Ei seksiä ennen seurustelua??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suhteet, jotka alkaa seksillä, päättyy huomattavasti isommalla todennäkösyydellä eroon, kuin ne, joissa maltetaan tutustua ensin.

Ja kyllä minä sinuna miettisin sitä itsetuntoasiaa uudestaan. Mieshän kuulostaisi olevan hyvinkin sinut itsensä kanssa, kun viitsii seksistä pitäytyä. Itse ainakin ajattelen sen niin, että mieluummin minusta pidetään oman itseni takia, eikä sen takia mitä sängyssä osaan.

Sääliksi käy sinua tyttörukkaa, toivottavasti se aikuisuus sinutkin joskus saavuttaa.

[QUOTE="Jani";24115530]

Olisi myös mielenkiintoista kuulla palstan mielipide, jos vastaavassa tilanteessa mies olisi yrittämässä vain toisen pöksyihin, mutta nainen haluaisi oikean suhteen.[/QUOTE]

Minulle kelpaisi kyllä.

Harmillista, jos osapuolet ovat eri mielellä liikkeellä. Sitten ei juttua kannata väkisin jatkaa.

[QUOTE="Jani";24115530]Ja se mies ei halua friends with benefits -tilannetta, eli suomeksi sanottuna pelkkää seksisuhdetta, vaan seurustelusuhteen. Toivottavasti ymmärtää hylätä toiveet moisesta kanssasi ja jatkaa elämäänsä, ennen kun ehdit jättämään hänet - mikä tulee väistämättä tapahtumaan.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla palstan mielipide, jos vastaavassa tilanteessa mies olisi yrittämässä vain toisen pöksyihin, mutta nainen haluaisi oikean suhteen.[/QUOTE]

No tätä me naurettiinkin että eikö steretypisesti ole toisinpäin tämä asetelma. en itseäni tunne miksikään jokamiehenhöyläksi. tilanne on vain tämä tällä hetkellä. Ja kaikista vähiten kaipaan nyt mitään mustasukkaisuusdraamoja, riitoja, jättämisiä ja pettämisiä elämään.

[QUOTE="Liila";24115520]Sillä on pieni muna, joku tauti ja mahdollisesti erektiohäiriöitä.[/QUOTE]naisen logiikka

Jos nainen ei anna, hän on kunniallinen.
Jos mies ei anna, hän on impotentti.
Jos nainen ottaa miehen väkisin, hän on kiihkeä.
Jos mies ottaa naisen väkisin, hän on raiskaaja.

[QUOTE="Liila";24115520]Sillä on pieni muna, joku tauti ja mahdollisesti erektiohäiriöitä.[/QUOTE]
Mulla tulis vastaavassa tilanteessa (siis sen miehen) mieleen, että monikohan muu on ollut tämän karusellin kyydissä. Toivottomasti ihastuneena sitä kai yrittäisi "sitoa" toisen suhteeseen, jottei jäisi pelkäksi panoksi - joita saattaa olla samaan aikaan muitakin.
Järjellä ajateltuna jättäisin tilaisuuden kuitenkin väliin. Jos siinä kyydissä ovat olleet jo kaikki muut, se ei ehkä ole minua varten.

[QUOTE="Liila";24115520]Sillä on pieni muna, joku tauti ja mahdollisesti erektiohäiriöitä.[/QUOTE]

Jotain tuollaista tai sitten naiset eivät kiinnosta. Mä en ole koskaan tavannut miestä joka ei olisi valmis seksiin melko heti, mikä ei tarkoita että olisimme kuitenkaan harrastaneet sitä heti.
Ja älkää vaivautuko heittään, millaisia miehiä sä oikeen tapailet!

Miehiä!

[QUOTE="vieras";24115543]Suhteet, jotka alkaa seksillä, päättyy huomattavasti isommalla todennäkösyydellä eroon, kuin ne, joissa maltetaan tutustua ensin.

Ja kyllä minä sinuna miettisin sitä itsetuntoasiaa uudestaan. Mieshän kuulostaisi olevan hyvinkin sinut itsensä kanssa, kun viitsii seksistä pitäytyä. Itse ainakin ajattelen sen niin, että mieluummin minusta pidetään oman itseni takia, eikä sen takia mitä sängyssä osaan.

Sääliksi käy sinua tyttörukkaa, toivottavasti se aikuisuus sinutkin joskus saavuttaa.[/QUOTE]

sääli ihan vapaasti, toivottavasti tosiaan joskus aikuistun. mutta onko ihmisen pakko etsiä joka välissä vain ja ainoastaan sitä elämänkumppania. Onko pakko mennä kaikkien kohti tiettyä samaa päämäärää? Kyllähän halut ne on yksinäiselläkin mutta sen verran pahat traumat edellisestä miehestä että muutama vuosi ilman vakavaa parisuhdetta tekee varmasti vain hyvää.

[QUOTE="a.p";24115555]No tätä me naurettiinkin että eikö steretypisesti ole toisinpäin tämä asetelma.[/QUOTE]
On ja ei. Kuten aiemmin sanoin, tutkimuksien mukaan naisilla on keskiarvoisesti miehiä enemmän seksikumppaneita. Muutama mies panee kaikkia, lopuille riittää pari tyttöystävää ja vaimo, jonka kanssa eletään onnellisena lopun elämää.

[QUOTE="vieras";24115543]Suhteet, jotka alkaa seksillä, päättyy huomattavasti isommalla todennäkösyydellä eroon, kuin ne, joissa maltetaan tutustua ensin.

Sääliksi käy sinua tyttörukkaa, toivottavasti se aikuisuus sinutkin joskus saavuttaa.[/QUOTE]

Mikä sä olet sääliäs jakelemaan. Queen Elisabeth?

Mä joskus ihan yritin harrastaa yhdenillanjuttuja ja kuinkas kävikään. Kertaakaan en onnistunut kun niistä tuli heti monivuotisia hyviä suhteita. Nykyisen kanssa olen naimisissa. Joillain se tutka toimii hyvin ja nopeasti.

[QUOTE="a.p";24115526]No siis. mä haen lähinnä sellaista suhdetta missä voi myös jutella ja tapailla muutenkin kuin panomielessä, ja olla kaveri. Ja saada sitä seksiä. Ilman sitoumuksia. Enkä mä ajatellu et välttämättä samaan aikaan teen mitä sattuu muiden kanssa. Koska vakituinen seura on kuitenkin mukavampaa kuin joka kerta eri mies. en vaan halua että kukaan pääsee nyt mun elämään kokonaan. nyt menee todella hyvin kun saan päättää itse omista asioista ja saan olla myös yksin jos siltä tuntuu. Ja kerroin kyllä ihan tarkkaan toiveeni miehelle. ja myös sen että olen vuosi sitten eronnut niin kamalasta suhteesta että nyt tarvin tilaa.

että rusinat pullasta jne. :D[/QUOTE]

Minusta tämä kuulostaa aika paljon juuri seurustelulta.
Haluat olla kaveri, haluat seksiä, haluat vakituista seuraa etkä hommailisi muiden kanssa..

Eikö seurustelua voi juuri noin aloittaa. Eli vietätte aikaa yhdessä ja päätätte että ette vehtaa muiden kanssa. Ei heti tarvitse olla toisen kanssa 24/7. Vietätte aikaa myös erillänne ja teette myös omia juttujanne... Se on seurustelua.

[QUOTE="vieras";24115685]Minusta tämä kuulostaa aika paljon juuri seurustelulta.
Haluat olla kaveri, haluat seksiä, haluat vakituista seuraa etkä hommailisi muiden kanssa..

Eikö seurustelua voi juuri noin aloittaa. Eli vietätte aikaa yhdessä ja päätätte että ette vehtaa muiden kanssa. Ei heti tarvitse olla toisen kanssa 24/7. Vietätte aikaa myös erillänne ja teette myös omia juttujanne... Se on seurustelua.[/QUOTE]

Ei, tuo on enemmän panokaveri kuin seurustelusuhde. Tuossa toiseen ei sitouduta eikä ole vaaraa että satuttaa itsensä. Ei ole kyse siitä että ap haluaisi muita, vaan hän haluaa antaa miehelle oikeuden siihen. Näin ei pety jos mies pettää kuitenkin. Eli kyse on sitoutumisen pelosta ja täytyy sana, että ymmärrän sen hyvin.

[QUOTE="vieras";24115759]Ei, tuo on enemmän panokaveri kuin seurustelusuhde. Tuossa toiseen ei sitouduta eikä ole vaaraa että satuttaa itsensä. Ei ole kyse siitä että ap haluaisi muita, vaan hän haluaa antaa miehelle oikeuden siihen. Näin ei pety jos mies pettää kuitenkin. Eli kyse on sitoutumisen pelosta ja täytyy sana, että ymmärrän sen hyvin.[/QUOTE]

todella hyvin sanottu, juurikin näin. Mä en halua vaan ketään nyt päästää ihan lähelle, kun pitkän ajan jälkeen oon saanu itsetuntoni takaisin ja olen tyytyväinen elämääni. En halua just nyt pettymyksiä ja draamaa elämään. Kaipaan kuitenkin toisen ihmisen läheisyyttä sillointällöin.

lisäksi en halua itse olla suhteessa 24/7 tilivelvollinen ja vartioinnin alla. Selitellä miks just tänään ei huvita nähdä, jos ei vaan huvita.
sen takia etsinkin vakituista seksiseuraa kun ei huvita hyppiä sängystä toiseen. vaikka sitäkään en pidä moraalisesti mitenkään vääränä, itse vain nautin seksistä enemmän kun tunnen toisenkin osapuolen. mä pidän miehistä hyvin paljon myös kaverina, mikä on monille miehille hankala sulattaa.

[QUOTE="a.p";24116153]todella hyvin sanottu, juurikin näin. Mä en halua vaan ketään nyt päästää ihan lähelle, kun pitkän ajan jälkeen oon saanu itsetuntoni takaisin ja olen tyytyväinen elämääni. En halua just nyt pettymyksiä ja draamaa elämään. Kaipaan kuitenkin toisen ihmisen läheisyyttä sillointällöin.

lisäksi en halua itse olla suhteessa 24/7 tilivelvollinen ja vartioinnin alla. Selitellä miks just tänään ei huvita nähdä, jos ei vaan huvita.
sen takia etsinkin vakituista seksiseuraa kun ei huvita hyppiä sängystä toiseen. vaikka sitäkään en pidä moraalisesti mitenkään vääränä, itse vain nautin seksistä enemmän kun tunnen toisenkin osapuolen. mä pidän miehistä hyvin paljon myös kaverina, mikä on monille miehille hankala sulattaa.[/QUOTE]
Ja kaiken tämän jälkeen ihmettelet, että onkohan miehellä ongelmia itsetuntonsa kanssa tai pieni pili, joka ei seiso. Onko sinun mahdotonta hyväksyä, että mies on ihastunut sinuun ja haluaisi oikean seurustelusuhteen, eikä pelkkää friends with benefits-säätöä - riippumatta siitä, oletko tehnyt asian selväksi jo ensitapaamisella.

Eihän se ole mies eikä mikään, jos ei pane, kun mahdollisuus on...

[QUOTE="vieras";24116334]Ja kaiken tämän jälkeen ihmettelet, että onkohan miehellä ongelmia itsetuntonsa kanssa tai pieni pili, joka ei seiso. Onko sinun mahdotonta hyväksyä, että mies on ihastunut sinuun ja haluaisi oikean seurustelusuhteen, eikä pelkkää friends with benefits-säätöä - riippumatta siitä, oletko tehnyt asian selväksi jo ensitapaamisella.

Eihän se ole mies eikä mikään, jos ei pane, kun mahdollisuus on...[/QUOTE]

Yleensä miehet haluavat enemmän, mutta harvat kieltäytyvät panosta. Elleivät ole siten tosissaan ihastuneita ja haluavat koukuttaa naisen kovemmin. Ei ihmissuhdepelit ole nykyään naisten yksinoikeus. Miehet tosin pelaavat enemän pelimiesoppien mukaan saadakseen naisia sänkyynsä.

N

Nykyversiossa hypätään numeron pyytäminen ohi ja pyritään suoraan sänkyyn.

[QUOTE="vieras";24116370]Yleensä miehet haluavat enemmän, mutta harvat kieltäytyvät panosta.[/QUOTE]
Siinä vaiheessa, kun kaivetaan esiin nimi Neil Strauss ja aletaan vetämään yhtäläisyysmerkkejä hänen kirjoituksien ja suomalaisen keskivertomiehen välille, ollaan menty niin hukkaan kuin olla ja voi. Useimmat suomalaismiehet eivät ole panojen perässä pelimiesottein, vaan hakemassa tyttöystävää, mahdollista tulevaa vaimoa ja lasten äitiä.

Minulla on aviomiehenä sellainen mies, joka halusi ensin seurustella ennen kuin harrastimme seksiä. Kaksi kuukautta meni odotellessa, ensimmäinen kerta kyllä korvasi odotuksen ja seksiä on ollut melkoisesti sen jälkeenkin. Aloitetta tulee sitä tahtia aina, että minä harvemmin ehdin olla aloitteellisena osapuolena.

Yhteistyössä