V
vieras
Vieras
Meillä oli miehen kanssa vuosipäivä(2v) viikonloppuna ja olin salaa kuvitellut että kihlat tulisi ostettua nyt. Häistä on puhuttu, siis mieskin siihen malliin, että ne meidän häät tulee. Minä sitten omassa vilkkaassa mielikuvituksissani olen koko kesän odottenut, josko se kosinta tulisi sit vaikka vuosipäivänä, ei tullut. Nyt on tosi surkee olo, harmittaa ja nolottaa oma villi mielikuvitus. Miehellenikään en voi asiasta valittaa, koska hän ei ole tehnyt mitään väärää, eihän hän ole luvannut kosia minua vuosipäivänä. Täytyy nyt vaan niellä pettymykseni ja koittaa olla, niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, välillä tässä käy mielessä et odotanko turhaan, mut luultavasti se kosinta tulee sit myöhemmin. Raskasta.
Kiitos kun sain purnata tänne, kotona kun en nyt voi.
En voi siis mielestäni siksikään kiukutella asiasta miehelle, koska en tahdo, että hän kosii(nopeuttaa kosintaa) vain siksi, että minä kiukuttelin asiasta.
Kiitos kun sain purnata tänne, kotona kun en nyt voi.
En voi siis mielestäni siksikään kiukutella asiasta miehelle, koska en tahdo, että hän kosii(nopeuttaa kosintaa) vain siksi, että minä kiukuttelin asiasta.