ei supistuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvapuusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

korvapuusti

Jäsen
18.06.2005
688
0
16
voiko synnytys alkaa la mennessä vaikka ei olekaan ennakoivia supistuksia etukäteen?
vai onko monella samassa tilanteessa olluilla menny yli la?
täällä kun ei supistele vaikka mitä tekisi...
eikä tietty millään jaksa odottaa yli la:n :whistle: :D

moikka!mulla oli vain sellaista menkkakipuilua alamahassa ja selässä noin viikon ennen synnytystä.kunnon supistukset alkoivat vasta samana aamuna kuin tyttö syntyi.mulla ei siis ollu juurikaan mitään supisteluita koko raskausaikana,ja tyttö syntyi silti laskettuna aikana.onnea sinulle synnytykseen!!!!!!!!!!!!meijän tyttö on "jo" 3 viikkoa... :heart:

Mulla ei ollut kun sellaisia harjotus suppareita.. eli massu vaan kovettui hetkeksi eikä ollu kivuliaita. Niitä oli jostain viikosta 20 alkaen... mutta viimäsessä lääkärin tarkastuksessa ei ollu tapahtunu kuitenkaan mitään "ennakoivaa". Kuitenkin kaksi päivää ennen laskettua syntyi sitten vauveli :)

Mulla ei esikkoa odotellessa supistellut kertaakaan, viimeseen saakka kuljin pyörällä töissä 5km suuntaansa eikä supistellut edes ylämäissä.
Mutta sit supistelikin tosissaan ku eräänä kauniina marraskuun yönä synnytys itsekseen alkoi rv 39+6 =) Nyt on supistellut jo rv 17 lähtien, ei kipeästi mutta masu kovettuu välillä, samoin oli kakkoselta.

mulla ei ole ainoassakaan raskaudessa tullut supistuksia ei edes pieniä maha kipuja..ja mua ahdisti kun kaikki kyseli supistuksista lapset on kaikki syntyneet rv 38 ja risat.
kahdesta ekasta lähdin sairaalaan kun supistukse alkoivat heti kipeinä ja säännöllisinä 2-5min välein.

meil ykkönen synty rv 42, ei supistuksii missää vaihees raskautta ja tämä siis käynnistyksellä. Ja kakkonen sitten kuin myös ilman mitään supisteluja just laskettuna aikana ihan iteksiään. eli ei niist suppareista ole kauheesti mitää merkkii synnytyksen käynnistymiselle.... toisil voi supistella hirveesti ja sit kuitenki menee yli la:n, mut la:han EI ole parasta ennen-päiväys....

mulla ei ollut esikoisen aikana kun synnytyts salissa pieniä supisteluja,
mut toisen lapsen kohalla oli koko raskauden aikana oli pieniä supisteluja kun sitten äkkiä kävi
et poika tuli niin siinä päivänä ei ollut kun yksi supistus, =) koti synnytys pojan kohalla.
tytön kerkesin synnyttämään sairaalassa oikeassa paikassa eli synnytys salissa...

Yhteistyössä