteesta pohjan veisi ihan täysin! Ajattelisin aina kun mies koskisi minuun, että tuo on lääppinyt jotain toistakin...hyi hitto kun ahdistaisi!!!! Ei meidän elämästä tulisi enää yhtään mitään!

Eikö miehelläsi sitten ole ollut ennen sinua ketään?

Peesailen Gluteus maximusta! Ja Annetten kysymykseen: sehän on täysin eri asia, ne on tapahtuneet ennen meitä! Jos mun mies koskis johonkuhun toiseen niin ei ois enää muhun koskemista!

Kyllä voi anteeksi antaa puolin ja toisin.. eikä avioero ole minusta ratkaisu jos jompi kumi tekee jossakin asiassa jonkin virheen. Elämä ei ole niin mustavalkoista ja ehdotonta.

Yhteistyössä